Mitä tekisitte tilanteestani?

Anonyymi-ap

Noin kuukausi sitten selvisi, että mieheni on pettänyt minua vuoden ajan. Pettämistä tapahtui päivittäisillä viesteillä ja puheluilla sekä yhden viikonloppureissun tekivät yhdessä. Uusi reissu oli suunnitteilla. Yllättäen näin viestejä, olin aivan järkyttynyt. Suhde päättyi siihen. Mieheni anoo armoa ja haluaa jatkaa avioliittoamme. Itse en tiedä mitä tekisin. En luota, enkä rakasta. Ongelmana on lapset, en haluaisi lasten takia erota. Onko oma onneni tärkeämpi kuin lasten ydinperhe-elämä?

12

623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lapset sopeutuu kyllä.Odota ,että suurin viha laantuu,sitten tiedät paremmin mitä haluat tehdä.

• Anonyymi

Eroa. Mieti haluatko että lapset oppii tuollaisen parisuhteen mallin. Lapset tietää kyllä ettei teidän välit oon kunnossa.

• Anonyymi

Lapset aistii asioita joten muuttunut ilmapiiri voi myös vaikuttaa heihin varsinkin jos pitää esittää jatkossa ”onnellista rakastavaa” perhettä. Ehkä se ei ole hyvä malli lapsille.

• Anonyymi

Itse erosin. 2 vanhinta lasta olivat aikuisuuden kynnyksellä, nuorin vähän yli 10v. Minusta se oli lastenkin kannalta parempi, kuin se että olisivat joutuneet kasvamaan huonossa kodin ilmapiirissä. Kaikki sopeuduimme vähitellen uuteen tilanteeseen. Lapsista kasvoi tasapainoisia aikuisia ja ovat menestyneet hyvin elämässään. Ero ei ole maailman loppu. Omalla kohdalla se oli lopulta muutos parempaan.

Toki jokainen tekee omalla kohdallaan miten parhaaksi näkee. Mieti pystytkö enää koskaan luottamaan mieheesi täysin?

• Anonyymi

Kiitos vastauksista.
      Luottamus on tosiaan mennyt, en usko että pystyn luottamaan koskaan täysin. Jos hän on kyennyt tekemään tuon minulle, miksei hän tekisi sen joskus uudelleen. Mieheni vannoo rakkautta, itkee paljon, lupaa olla parempi...
      Itse olen erittäin epävarma hänen suhteen. Välillä tuntuu, että kaikki voisi olla meidän välillä hyvin, välillä ahdistaa paljon.

• Anonyymi

Eroa. Lapset kyllä sopeutuvat. Toisaalta oppivat myös, että liitossa ei pidä olla väkisin. Ethän halua heidänkään roikkuvan tulevaisuudessa huonoissa suhteissa?

Tämä on parhaaksi myös miehellesi. Hän ei ymmärrä sitä nyt, mutta myöhemmin sisäistää muun olevan hulluutta.

Päästä irti tottumuksesta ja uskalla ottaa vastuu elämästäsi.

• Anonyymi

Vain yksi kives irti? Emt. Ei vaa sun jutut on naisia esittävä niin tylsiä etten jaxa lukee

• Anonyymi

Mistä sä tiedät ketä noi on? Pitäskö susta tehdä ilmoitus kun täällä hakkeroit.

• Anonyymi

Jää ehdottomasti lasten takia jos pystyt, vahvemmaksihan sä siitä vaan tuut. Mulla lasten äiti sisältä täynnä aivan vakavaa mätää, pettänyt ja vaikka mitä, itse välillä purrut melkein hampaat lohki öisin tämän takia.

Ihan hyvin voi jatkaa yhteiseloa, mutta jos rupeat seksiä tarjoamaan, niin se on sitten vähän huonompi juttu ja asiat voi sinun kohdalta muuttua satuttavaksi ja epätoivoiseksi.

Eli ehkä vähän vaikeaa, mutta minusta kannattaa yrittää.

• Anonyymi

Etkö yhtään mieti sitä mikä sai miehen pettämään? En puollustele tekoa mutta kyllä siihen joku syy on teidän suhteessa.
      Pettämisiä tapahtuu kuitenkin varsin usein suhteissa.
      Sinulta loppui rakastminen kuin olis katkasijasta kääntänyt? Eli olet ollut suhteessa vain lapsien takia aikaisemmin.
      Enemmän ne lapset kärsivät siitä että vanhemmilla on huono avioliitto. Näkevöt ja tajuavqt enemmän kuin luuletkaan.

• Anonyymi

Voihan sitä jäädä. Itsekin jäin. Koskaan ei suhde enää palaudu siihen, mitä oli eli en enää luota koskaan. Puoliso näyttäisi korjanneen tapansa, rakastaa ja arvostaa hyvin paljon.

Kuitenkin se teki sen, etten enää välitä, vaikka jotain tekisikin edelleen. En myöskään koe omantunnontuskia jos itselläni heräisi tunteita jotain toista kohtaan.

• Anonyymi

Muiden on turha neuvoa eroamisesta, itse päätät. Voisit pohtia miksi mies on päätynyt pettämään ja ota se puheeksi, jos et uskalla niin oma moka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10944
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe