Keneltä kuulit pettämisestä?
Pettikö jiimues sinua silloin?
6
373
Vastaukset
- Anonyymi
Syy eroon
- Anonyymi
Useimmiten pettäminen on varmin tapa aiheuttaa suhteen päättyminen
https://youtube.com/shorts/ZrV1ZisJzCs?si=qDdoSS5Xmos7WiCs
Mies kun ei voi päättää suhdettakaan saamatta sian mainetta ennen kuin saa todisteet pettämisestä haminassa mun ei tarvi huolehtia siitäkään tyttäreni äiti vain jätti itse mainitsematta että hän oli se joka petti sitä en tiedä kuinkako monen kanssa ei kiinnostanu rieksalla asuessa alakerran naapurin kanssa ainakin pakkanen tais ol sukunimi jos en väärin muista
- Anonyymi
Etukirjain
- Anonyymi
No eikö toi j ol etukirjain vai onko se takakirjain
- Anonyymi
Pettänyt useita
- Anonyymi
Varmaan monikin jiimies pettäny jotakuta mu ketähän ny erityisesti tarkoitat ei mun ainakaan tarvi itse edes kostaa jos mua pettää joku nainen senkin kostaa puolestani oleks kade
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136