Nähtävillä nyt ilmaiseksi Yle areenassa, muistan joskus kuulleeni tästä hahmosta, mutta en ole lukenut kirjaa. Sijoittuu 1800-luvun alun Ranskaan. Tuona aikana ei vielä ollut sähköä, ja melko alkeellisissa oloissa elettiin (lyhtyjä ja kynttilöitä taloissa). Sanoisin että ihan mielenkiintoinen sarja, mutta ei nyt mitään mullistavaa.
https://areena.yle.fi/1-71896594
Monte-Criston kreivi
9
168
Vastaukset
- Anonyymi
¨siis joka karkaa.. muyya täällä niin hauskaa vsmaan tytöillä jotain kascijuttua nyt on kukkia aika paljon jooh jossain
- Anonyymi
Hyvin on Yle Areenassa esillä tämä, mut jostain syystä nämä englantilaiset etsivä- ja rikospoliisisarjat houkuttelee enemmän itseä.
- Anonyymi
noniin eihän truollainen jods lsiyaa jotain kukkajuttuja cähän ylimääeinkin, haitysiler kuin hsaisuli
- Anonyymi
Klassikko. Pitää katsoa.
Kiitti vinkistä! 👍
- Anonyymi
Oletko itse Monte Suvelan kreivi?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse Monte Suvelan kreivi?
Nope, olen Suvelan Sulttaani, koska noin 55% prosenttia Suvelan asukkaista on ulkomaalaistaustaisia tai -syntyisiä, silmämääräisesti enemmistö heistä lienee muslimeja, ergo sulttaani.
Montekaan ei täsmää, koska en asustele Suvela Sun Cityn korkeimmalla huipulla, vaikka kovin montaa metriä en kukkulan kuninkaalle häviäkään 😂
- Anonyymi
guosta on kyllä moniosainen sarja juttukin
- Anonyymi
katso joku hahomikin kiejoisrta mikä on Randalll FlaGG
https://fi.wikipedia.org/wiki/Randall_Flagg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163371
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202066En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321865- 181861
- 821778
- 261572
- 291420
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361367Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314