Kumma harhaluulo että kobollitti Lithium myrkky auto on muka saasteetomia
🚇🚈🚝🚝👛🚛🚐🚑🚒🏎️🛵🚇🛺🚌🚈🚈🚝🚜🚛🚐
Paljonko sähköauto saastuttaa?
Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonVielä 3 vuotta sitten tieteellisten julkaisujen perusteella akkujen valmistuksen arveltiin aiheuttavan noin 115 hiilidioksidikiloekvivalentin päästön jokaista valmistettua akun kilowattituntia kohti, kun sen nyt arvellaan olevan keskimäärin noin 70 kg CO2-ekv./kWh
Oikea nimi hän on koboltti litium myrkky akku quto
Äänestä SDP🛑🛑🛑🛑🛑
Antakaa minullekin iso veroale, haluan "osallistua valtiontalouden tasapainottamiseen"
Yksi Orpon perustelu isotuloisten isolle verotuksen alennukselle on:
"Suurituloiset osallistetaan julkisen talouden tasapainottamiseen."
Minäkin ottaisin mielellään suuren veroalennuksen, että saisin osallistua
"julkisen talouden tasapainottamiseen".
Äänestän jatkossa aina SDP
Kumma harhaluulo että kobollitti Lithium myrkky auto on muka saasteetomia
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Kun diesel-auto vaihtuu sähköautoon, poistuu omasta taloudesta yksi huoli.
Sanoi eräs viisas. - Anonyymi
Ja tuulee tilalla elatus helvetti ja range helvetti ja laakeri helvetti samoin katsastus helvetti
- Anonyymi
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tama-jaakaapin-kokoinen-laite-valmistaa-bensaa-suoraan-ilmasta-3-8-litraa-paivassa-kay-suoraan-nykyautoihin-toimitukset-alkavat-pian/7fc7d543-fb4e-4f8b-8afc-32b26969dee5?ref=box:c51c&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_talent_ohjausboksi&_gl=1*1dglqef*_ga*NDEyODE4OTY1LjE3NDUzMjM2NDk.*_ga_3L539PMN3X*czE3NDg3ODMzODgkbzIyMSRnMSR0MTc0ODc4NDMyNSRqNjAkbDAkaDA.
Kotitekoista bensaa, pian ns normaali hinnalla. Jos tuo on järkevän hintaista oikeasti kuten jutussa annetaan ymmärtää niin useimmille bensa tulee olemaan pitkään ainoa vaihtoehto. - Anonyymi
Mitenkäs se koboltti mitä tarvitaan öljyn jalostamiseen. Onko ilmaan poltettu koboltti terveellisempää kuin akkuihin sidottu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136