Kenen pillin mukaan tanssit?

Anonyymi-ap

Voit tanssia joko saatanan (se olet sinä itse) tai Jeesuksen pillin mukaan. Se ratkaisee myös ikuisen kohtalosi: helvetti vai taivas. Alistu siis Jeesuksen tahtoon ja tottele häntä. Pääset taivaaseen. Muuten joudut helvettiin.

22

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten "tanssitaan Jeesuksen pilin mukaan"?

• Anonyymi

• Anonyymi

Pitää tanssia ruususjenkkaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää tanssia ruususjenkkaa.

Sen muuten Jeesus osasi,heti vieroitettuansa Mariasta,alkoi tuo!Halleluja!!

• Anonyymi

Ateistit ovat valinneet saatana pomokseen!
      Se tie on tosi lyhyt, ei jatkoon!

• Anonyymi

"Se tie on tosi lyhyt, ei jatkoon!"

Miksi se lyhyt olisi? Kun Jumalalle ei kelpaa ja piru tietääkuitenkin saavansa, niin elämä voi olla hyvinkin pitkä.
        Sinun tiesi taas on kaita ja kivinen. Olet koko ajan vaarassa horjahtaa maailmaan tai harhaoppiin. Jokapäiväinen hyvän uskonkilvoituksen kilvoitteleminen nostaa stressihormooneja ja verenpainetta. Ja lahkosta riippuen, ei useinkaan voi ottaa edes elvyttävää ryyppiä tai tanssia rivakkaa sänkypolkkaa sopivan kumppanin kanssa. Ne pitävät mielen virkeänä ja kehon vetreänä.

• Anonyymi

Minä kun en ala minkään hiekkamaan dzinnin tai jumalan pillin mukaan tanssimaan. Ei ne täällä Pohjolassa pärjää. Yrittäkööt kiljuva jalopeura kiertää ympärillämme metrisessä hangessa kolmenkymmenen asteen pakkasessa, niin tulee holodna pravda jalopeuralle. Eikä sandaaleissa kulkeva kaapuniekka pätjää Suomen metsässä sen paremmin.

Pidä sinä pillisi, tunkkisi ja hiekkamaan henkiolentosi. Minä marssin Ukko Ylijumalan rautapyöräkärryjen jylistessä ja ukonvaajojen valaistessa taivaan vaikka Baltian Perkunasta vastaan kotoisammasta Äijöstä puhumattakaan.

• "Voit tanssia joko saatanan (se olet sinä itse) tai Jeesuksen pillin mukaan."

Totta kai me ateistit tanssisimme Jeesuksen pillin tahtiin, mutta kun siitä pillistä ei ole kuulunut pihaustakaan viimeiseen 2000 vuoteen.

• Anonyymi

Ikävä asenne aloittajalla: eli minä olen läpeensä paha, jos en ole jesun vallan alla.

Hei, ei se noin mene!

• Anonyymi

Jatkan vielä. Siks teistä uskiksista ei tykätä, koska teidän algoritminne syyllistää ihmisiä mennen tullen.

• Anonyymi

Sori, minä valitsen olla tanssimatta kenenkään pillin mukaan. Minua ei sinun alistumisfantasiat kiinnosta. :)

Yhdestäkään jumalasta ei ole ensimmäistäkään todistetta, saatana ja helvetti ovat samoja satuja. Kun kuolee, elämä päättyy. Se siitä. Käytä sinä elämäsi alistuen jos haluat, minä elän sitä kuten haluan, toki lakien puitteissa.

• Anonyymi
        UUSI

Yhdestäkään todisteesta ei merkkiä ainoastakaan Jumalasta. Ateismi on mielisairaus.

• Anonyymi

Kristitty on Jeesuksen orja. Tämä tieto ei minua ensin miellyttänyt, mutta sitten omaksuin senkin opin. Lopulta minusta tuli ateisti. Hyvä niin.

• Anonyymi

Otetaan se helvetti.
      Käy hyvin.

• Anonyymi

Saatanasta en pidä ja Jumalan tie on todella vaikea. Käytännössä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin yrittää toteuttaa Jumalan tahtoa. Jos olisi vapaa valinta niin toimisin oman tahdon mukaan.

• Anonyymi

Sinulla ei vielä ole kunnollista mahdollisuutta ymmärtääksesi Jumalan ylivertaista hyvyyttä. Olet vielä vajaa, mutta olet myös Jumalan luomana Hänelle suunnattoman rakas. Jumala ei tuomitse vajavaista tietoasi siitä, kuinka Hän vapauttaa sinut pakko suorittamisesta. Sinulla on ehdottoman vapaa tahto, se on edellytys persoonalliseen ja vapaa tahtoiseen kypsään ja horjumattomaan uskoon. Jeesus toi vapauden iinhimillisen hyvään elämään. Voit viedä tunnekuohuissa tekemäsi pahaa tarkoittavat tekosi Jeesukselle, katuen ja parannusta tehden. Tietenkin sinun on maksettava maalliselle oikeudelle lain mukainen sanktio. Mutta Jeesuksen edessä olet anteeksiannettu puhdas Jumalan lapsi. Ateistien maallinen laki ei anna anteeksi. Maallinen ateistinen laki kostaa. Se ei ota huomioon rikoksen kaikkia mahdollisia puolia. Jeesus näkee lapsuutesi traumat ja nuoruutesi häpeät ja kestämättömät olot, jotka ovat itäneet mielessäsi ja synnyttäneet synnit. Jumalan tie on Jeesuksen tie, joka on helppo ja kevyt ja vapaa. Voit elää inhimillisenä ja hyväksyttynä sellaisena , kuin olet. Ateistinen asennne tuomitsee vajavaisen ihmisen, mutta Jumalalle vajavaisinkin lapsensa on rakas.

• Anonyymi

"Rakasta minua tai satutan sinua!"

• Anonyymi

Voiko selvemmin sanoa, että Iso-J on julma sadisti, omahyväinen narsisti, täysi sosiopaatti (tai psykopaatti, en ole varma) ja pahimman laatuinen nepotisti. Kumma, että uskovaiset haluavat palvella moista hirviötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko selvemmin sanoa, että Iso-J on julma sadisti, omahyväinen narsisti, täysi sosiopaatti (tai psykopaatti, en ole varma) ja pahimman laatuinen nepotisti. Kumma, että uskovaiset haluavat palvella moista hirviötä.

Tuohon viimeiseen sellainen tarkennus, että koska Jeesus väitetysti otti ihmiskunnan synnit kantaakseen ja synnin palkka on ikuisuus Helvetissä myös Jeesuksen pitäisi palaa ikuisuus Helvetissä. Jos niin ei ole on ilmeistä, että Iso-J on pahimman laatuinen nepotisti suosiessaan omaa poikaansa niin räikeästi.

• Anonyymi

Mitä jos oman pienen kuplan ulkopuolella onkin suurin osa maailmaa?

• Anonyymi

En joudu helvettiin. Sinäkään et pääse taivaaseen.

• Anonyymi

minä en tanssi kenenkään pillin mukaan en edes poliitikkojen 🤣
      mutta tuo vertauksesi kuulostaa siltä että jos et tanssi aku ankaan pillinmukaan niin tanssit mikki hiiren tahtiin , eli noin typerältä se kuulostaa 🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4910
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      190
      2298
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      40
      2181
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      79
      1966
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1899
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1708
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1530
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1431
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      345
      1214
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1136
    Aihe