Olen etsinyt ja löytänyt ikähaarukassa olevia naisia ja olen hakenut heitä koska olen itse saman ikäinen. Aina samanlainen lopputulema. Ensinnäkin jokainen nainen on jonkun exän tai exien pilaama. Heitä on kohdeltu huonosti mies on juopotellut ehkä lyönyt tehnyt sitä ja tätä. Nyt he hakevat aitoa rakkautta ja alku voi mennäkkin kivasti. Kunnes tulee syytös jostain mikä on kaikuja sieltä edellisistä suhteista mitä minä en ole tehnyt. Vaikka olisi kuinka upea alku se muuttuu kärsimykseksi nainen alkaa pyörittää jotain omia negatiivisia visioitaan ja pilaa sillä tavalla koko suhteen mahdollisuudet. Juuri toisinpäin kuin pitäisi tehdä olla positiivinen ja rakentaa sekä muokata suhdetta yhdessä nainen hämmentää yksin jotain negatiivista keitostaan johon lisää aina mutu tuntumalla jonkun oudon mausteen ja väittää että se on minusta peräisin vaikka se on peräisin hänen omasta päästään tehden keitosta aina pahemman ja pahemman makuisen. Ei auta vaikka sinne pistäisi kilon sokeria jos siellä kelluu paskaa. Toinen mahdollinen skenaario on se että naiselle tulee vaihdevuodet ja se aktiivinen erotiikka joka on muuten erittäin tärkeää suhteen kannalta loppuu ja nainen alkaa tuijottaa sinua kuin olisit joku mielenvikainen sitä yrittäessäsi. Hän ei tajua että se vika on hänen omassa kehossaan. Nainen lukee senkin miehen viaksi. Hän myös lopettaa pitämästä huolta itsestään lihoo ei tee enää mitään muuta kuin kylmänhikisenä on hermon pinnassa. Kuka jumalauta sellaista jaksaa katsella? Erotiikka on suhteen liima ja se saa leikkisäksi se saa kiintymään siinä on jännitystä ja se boostaa sitä tykkäämistä. Sitten kun se loppuu loppuu pikkuhiljaa kaikki muut. Täytyy alkaa katsella nuorempia naisia tai sitten jäädä yksin sekin on parempi kuin huono seura. Nuoret naiset on elämäniloisia pitävät itsestään huolta leikkisiä viriilejä heillä loistaa elämä vielä silmistä. Tutuilla 50v miehillä on +25 naisia kai minäkin sellaisen löydän olen viriili ja pidän itsestäni huolta. Nämä +45 naiset on menetetty.
40-50 vuotiaat naiset
18
182
Vastaukset
- Anonyymi
Samahan se on miehillä, kuten nyt esim. sulla. Mikähän siinä on, että tuntuu koomiselta, kun joku valiittaa siitä, että eksät valittavat eksistään.
- Anonyymi
Joidenkin on niin kovin vaikeaa nähdä malkaa omassa silmässään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joidenkin on niin kovin vaikeaa nähdä malkaa omassa silmässään.
Mitä jos ei siinä omassa silmässä ole malkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos ei siinä omassa silmässä ole malkaa?
Tuossa kuvatunlaisilla on, ilmiselvästi.
- Anonyymi
Too old or sober for this s*it?
- Anonyymi
40–50 vee naiset ei oo kyl yhtään haluttomia – ne vaan valikoi.
Mut hei, käydäänpä miestenkin haluja läpi.
Miehen seksi-into yleensä vähän lopahtaa iän mukana – eikä se aina oo mikään raketin lailla räjähtävä.
Nainen taas haluu muutakin kuin pelkkää kroppaa: sitä oikeeta yhteyttä, huomiota ja läsnäoloa.
Nuoret saattaa vielä näytellä halua, mut aikuiset ei jaksa enää feikata.
Jos haluut et sängyssä ois kivaa, niin ala olla oikeesti läsnä – ei vaan kroppa, vaan koko ihminen.
Ennen ku valitat naisen haluttomuutta, katso ittees peilistä.
Seksi on kohtaamista, ei mitään pakollista suoritusta.
Ja ikä ei oo mikään este – asenne ratkaisee- Anonyymi
Ööö monenko naisen kanssa olet ollut?
