Olet Rakas

Anonyymi-ap

Ikävöin ja itkin sinua tänään.
Toivottavasti sulla on ollut hyvä päivä❤️
Haluan sinut vain.

16

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mut menen nukkumaan kaihoisasti sinua ajatellen. Öitä😘

• Anonyymi

Ei ollut kovin hyvä. Sain eilisiltana kuulla että eräs sairas sukulainen (jolle olen monen vuoden tauon jälkeen antanut mahdollisuuden ja jota olen taas yrittänyt tukea ja auttaa) oli taas puukottanut minua selkään kohteena lapseni.
      Tämä lapsi ei jostain syystä ollut asiaa esille kanssani, jolloin asia oltaisiin saatu selvitettyä heti. Sukulainen on todella utelia ja tunkeileva, pommittaa kysymyksillä ihan koko ajan kun ei käy edes töissä. Tyttäreni vain vastailee auliisti ja rehellisesti kaikkiin uteluihin! Tästä kyllä sanoin hänelle. Itse olen laittanut kysymyksiin vastausta että nyt ei enää yhtään kysymystä!, jota on totellut. Olin todella loukkaantunut joka vaikutti yöuniini sekä koko tähän päivään. Olin todella lamaantunut enkä saanut tehtyä aikomiani asioita. Jännää oli, että kehoani vavisuttii koko päivän ihan kuin pitkän itkun jälkeen.. Tätä ihmettelin kun en tietääkseni itkenyt edes yöllä.
      No, nyt päätin etten ole enää tähän sukulaiseeni yhteydessä, koska teki taas sen saman mitä ennekin. On tehnyt tosi paljon rumia tekoja joita en tähän jaksa kertoa.
      Sanoin tyttärellenikin, että tyhmennyin taas tämän sukulaisen kanssa viettämäni ajan (puhelin ja viestit) takia todella montakymmentä älykkyysosamääräpistettä.
      Nyt aivojen harjoittamiseen jää taas enemmän aikaa varsinkin jos valitsen keskustelukumppanini huolella.

• Anonyymi

Tällä tyhmentymisellä tarkoitan pitkiä puhelinkeskusteluja noin reilun vuoden ajalta (emme ole tavanneet kasvokkain pitkään aikaan) ,koska hän ei poistu asunnostaan eikä uskallla tavata ketään. Häneen käytetyttynä aikana olisin hyötynyt paljon jos olisin keskustellut jonkun koulutetun akateemikon kanssa. :DD Keskustelujen aikana hänen tietämättömyytensä ja yleissivistyksen puute ovat todellakin tulleet esiin. Hän ei käy missään eikä juuri seuraa aikaa, joten keskustelut on edenneet rautalankaa vääntämällä ja kehoituksella googlata kukin asia.
        tämä hukkaanheitetty aika ei tuntuisi niin poisheitetyltä jos hlö olisi itsekin yritänyt vähän ja ehkä kuntoutunutkin ansiostani.

• Anonyymi

Kuulosta kamalalta. Voin kuvitella miltä sinusta tuntuu. En ymmärrä miksi lapsiperheille tehdään niin paljon hallaa ihan omien sukulaistenkin toimesta. Rehellisyyttä käytetään paljon hyväksi itse olen myös äärimmäisen rehellinen jos haluan, suorastaan mustavalkoinen. En siedä yhtään epämääräisyyksiä varsinkaan lähipiirissäni se vie paljon voimavaroja. Kannattaa poistaa tällaiset kieroilijat elämästä, elämä helpottuu…on raskasta kokea samoja pettymyksiä läheiseltä, mutta vanhat koirat ei todellakaan opi uusia temppuja.

• Anonyymi

Oli ihan kiva päivä.aika paljon olit mielessä,niinkuin jokapäivä. Hyvät yöt ❤️

• Anonyymi

Huomenta, toivottavasti nukuit hyvin ☺️

• Anonyymi

Miehelle, tahdon sinuT! ❤️

• Anonyymi

Keneltä tämä mahtaa olla. Ei minua voi noin vain saada. Tunteet merkitsevät ja niitä minulla on vain yhtä miestä kohtaan. Ikäeroa meillä on noin kymmenen vuotta.

• Anonyymi

Juuri näin❤️

• Anonyymi

Hyvää yötä ja kauniita unia. Kaikki hyvin ❤️
      Minäkin tahdon sinut - hänelle ❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Kyllä se sujuu

• Anonyymi

Toivotaan

• Anonyymi

Onnistuu kun tekee toiveiden mukaan

• Anonyymi

Kaikki tehdään hyvin tahtosi mukaan

• Anonyymi

Kerro niistä korvaan hiljaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe