Voi saada sähköiskun kuulema. Minä aina harjalla putsaan pihassani sähköautoni.
Sähköautoa ei saa pestä autonoesukoneessa.
9
127
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ole koskaan vienyt mitään autoa autopesuun, tai edes käyttänyt pesuainetta. Otan vain ämpäriin lämmintä, puhdasta vettä ja puhtaan pehmeän pyyhkeen. Kostutan pyyhkeen puoliksi ämpärin vedellä ja sitten hellävaraisesti hankaan pahimmat liat pois. Pyyhkeen kuivalla puolella kuivaan ylimääräiset vedet pois ettei jää hankausjälkiä. Aloitetaan isosti (eli auton kyljet, katto ym.) ja edetään aina pienempiin asioihin, niinkuin esimerkiksi ovenkahvoihin. Lasitkin voi pestä pelkällä pyyhkeellä, muistaa vain kuivata heti ettei jää jälkiä. Ei saa hangata liian kovaa, voi tulla naarmuja.
- Anonyymi
Ja pesuvedet menee sitten maahan?
- Anonyymi
Hiekkapölyistä autoa kannattaa hangata, tulee nätti himmeä maalipinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se puhdas vesi saastuu, auton pesusta jos ei käytä pesuainetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän ne aina loppuen lopuksi menee vaikka ei sinun pihassa kosin muualla
- Anonyymi
Sina ensin huuhdellaan kunnolla. Mieluiten painepesurilla jotta irtohiekka ja hiekkapöly oikeasti ei ole hiomassa pintaa kun alotat sienellä levittämään pesuainetta.
- Anonyymi
Kyllä voi pestä pesukoneessa, ei saa lingota.
- Anonyymi
Sateellakaan ei voi ajaa, eikö niin?
- Anonyymi
mutta omistajan alushousut saa kun palaa katsastuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921776- 851252
- 1101123
- 72965
- 106907
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673