Tässä nähdään juuri se ongelma syytät minua etten ole läsnä sängyssä vaikka et edes tunne minua. Kirjoitin kokemuksistani tuon ikäisten naisten kanssa en siis luule mitään vaan tiedän. - Anonyymi
Ikä on este koska tuon ikäisenä naisen hormonit loppuvat pikkuhiljaa ja jos ette tee asialle mitään muuta kuin syytätte miehiä siitä on peli päättynyt. Toinen on se että olette olleet jonkun pettäjä sekopää luuserin kanssa joka on rikkonut teidät niin ette pysty olemaan kenenkään kanssa ennenkuin käytte jossain psykiatrin tms juttusilla selvittämässä että se uusi mies ei ole se vanha sekopää ja niitä vanhoja juttuja ei kuulu kantaa siihen uuteen suhteeseen.
1. Kallonkutistajalla käynti
2. Hormonihoito
3. Kuntoilu laihdutus terveet elämäntavat ( tunnesyöminen ja alkoholi pois) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on este koska tuon ikäisenä naisen hormonit loppuvat pikkuhiljaa ja jos ette tee asialle mitään muuta kuin syytätte miehiä siitä on peli päättynyt. Toinen on se että olette olleet jonkun pettäjä sekopää luuserin kanssa joka on rikkonut teidät niin ette pysty olemaan kenenkään kanssa ennenkuin käytte jossain psykiatrin tms juttusilla selvittämässä että se uusi mies ei ole se vanha sekopää ja niitä vanhoja juttuja ei kuulu kantaa siihen uuteen suhteeseen.
2. Hormonihoito
3. Kuntoilu laihdutus terveet elämäntavat ( tunnesyöminen ja alkoholi pois)Nuo kun teette alkaa hommat pelittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nähdään juuri se ongelma syytät minua etten ole läsnä sängyssä vaikka et edes tunne minua. Kirjoitin kokemuksistani tuon ikäisten naisten kanssa en siis luule mitään vaan tiedän.Ai sulla on kokemusta? Vau. Mites se kokemus kertoo, että kaikki yli 40 naiset on haluttomia? Onks sulla kenties ollut yksi tai kaks Tinder-kohtaamista ja nyt vedetään johtopäätökset koko ikäluokasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nähdään juuri se ongelma syytät minua etten ole läsnä sängyssä vaikka et edes tunne minua. Kirjoitin kokemuksistani tuon ikäisten naisten kanssa en siis luule mitään vaan tiedän.Paikalla muttei läsnä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2. Hormonihoito
3. Kuntoilu laihdutus terveet elämäntavat ( tunnesyöminen ja alkoholi pois)Mitä hormooneita sinä palstasetä suosittelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulla on kokemusta? Vau. Mites se kokemus kertoo, että kaikki yli 40 naiset on haluttomia? Onks sulla kenties ollut yksi tai kaks Tinder-kohtaamista ja nyt vedetään johtopäätökset koko ikäluokasta?
Vain legendat kertovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nähdään juuri se ongelma syytät minua etten ole läsnä sängyssä vaikka et edes tunne minua. Kirjoitin kokemuksistani tuon ikäisten naisten kanssa en siis luule mitään vaan tiedän.Tähän pätee sama yksinkertainen periaate, kuin oikeastaan kaikkiin samantyyppisiin ongelmiin. Jos törmää jatkuvasti samaan pulmaan, niin pitää tajuta alkaa katsoa peiliin. Todennäköisyys sille, että törmää aina sanaan ongelmaan, eikä itsellä ole mitään tekoa sen kanssa, on minimaalinen. Yksi kerta voi olla vahinko ja toinen sattumaa, mutta jo kolmannella kerralla olisi syytä miettiä mitä itse tekee aiheuttaakseen tilanteen. Se on nimittäin mielenkiintoista, että osa miehistä ei ikinä törmää tuohon ongelmaan ja osa taas koko ajan.
- Anonyymi
Ja hei, jos se "kokemus" on ollut sellaista, että mentiin suoraan asiaan ilman lämmittelyä, keskustelua tai mitään yhteyttä... niin ei ihme että kukaan ei syttyny))))
- Anonyymi
Siitäkö he eivät syty?
- Anonyymi
Voi voi sentään. Kokemuksia nuokin.
Mutta on niitä naisia joilla ei nuo kirjoittamasi asiat ole noin. 🤗 - AnonyymiUUSI
Tälläistäkö naisten ylivertainen paremmuus miehiinsä nähden?
https://t.me/DUMBSandCloning/577629
HOW WIVES BELIEVE THEY ARE BETTER THAN HUSBANDS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238