Vaikka Muks on sekoillut ihan urakalla:
"Hän on viime kuukausina muun muassa haukkunut ministereitä, elehtinyt lavalla natsitervehdyksen tapaisesti, heilutellut moottorisahaa sekä esiintynyt sekavana haastattelussa."
https://yle.fi/a/74-20165029
Trump puolustelee sekavaa huumehörhö Muskia
12
113
Vastaukset
- Anonyymi
No eipää oo isoukkokaan.täyspäinen .
- Anonyymi
Trump on iso oranssi paviaani joka mölyää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump on iso oranssi paviaani joka mölyää.
trumppi on iso oranssi oranki
- Anonyymi
TACO tainnut nauttia itsekkin.
- Anonyymi
Trumppaajalla on outoja kavereita. Huumehörhö Musk, natsi Putin, joku raiskaaja räppäri Diddy.
Ja tämä on sitten suurvallan johtaja!- Anonyymi
Trumpilla oli iso Show kun oli Presidentti ehdokkaana.
Asiakysymyksillä ei ollut mitään väliä!
USA äänestäjät valitsivat Trump Presidentiksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumpilla oli iso Show kun oli Presidentti ehdokkaana.
Asiakysymyksillä ei ollut mitään väliä!
USA äänestäjät valitsivat Trump Presidentiksi!Donald Taco saa syntymäpäivänään suuren sotilasparaatin.
- Anonyymi
Tulisiko hänestä metsuri? https://www.japantimes.co.jp/japantimes/uploads/images/2025/05/29/472090.jpg
- Anonyymi
Kyllä on huumeissa ollut - sen verran on sekavaa ollut meno!
- Anonyymi
Missä on NYPD? Eikös Musk pitäisi nyt pidättää huumeiden hallussapidosta? Niinhän aina tehdään ainakin kaikille mustille joilta löytyy edes gramma jotain mömmöä, eikä aina tarvita edes löytyä, riittää kun vain epäillään...
- Anonyymi
Melko rasistista haukkua täällä Afrikkalaista ja joka on vielä autistinen
- Anonyymi
Kukaan ei puhu zelestä mitään?
Ei ainakaan yleisradio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136