Naisissa?...
Mitä ajatuksia vanhalla a auttolla ajava herättää?
18
143
Vastaukset
- Anonyymi
Hänen köyhyys
- Anonyymi
Ei pysty tyydyttämään...
- Anonyymi
DHAD
- Anonyymi
Runmuus
- Anonyymi
On köyhä
- Anonyymi
Epäluotettava
- Anonyymi
Jos nainen tuomitsee miehen auton perusteella, niin voi miettiä, että kumpi tässä on vanhempi: auton vuosimalli vai hänen asenteensa? Elämä ei ole mikään autokauppa, jossa vertaillaan speksejä ja moottoritehoa. Ne, jotka kiinnittää huomiota vain pintaan, jää usein ilman sydäntä. Joku ajaa vanhalla Corollalla ja on hyvä mies, joku toinen voi istua Teslan ratissa ja olla ihan täysi kusipää. Elämä opettaa, että ulkoinen kiiltely ei lämmitä kylmänä yönä, mutta sydän ja aitous lämmittää. Eli valitse, mitä etsit: vaihdekeppiä vai kumppania.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu👍
- Anonyymi
Ei kiinnosta auto,vain hän.
- Anonyymi
Autto?
- Anonyymi
Onko kyseessä hyväkuntoinen ja hoidettu vanha auto, vai juuri ja juuri liikkuva romukasa?
- Anonyymi
Polkuauto 😃
- Anonyymi
Jälkimmäisestä tulee mielikuva melko piittaamattomasta henkilöstä, joka ei oikein osaa tai viitsi hoitaa asioitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polkuauto 😃
Hyväkuntoinen ja hoidettu, vai romukasa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväkuntoinen ja hoidettu, vai romukasa?
Just pesty ja vahattu 😃
- Anonyymi
Täytyy tietää ensin onko kyseessä 1930 luvun avo Mercedes jolla innokas autokeräilijä käy aurinkoisena viikonloppuna kokoontumisajossa vai umpiruosteinen Lada jolla umpinuuka vanhapoika köröttelee paikalliseen alkoon.
- Anonyymi
Museoautot on niin hienoja. 😍
- Anonyymi
Mulle on ihan sama millä mies ajaa – kunhan se liikkuu eikä savuta sisälle 😄 Itse ajan uudella, mutta vaan siksi etten jaksa remppastressiä, en siksi että oisin joku autoprinsessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238