Kerjäävätkö kerjäläiset kirkon edessä sunnuntaina ?
kerjäläiset kirkon eteen sunnuntaina
22
209
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi keräisivät?
Eihän kirkossa käy juuri ketään. No mene katsomaan huomena ja jos nyt ei muuta niin voithan sinä kokeilla kerjätä.
- Anonyymi
asia tuli siitä mieleen , kun uskovat auttavat kaikkia , eli ette ilmeisesti anna näille mitään ?
Anonyymi kirjoitti:
asia tuli siitä mieleen , kun uskovat auttavat kaikkia , eli ette ilmeisesti anna näille mitään ?
Olen minä kerjäläisille antanut rahaa. Kirkon edessä en ole koskaan kerjäläistä nähnyt ja kyllä kirkko auttaa vähänvaraisia jakamalla ruokaa sekä ostokortteja sekä monissa seurakunnissa kierrätetään erillaista tavaraa ja monet kirkon lasten ja nuorten toiminnat jotka muuten maksaisivat ovat heille ilmaisia.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Olen minä kerjäläisille antanut rahaa. Kirkon edessä en ole koskaan kerjäläistä nähnyt ja kyllä kirkko auttaa vähänvaraisia jakamalla ruokaa sekä ostokortteja sekä monissa seurakunnissa kierrätetään erillaista tavaraa ja monet kirkon lasten ja nuorten toiminnat jotka muuten maksaisivat ovat heille ilmaisia.
"...kyllä kirkko auttaa vähänvaraisia jakamalla ruokaa sekä ostokortteja sekä monissa seurakunnissa kierrätetään erillaista tavaraa ja monet kirkon lasten ja nuorten toiminnat jotka muuten maksaisivat ovat heille ilmaisia."
Aivan.- Anonyymi
niin mutta kerjäläiset kauppojen edustoilla missä liikkuu väkeä niin kerjäävät ?
Ja miten sairaat sairaalan edessä, kun Jeesuksen mukaan uskovat parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen.
Anonyymi kirjoitti:
niin mutta kerjäläiset kauppojen edustoilla missä liikkuu väkeä niin kerjäävät ?
Niin, tuoko sinua jotenkin harmittaa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ja miten sairaat sairaalan edessä, kun Jeesuksen mukaan uskovat parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen.
Tarkoittaa syntisairaita !
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa syntisairaita !
Uskovia seuraa merkit, että he parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen, ja ne tulevat terveiksi. Ei että syntisairaat.
Uskovilla tuo Raamattu kummasti muuttuu.torre3 kirjoitti:
Uskovia seuraa merkit, että he parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen, ja ne tulevat terveiksi. Ei että syntisairaat.
Uskovilla tuo Raamattu kummasti muuttuu.No, noinhan siellä lupaillaan.
- Anonyymi
kerjäläinen kerjää siellä missä ihmismassat liikkuvat , mutta paras paikka olisi kerjätä siellä missä iso joukko ihmisiä jotka haluavat auttaa kulkevat
Tämä nykyhallitus saattaa vielä aikaansaada myös kerjäläisiä suomalaisista. Sehän lienee tarkoituskin.
- Anonyymi
ei kyllä kela maksaa kaiken kuten teidän tänne haalimille mamuille
Mummomuorin ihannehallitus laittaisi kristityt vankilaan.
😊😊😊😊😊- Anonyymi
Minkähän tuomion mummomuori haluaisi antaa Räsäselle, jos saisi yksin päättää?
- Anonyymi
jos omastaan antaa niin ei sille mitään voi , mutta kun nyysii verorahoja auttamis agendalla 😠
kaikki kelan rahat koko maailmalle , kirkko käyttää tätä välikätenä !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos omastaan antaa niin ei sille mitään voi , mutta kun nyysii verorahoja auttamis agendalla 😠
kaikki kelan rahat koko maailmalle , kirkko käyttää tätä välikätenä !!!siis omistaan saa antaa ei haittaa !!!
Anonyymi kirjoitti:
kaikki kelan rahat koko maailmalle , kirkko käyttää tätä välikätenä !!!Edes minä en saa Kelan kansaneläkkettä ulkomaille, kiitos Purran.
Huomaan, että joillakin on aika hukassa se, mitä valtion talous tarkoittaa.
”Anonyymi” 2025-06-01 19:12:47 hupisee omiaan: ”…ei kyllä kela maksaa kaiken kuten teidän tänne haalimille mamuille…”
Kun suomaisia viedään yhä pahempaan ahdinkoon, niin seurauksena tulee olemaan asunnottomuuden lisääntyminen, rikollisuuden kasvu ja ehkäpä jopa kerjääminen henkensä pitimiksi. Miten tämä liittyy maahanmuuttajiin, joita eniten on venäjältä ja virosta?
”PasiToivonen5” 2025-06-01 07:59:20 on myös jossain kaninkolossa: ”Mummomuorin ihannehallitus laittaisi kristityt vankilaan.”
Laittaisin siis itse itseni jostain syystä vankilaan :D Kiitos viikon vitsistä.
Ei ketään tule uskonnon vuoksi rangaista, se on täysin uskonnon ja sananvapauden vastaista sekä muiden liberaalisten sekä kristillistien arvojen vastaista.
”Anonyymi” 2025-06-01 19:02:12 hölötää: ”Minkähän tuomion mummomuori haluaisi antaa Räsäselle, jos saisi yksin päättää?”
Et ilmeisesti ole edes lukenut kannanottojani tähän asiaan?
Miksi Räsäselle pitäisi mitään tuomiota antaa? Ehkä tarkoitat tuota oikeudenkäyntiä, jossa kyse oli kansanosaan vastaan kiihottamisesta? Juu, riittää kun hän vähän näpäytettiin, että miettii aina hetken, mitä sitä kirjoittaa tai puhuu.- Anonyymi
"kerjäläiset kirkon eteen sunnuntaina"!!
Miten oikeassa Jeesus oli vertauksessaan "laupiaasta samarialaisesta"!
Pappi ja leviitta kulkivat ohitse! Anonyymi kirjoitti:
"kerjäläiset kirkon eteen sunnuntaina"!!
Miten oikeassa Jeesus oli vertauksessaan "laupiaasta samarialaisesta"!
Pappi ja leviitta kulkivat ohitse!Tuolloiset tosiaan kulkivat ohi, koska olivat mielestään niin ehdottoman oikeaoppisia. Vastaavat siis tämän päivän fundamentalisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919