Myös tänne anonyyminä. Meidän tulisi myös anonyyminä muistaa olla loukkaamatta toisia. Kaikkien todellisuudentaju ei ole kunnossa ja he voivat tehdä jotain todella tyhmää luullessaan tietävänsä kelle täällä kirjoittaa tai luulevansa haukkujen olevan teille. Voitte tietää varmaksi vain, jos irl olette varmistaneet asian joltain henkilöltä.
Hävettää osa omista kirjoituksista, olivat positiivisia tai eivät.. Osa niistä on auttanut jäsentämään vaikeita tunteita.. Minullakin on ollut paha olla, mutta kuten paras ystäväin sanoi: "olet analyyttinen ja korjaat itse itsesi, tuskin terapia voi sinulle paljoa antaa"
Korkeintaan adhd lääkkeet ja niidenkään tehoon ei pidä turvautua.. Ne voivat vain opettaa parempia malleja toimia sysäten ihmisen alkuun ja raiteilleen..
Rauhaa ja rakkautta vaan kaikille. Ilkeille vielä enemmän. ❤️🙏👐
/sauna-ajatus
Olen voinut huonosti ja purkanut sitä
10
180
Vastaukset
- Anonyymi
Joku voi oikeasti ajautua itsemurhaan kiusaamisen ja trollaamisen takia. Olen minäkin trollannut jotain älytöntä ja pitäisi oikeasti tämä palstailu lopettaa. 😄 Tekisi hyvää.
En luule tietäväni koskaan kelle kirjoitan, mutta on hauska elätellä joskus kuvitelmia, että rakas ihminen tänne jotain laittaisi.
Hän onneksi suhtautuu elämään ja maailmaan ihanasti ja asioihin asioina, oli se mitä tahansa. Hän tuskin haukkuisin ketään täällä ja hänellä tuskin olisi juurikaan aikaa tällaiseen.. Jos on, okei, se on fine.
Jokainen on oman persreikänsä reunat joka tapauksessa.
Joko kirjoitusvirheitä tulee vahingossa tai viestiä lähettäessä tekoäly korjaa ne väärin. Tätä ollut aika kauan täällä.
Kai sitä omat löpinät ja kauheat nolot aiemmat trollaamisetkin jäävät internetin historiaa värittämään. Paras, kun sulkisi palstan eikä eksyisi näihin anopalstoihin enää koskaan. Ei klikkaisi yhtäkään linkkiäkään mikä johtaa näihin..
Purkaa kaiken vain johonkin ihan muuhun. 😂
/ap- Anonyymi
Ihan samoja ajatuksia. Anonyymiteetti ei poista sitä vastuuta, mitä ihmisellä on. Rakentavassa valossa jos miettii tapahtumia ja jättää tunteilun pois, niin ymmärtää että on ollut täysi sika toista kohtaan. Itsekin joskus purkanut vihan tunteitani tänne. Kunnes tajusin että vihan tunteeni olivatkin enimmäkseen surematonta surua. Siitä surusta saa helpommin kiinni, kuin vihan tunteesta. Ja siinä sitten myös ymmärsin sellaisenkin, että kaikki paha mitä jaan ulkopuolelle, tulee moninkertaisesti itselle takaisin. Palstan kyllä voisin jättää mielellään pois ainakin hetkeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samoja ajatuksia. Anonyymiteetti ei poista sitä vastuuta, mitä ihmisellä on. Rakentavassa valossa jos miettii tapahtumia ja jättää tunteilun pois, niin ymmärtää että on ollut täysi sika toista kohtaan. Itsekin joskus purkanut vihan tunteitani tänne. Kunnes tajusin että vihan tunteeni olivatkin enimmäkseen surematonta surua. Siitä surusta saa helpommin kiinni, kuin vihan tunteesta. Ja siinä sitten myös ymmärsin sellaisenkin, että kaikki paha mitä jaan ulkopuolelle, tulee moninkertaisesti itselle takaisin. Palstan kyllä voisin jättää mielellään pois ainakin hetkeksi.
Palsta juuri lietsoo sitä pahaa, koska provosoidumme täällä turhan takia ja mielikuvitus ottaa vallan.
Surua on niin paljon purettavaksi... 💔
Tsemppiä. - Anonyymi
Älä turhaan teeskentele välittäväsi. Ainut syy miksi välittäisit kenenkään kuolemasta on se ettet voi enää pitää hauskaa heidän kustannuksellaan.
- Anonyymi
Niinpä.. Kohtalotovereit riittää tässä asiassa. Tsemppiä.
- Anonyymi
Jatkossahan voi kirjoittaa tänne niitä hyviä ajatuksia. Siten voi omalta osaltaan yrittää parantaa maailmaa jos ei uskalla face to face.
- Anonyymi
Niinpä. Rakkaudella vihakin voitetaan.
- Anonyymi
Uskallan, mutta ehkä löydän sen joka minuun uskoo ja haluaa omistaa mulle aikaansa... Mulla sitä riittää, vaikka ei aina uskoisi.
- Anonyymi
Kauniisti ajattelit. Se n universumi kuuli👍🤷♀️
- Anonyymi
Tunnetko miten hyvän olon saa siitää että muita auttaa,vaikka mummon kadun ylitsie paikan bussissa enemmän tarvitevalle. Se kiitollisuus autettujen silmissä on jotai mitä ei itsekkyys koskaan kykene antamaan. Ja vaikkei hyvistä teoista aina kiitosta saisikaan ,saa siitä että kuitenkin teki oikein. 🤷♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136