Penttilä tehtailee onlyfanssia jonkun nuoren lentäjän kanssa jolla on iso…voi poika raukkaa.
Miks ihmiset tekee tollasta? Nonii…rahan takia tietty. Onko jotain pielessä jos suomessa täytty myydä itteensä tullakseen toimeen?!!
Siis toi sus
10
93
Vastaukset
- Anonyymi
Niin miksi ne maksaa pulittaa niin paljon katselemisesta? Ei se oo tyhmä kuka pyytää u know
- Anonyymi
Eihän toi su osaa edes puhua kunnolla,kuulostaa ihan dorkalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän toi su osaa edes puhua kunnolla,kuulostaa ihan dorkalta.
Niin oot enemmän audiovisuaalinen ihmine?
- Anonyymi
Varmaan tykkää katsella kun ovat niin aidosti rakastuneita toisiinsa🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oot enemmän audiovisuaalinen ihmine?
Eihän ton alan ihmisten toisaalta tarvitse osata puhua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä vastaan? Hoh hoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu riittää kun osaa voihkia ja huohottaa,tosin esim kaupas voi tulla piäniä informaatio katkoja.
- Anonyymi
Juu ihan kauheeta joutuu sekstaileen ton penttilän kans ja saa viä rahaa tosta.Mistä saa hakupapereita tiätääkö kukaan osoitetta voi kauhia sentään.
- Anonyymi
Mieti. Saavat seksiä ja rahaa. Kukapa ei niitä haluasi elämässään?
- AnonyymiUUSI
Eiks se oo aika vanha akka jo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238