Ikävöin ja itkin sinua tänään.
Toivottavasti sulla on ollut hyvä päivä❤️
Haluan sinut vain.
Olet Rakas
16
220
Vastaukset
- Anonyymi
Mut menen nukkumaan kaihoisasti sinua ajatellen. Öitä😘
- Anonyymi
Ei ollut kovin hyvä. Sain eilisiltana kuulla että eräs sairas sukulainen (jolle olen monen vuoden tauon jälkeen antanut mahdollisuuden ja jota olen taas yrittänyt tukea ja auttaa) oli taas puukottanut minua selkään kohteena lapseni.
Tämä lapsi ei jostain syystä ollut asiaa esille kanssani, jolloin asia oltaisiin saatu selvitettyä heti. Sukulainen on todella utelia ja tunkeileva, pommittaa kysymyksillä ihan koko ajan kun ei käy edes töissä. Tyttäreni vain vastailee auliisti ja rehellisesti kaikkiin uteluihin! Tästä kyllä sanoin hänelle. Itse olen laittanut kysymyksiin vastausta että nyt ei enää yhtään kysymystä!, jota on totellut. Olin todella loukkaantunut joka vaikutti yöuniini sekä koko tähän päivään. Olin todella lamaantunut enkä saanut tehtyä aikomiani asioita. Jännää oli, että kehoani vavisuttii koko päivän ihan kuin pitkän itkun jälkeen.. Tätä ihmettelin kun en tietääkseni itkenyt edes yöllä.
No, nyt päätin etten ole enää tähän sukulaiseeni yhteydessä, koska teki taas sen saman mitä ennekin. On tehnyt tosi paljon rumia tekoja joita en tähän jaksa kertoa.
Sanoin tyttärellenikin, että tyhmennyin taas tämän sukulaisen kanssa viettämäni ajan (puhelin ja viestit) takia todella montakymmentä älykkyysosamääräpistettä.
Nyt aivojen harjoittamiseen jää taas enemmän aikaa varsinkin jos valitsen keskustelukumppanini huolella.- Anonyymi
Tällä tyhmentymisellä tarkoitan pitkiä puhelinkeskusteluja noin reilun vuoden ajalta (emme ole tavanneet kasvokkain pitkään aikaan) ,koska hän ei poistu asunnostaan eikä uskallla tavata ketään. Häneen käytetyttynä aikana olisin hyötynyt paljon jos olisin keskustellut jonkun koulutetun akateemikon kanssa. :DD Keskustelujen aikana hänen tietämättömyytensä ja yleissivistyksen puute ovat todellakin tulleet esiin. Hän ei käy missään eikä juuri seuraa aikaa, joten keskustelut on edenneet rautalankaa vääntämällä ja kehoituksella googlata kukin asia.
tämä hukkaanheitetty aika ei tuntuisi niin poisheitetyltä jos hlö olisi itsekin yritänyt vähän ja ehkä kuntoutunutkin ansiostani. - Anonyymi
Kuulosta kamalalta. Voin kuvitella miltä sinusta tuntuu. En ymmärrä miksi lapsiperheille tehdään niin paljon hallaa ihan omien sukulaistenkin toimesta. Rehellisyyttä käytetään paljon hyväksi itse olen myös äärimmäisen rehellinen jos haluan, suorastaan mustavalkoinen. En siedä yhtään epämääräisyyksiä varsinkaan lähipiirissäni se vie paljon voimavaroja. Kannattaa poistaa tällaiset kieroilijat elämästä, elämä helpottuu…on raskasta kokea samoja pettymyksiä läheiseltä, mutta vanhat koirat ei todellakaan opi uusia temppuja.
- Anonyymi
Oli ihan kiva päivä.aika paljon olit mielessä,niinkuin jokapäivä. Hyvät yöt ❤️
- Anonyymi
Huomenta, toivottavasti nukuit hyvin ☺️
- Anonyymi
Miehelle, tahdon sinuT! ❤️
- Anonyymi
Keneltä tämä mahtaa olla. Ei minua voi noin vain saada. Tunteet merkitsevät ja niitä minulla on vain yhtä miestä kohtaan. Ikäeroa meillä on noin kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Juuri näin❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia. Kaikki hyvin ❤️
Minäkin tahdon sinut - hänelle ❤️- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kyllä se sujuu
- Anonyymi
Toivotaan
- Anonyymi
Onnistuu kun tekee toiveiden mukaan
- Anonyymi
Kaikki tehdään hyvin tahtosi mukaan
- Anonyymi
Kerro niistä korvaan hiljaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238