Mites mahtaa olla palstan vasemmistolaisten kanssa, ei taida valkolakkia löytyä.
Orpon ja Purran lapset pääsivät ylioppilaiksi
18
126
Vastaukset
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Ylioppilaaksi 🤣 miksi sitä pitää jotenkin hehkuttaa? Ei ole pätevä mihinkään työhön
- Anonyymi
Oletko sinä ollut koskaan pätevä mihinkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä ollut koskaan pätevä mihinkään?
Olen ylioppilas ja nykyisin professorinarvo.En todellakaan juhlinut itse mitään ylioppilasjuhlia kun ei ole juhlanaihe tulla ylioppilaaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ylioppilas ja nykyisin professorinarvo.En todellakaan juhlinut itse mitään ylioppilasjuhlia kun ei ole juhlanaihe tulla ylioppilaaksi
Professorin arvo? Mikä se on? Sama kuin kunniatohtori 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Professorin arvo? Mikä se on? Sama kuin kunniatohtori 🤣
Niin olen töissä nykyisin muualla kuin professorina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen töissä nykyisin muualla kuin professorina
ehkä, ehkä et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaakaan et osaa.
- Anonyymi
Aikuistumisriitti.
Ei niin hääppöinen opintosuoritus. Toisaalta se on kivaa aikaa ihmisen elämässä. Voi funtsailla, että mitäköhän elämä tuo tullessaan. Valkolakki on todiste siitä, että jotain hyvää voi odottaa.
Sopii juhlia.- Anonyymi
Joo, esim. Orpolla odotti valkolakin jälkeen 12 vuoden (sic) opinnot yliopistossa.
- Anonyymi
No ei kai tuossa iässä sen hääppöisempiä opintoja voi vielä olla. Kuitenkin se on tuon iän korkein oppiarvo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, esim. Orpolla odotti valkolakin jälkeen 12 vuoden (sic) opinnot yliopistossa.
Joko se osaa lukea ja kirjoittaa.
- Anonyymi
Haavisto kun aikoinaan pääsi ylioppilaaksi,sai paljon rahalahjoja. Ryntäsi tilaamaan interreil- korttia ja sitten etsimään onnea Euroopan asemilta. Opinnot jäi,kun oli niin kivaa.
- Anonyymi
Siihen se jäi.
- Anonyymi
Haavisto on surkea ja epäpätevä mihinkään
- Anonyymi
Haavisto osaa ajatella "muutakin" kuin opintoja ja uraa.
- Anonyymi
Persu luulee teurastajan lakkia ylioppilaslakiksi.
- Anonyymi
Onneksi olkoon!
Ylioppilastutkinnon suorittaneiden osuudet ikäluokasta kasvoivat tasaisesti vuoden 2005 korkeimpaan 54 prosentin osuuteen asti, mistä lähtien osuudet ovat olleet laskussa. Vuonna 2010 ylioppilaaksi valmistui tasan puolet ikäluokasta ja 2015 luku oli enää 47 %. Ylioppilastutkinnon suorittaneiden osuudet ikäluokan naisista ovat kautta linjan olleet miehiä korkeammat, parhaimmillaan vuonna 2005 ikäluokan naisista suoritti ylioppilastutkinnon 66 %, joka laski ensin lukuun 59 % ja oli vuonna 2015 enää 55 %. Poikien vastaavat osuudet ovat olleet verraten matalat (43 %, 41 %), vuonna 2015 enää 39 %.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067668
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075828- 835137
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113200- 552937
- 572881
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102424- 612417
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562026