Kun olen lukenut näitä vestejä ja ilmoituksia parin haku osastoilta, ole kiinnittänyt huomioni näihin termeihin: orjuutus ja SM. Mitä eroa niillä on vai onko mitään? Minulla kun ei ole varsinaisesti kokemusta kummastakaan, mutta olen utelias oppimaan kaiken laista uutta!
Olen miettinyt yhtä parisuhde asiaa.
Anonyymi-ap
3
344
Vastaukset
- Anonyymi
Olisitko kiinnostunut kokeilemaan alistusta
- Anonyymi
Jaa en tiedä kenelle tämä on, mutta en ole koskaan ajatellut tuollaista asiaa. Kun seksi ei ole minulle enää ajankohtaista, en koe tarvetta harrastaa seksiä.
- Anonyymi
Yhdys sana virheistäsi voi suoraan lukea puolue kantasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038