kerjäläiset kirkon eteen sunnuntaina

Anonyymi-ap

Kerjäävätkö kerjäläiset kirkon edessä sunnuntaina ?

22

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi keräisivät?
      Eihän kirkossa käy juuri ketään.

• No mene katsomaan huomena ja jos nyt ei muuta niin voithan sinä kokeilla kerjätä.

• Anonyymi

asia tuli siitä mieleen , kun uskovat auttavat kaikkia , eli ette ilmeisesti anna näille mitään ?

• Anonyymi kirjoitti:

asia tuli siitä mieleen , kun uskovat auttavat kaikkia , eli ette ilmeisesti anna näille mitään ?

Olen minä kerjäläisille antanut rahaa. Kirkon edessä en ole koskaan kerjäläistä nähnyt ja kyllä kirkko auttaa vähänvaraisia jakamalla ruokaa sekä ostokortteja sekä monissa seurakunnissa kierrätetään erillaista tavaraa ja monet kirkon lasten ja nuorten toiminnat jotka muuten maksaisivat ovat heille ilmaisia.

• Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Olen minä kerjäläisille antanut rahaa. Kirkon edessä en ole koskaan kerjäläistä nähnyt ja kyllä kirkko auttaa vähänvaraisia jakamalla ruokaa sekä ostokortteja sekä monissa seurakunnissa kierrätetään erillaista tavaraa ja monet kirkon lasten ja nuorten toiminnat jotka muuten maksaisivat ovat heille ilmaisia.

"...kyllä kirkko auttaa vähänvaraisia jakamalla ruokaa sekä ostokortteja sekä monissa seurakunnissa kierrätetään erillaista tavaraa ja monet kirkon lasten ja nuorten toiminnat jotka muuten maksaisivat ovat heille ilmaisia."

Aivan.

• Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

niin mutta kerjäläiset kauppojen edustoilla missä liikkuu väkeä niin kerjäävät ?

• Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Ja miten sairaat sairaalan edessä, kun Jeesuksen mukaan uskovat parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen.

• Anonyymi kirjoitti:

niin mutta kerjäläiset kauppojen edustoilla missä liikkuu väkeä niin kerjäävät ?

Niin, tuoko sinua jotenkin harmittaa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ja miten sairaat sairaalan edessä, kun Jeesuksen mukaan uskovat parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen.

Tarkoittaa syntisairaita !

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaa syntisairaita !

Uskovia seuraa merkit, että he parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen, ja ne tulevat terveiksi. Ei että syntisairaat.

Uskovilla tuo Raamattu kummasti muuttuu.

• torre3 kirjoitti:

Uskovia seuraa merkit, että he parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen, ja ne tulevat terveiksi. Ei että syntisairaat.

Uskovilla tuo Raamattu kummasti muuttuu.

No, noinhan siellä lupaillaan.

• Anonyymi

kerjäläinen kerjää siellä missä ihmismassat liikkuvat , mutta paras paikka olisi kerjätä siellä missä iso joukko ihmisiä jotka haluavat auttaa kulkevat

• Tämä nykyhallitus saattaa vielä aikaansaada myös kerjäläisiä suomalaisista. Sehän lienee tarkoituskin.

• Anonyymi

ei kyllä kela maksaa kaiken kuten teidän tänne haalimille mamuille

• Mummomuorin ihannehallitus laittaisi kristityt vankilaan.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi

Minkähän tuomion mummomuori haluaisi antaa Räsäselle, jos saisi yksin päättää?

• Anonyymi

jos omastaan antaa niin ei sille mitään voi , mutta kun nyysii verorahoja auttamis agendalla 😠
        kaikki kelan rahat koko maailmalle , kirkko käyttää tätä välikätenä !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos omastaan antaa niin ei sille mitään voi , mutta kun nyysii verorahoja auttamis agendalla 😠

siis omistaan saa antaa ei haittaa !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Edes minä en saa Kelan kansaneläkkettä ulkomaille, kiitos Purran.

• Huomaan, että joillakin on aika hukassa se, mitä valtion talous tarkoittaa.

”Anonyymi” 2025-06-01 19:12:47 hupisee omiaan: ”…ei kyllä kela maksaa kaiken kuten teidän tänne haalimille mamuille…”

Kun suomaisia viedään yhä pahempaan ahdinkoon, niin seurauksena tulee olemaan asunnottomuuden lisääntyminen, rikollisuuden kasvu ja ehkäpä jopa kerjääminen henkensä pitimiksi. Miten tämä liittyy maahanmuuttajiin, joita eniten on venäjältä ja virosta?

”PasiToivonen5” 2025-06-01 07:59:20 on myös jossain kaninkolossa: ”Mummomuorin ihannehallitus laittaisi kristityt vankilaan.”

Laittaisin siis itse itseni jostain syystä vankilaan :D Kiitos viikon vitsistä.

Ei ketään tule uskonnon vuoksi rangaista, se on täysin uskonnon ja sananvapauden vastaista sekä muiden liberaalisten sekä kristillistien arvojen vastaista.

”Anonyymi” 2025-06-01 19:02:12 hölötää: ”Minkähän tuomion mummomuori haluaisi antaa Räsäselle, jos saisi yksin päättää?”

Et ilmeisesti ole edes lukenut kannanottojani tähän asiaan?

Miksi Räsäselle pitäisi mitään tuomiota antaa? Ehkä tarkoitat tuota oikeudenkäyntiä, jossa kyse oli kansanosaan vastaan kiihottamisesta? Juu, riittää kun hän vähän näpäytettiin, että miettii aina hetken, mitä sitä kirjoittaa tai puhuu.

• Anonyymi

"kerjäläiset kirkon eteen sunnuntaina"!!

Miten oikeassa Jeesus oli vertauksessaan "laupiaasta samarialaisesta"!

Pappi ja leviitta kulkivat ohitse!

• Anonyymi kirjoitti:

"kerjäläiset kirkon eteen sunnuntaina"!!

Miten oikeassa Jeesus oli vertauksessaan "laupiaasta samarialaisesta"!

Pappi ja leviitta kulkivat ohitse!

Tuolloiset tosiaan kulkivat ohi, koska olivat mielestään niin ehdottoman oikeaoppisia. Vastaavat siis tämän päivän fundamentalisteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe