Sitä enemmän sen näen. Ihan turhaa minun kanssani..
Saat homman solmuun ja sen näyttämään juuri kiusaamiselta.
/nainen
Mitä enemmän varot sanojasi mies
12
186
Vastaukset
- Anonyymi
Lähes kaiken voi kääntää nimittäin niin. Yks mies on han hirvee! Salakuvaa ja nauraa kuitenkin. Miksi on noin paha?
- Anonyymi
Molemmat vaimonsa kans varmaan piilonarsisteja jotka nauraa vaan ja kiusaa. 🙄
Kiusaajat vois teloittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaajat vois teloittaa.Kyllä se on rangaistava teko. Ja lapsetkin oppii saman kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaajat vois teloittaa.👂👂🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Pakko varoo ku jännittää 🥹
- Anonyymi
En usko että häntä jännittää. Hän on joka tapauksessa tahattomasti loukannut monia kertoja käytöksellään.
Hankala sopii toiselle yhtä hankalalle. Vähemmällä stressillä tykkään itse elää. Ei käy kateeksi.
Sanon hänelle bye bye - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että häntä jännittää. Hän on joka tapauksessa tahattomasti loukannut monia kertoja käytöksellään.
Hankala sopii toiselle yhtä hankalalle. Vähemmällä stressillä tykkään itse elää. Ei käy kateeksi.
Sanon hänelle bye byeSe on win win molemmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on win win molemmille.
Juu. Toiset tykkää stressistä ja toiset seesteisestä elämästä. Minä jälkimmäisestä. Hänestä tuskin on elämään tasapainossa mitä itse haen.
Hänelle sopii hankala ihminen. En ole sellainen.
Kiusaajan ja kiusatun on syytä olla kaukana toisistaan..
/ap
- Anonyymi
Tietyillä tyypeillä ei ihan kauheasti olis varaa sanoa yhtään mitään.. 🤣 Mitä lie luulee olevansa ja etenkin miltä näyttävänsä.
- Anonyymi
Niinpä.. 🙈 Tyhmiä kun ovat..
- Anonyymi
Ja olen nähnyt nälkää lapsena. Sinä et. Joten turpa kiinni tai se turpoaa kiinni.
/ap- Anonyymi
Kovat on puheet ja uhkailut.
Mutta ymmärrettävät ihmiseltä joka on oikeasti nähnyt nälkää lapsena.
Lapsi tarvitsee oikeanlaista ravitsevaa ruokaa esim kunnolla rasvaa jotta aivot kehittyvät.
Siksi on tärkeätä ruokkia lasta.
Myöhemmin elämässä aivot eivät sitten toimikkaan oikein vaan ovat alikehittyneet.
Silloin aivot sairastuvat myös herkemmin. Sitä saattaa esiintyä perheen kaikilla lapsilla. Jos kaikki ovat eläneet ruuan puutteessa kuten esim kehitysmaissa. Pää on oudon mallinen. Tai liian suuret korvat. Tai takaraivo ns puuttuu tai pää on liian pieni. Ihminen on ehkä hieman yksinkertainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840