tässä kokemus itsellä aikoinaan ensimmäinen rannekello oli hugo boss. Alussa kello näytti hienolta mutta ja noin 9kk jälkeen patteri loppui sitten siihen vaihdettiin patteri ja se ei kestänyt senkään vertaa. Sitten se lakkasi kävelemästä ollenkaan. Näin myös koneiston ja enpä olisi uskonut että massiivisen näköiseen kelloon oli laitettu pikkusormenpään kokoinen koneisto joka oli niin hentoisen näköinen että voi mennä rikki koska tahansa ja kuorien alla oli tyhjää täynnä mini koneisto siinä keskellä. Vertailun vuoksi muutamien kymppien casiolla on monen vuoden paristo. Sittemmin olen siirtynyt automaatti kelloihin ei enää oikein patterikellot kiinnosta.
Brändi kellot on huonoja
Anonyymi-ap
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättikö?
- Anonyymi
En varmaankaan tiedä nykyäänkään paljoa mutta sanotaan näin että kantapäänkautta oppinut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En varmaankaan tiedä nykyäänkään paljoa mutta sanotaan näin että kantapäänkautta oppinut.
Hinta kertoo paljon ja kun huomio brändi lisän, niin pysyy paremmin kartalla.
- AnonyymiUUSI
Mitä mieltä LV:n kelloista?
https://en.louisvuitton.com/eng-nl/watches/all-watches/- AnonyymiUUSI
Laatukelloja, hintakin sen jo kertoo.
- AnonyymiUUSI
Mun Adidakset (Cypher) ovat olleet erittäin hyviä kelloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846