Vihdoinkin luulin löytäneeni elämäni naisen deitissä. Kirjoittelimme paljon viestejä joka päivä. Meillä oli myös paljon yhteisiä harrastuksia. Innokkaasti kirjoittelimme toisillemme. Suunnitelmissa oli tavata tänä kesänä. Miten sitten kävikään. Niin on käynyt aiemminkin. Nainen yhtäkkiä lopetti kirjoittelun ja hän poisti itsensä koko sivustolta. En enää nähnyt yhtään ainoaa viestiämme. Ei vaan voinut kertoa minulle mitään syytä miksi hän lopetti. Kohteliasta olisi ollut kertoa se minulle. Odottelin tapaamistamme aivan turhaan. Puolen vuoden kirjoittelu meni täysin hukkaan.
Naisten käytös deiteissä
14
242
Vastaukset
- Anonyymi
Jo 1kk on minusta liikaa🤦♀️ haluan itse nähdä mahd pian
- Anonyymi
Olen itse nainen ja voin sanoa että jos nainen käyttäytyy noin niin oli sulle onni ettet päätynyt suhteeseen hänen kanssa. Kyllä tuollainen käytös kertoo siitä että on jotain pahasti pielessä jos noin pitkän kirjoittelun jälkeen yllättäin vain ghostaa.
- Anonyymi
Ghostaaminen on yleistä.
Joskus viestittelin kolme kuukautta ja juuri kun piti tavata, viesteihin vastaaminen loppui.
Toinen tapaus oli, tapasimme yökerhossa, viestittelimme pari viikkoa päivittäin, kävimme syömässä (maksoin tietysti viulut, kuten kuuluu sillä olin se, joka syömään lähtöä ehdotti), sen jälkeenkin viestejä vaihdettiin päivittäin tuntikaupalla.
Sitten yhtäkkiä minä olin se, joka viestejä lähetti - vastapuoli vastasi lyhyesti ja aina vain lyhyemmin.
No, en itsekään ollut mitenkään äärikuumana kyseisestä henkilöstä, mukava tyyppi, hauskaa seuraa ja niin edelleen.
Mutta se "jokin" jäi puuttumaan - ilmeisesti hän koki asian samoin.
No, lopetin viestittelyn ja historia peitti tuonkin ihmisen....
Sitä oikeaa etsiskelen yhä - tai oikeastaan tiedän, kuka se on, mutta näen niin harvoin, etten ole päässyt tekemään kunnon aloitetta ja askelta eteenpäin :). - Anonyymi
Juttelit sentään 6kk mikä on pitkä aika. Minä juttelin viikonloppuna erään naisen kanssa tunnin. No, en menettänyt mitään kun naisen tyhmyys paljastui siinä hyvin nopeasti kun oli puhetta vedonlyönnistä ja nainen kertoi pelaavansa Suomen raveja ja voittaneensa joskus vain satasia.
Kummastelin siinä kuka hemmetti pelaa Suomen raveja kun Ruotsin raveista voi voittaa miljoonia euroja.
Kun älliä ei ole päässä, niin sitä ei ole.. - Anonyymi
No voi voi monella on menny usean vuoden parisuhde hukkaan et joku puolen vuoden kirjottelu taitaa olla pikkujuttu siihen verrattuna
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että ihmisten huono kätös toisiaan kohtaan korostuu voimakkaasti nettideittailussa. En tiedä onko kyse formaatin ongelmasta, vai valikoituvatko sinne suurimmaksi osaksi juuri tietynlaiset ihmiset. Vaan siis sinuna aloittaja, olisin tyytyväinen, että nuo eivät edenneet pidemmälle. Ihmisessä, joka käyttäytyy noin, ei menetä yhtään mitään. Ehkäpä jatkossa kannattaa pyrkiä siihen tapaamiseen hieman nopeammin, niin ei kulu niin paljoa aikaa, eikä momentum pääse menemään ohitse.
- Anonyymi
Ajat ovat totisesti muuttuneet.
Heti mulle kaikki nyt sukupolvi on kasvanut jatkuvassa median tykityksessä ja
ei anna milliäkään periksi vaatimuksissaan täydellisestä elämästä.
Realismi on kadonnut.
Kiinassa on nyt sama ilmiö käynnissä kuin länsimaissa. Turvallisempi olla sinkkuna.
https://www.bitchute.com/video/TLuNt2KgDU9P - Anonyymi
Blah, kaikki siellä on tyhjää lätinää mikä menee yli parin viikon
- Anonyymi
ja kuukauden päästä se suhde on jo koettu ja seuraavaa etsitään
- Anonyymi
Kerron sinulle mitä on tapahtunut, tiedän tämän varmaksi.
Olit vain yksi niistä jonka kanssa nainen kirjoitteli samanaikaisesti. Joku toinen oli "se oikea" hänelle ja sinä olit varalla jos tämä oikea menee jostain syystä pieleen. Sinussa oli joku pikku seikka mikä ei nyt ollut ihan sen naisen mieleen, se toinen oli parempi. Se tapasi sen toisen ja poisti profiilinsa.
Itse olen ollut monelle se varamies.
En koskaan se oikea.
Älä tuhlaa aikaasi niihin naisiin.
Älä ikinä usko olevasi se ainoa. - Anonyymi
Olit todennäköisesti liian hyvä ja kiltti. Assertiivinen, dominoiva ja asiansa osaava alfamies ehti nyt ensin.
Parempi onni ensi kerralla, jos sellaista nyt edes tulee. - Anonyymi
Olen entinen malli, mutta en enää löydä naisia. En pääse ulkona edes juttelemaan sinkuille tai ottamaan edes pakkeja. Syynä on Tinder. En törmää 18-30v naisiin missään ulkona. Iltalukiolla kurssillani on 1 nainen, joka juoksee heti tunnin jälkeen suoraan koulun pihalla odottavaan tatuoidun jännämiehen autoon. Opettaja sanoi, että vielä 10 vuotta sitten oli luokka täys, mutta nykyään tehdään hommat etänä.
Kaikki naiset istuu sisällä puhelin kädessä hieromassa tuheroa sohvalla, koska älypuhelinpeli on naista miellyttävä tapa pariutua. Nykynainen ei halua tulla isketyksi tosielämässä, eikä siis aktiivisesti pyri käymään iltaisin missään harrastusporukoissa tai kulttuuritapahtumissa. Pahimmillaan baariinkin mennään vain viettämään tyttöjen iltaa. Miehet kopioivat mitä naiset tekevät ja ovat myöskin siirtyneet Tinderiin ja omaksuneet feminiinin pariutumismenetelmän.- Anonyymi
Mistä tiedät että naiset tutkivat puhelimiaan nimenomaan miehenmetsästustarkoituksessa? Aikamoinen meedio olet jos näet huoneen poikki senkin mitä toisten ihmisten puhelimissa on.
Mistä tiedät että se yksi nainen juoksee tatuoidun miehen autoon? Menetkö siihen auton viereen tuijottamaan vai onko miehellä niin värikkäät ja isot tatuoinnit että ne näkyvät sadan metrin päähän?
Mistä tiedät että kyseessä on jännämies eli näkyvätkö miehen persoona, luonne ja taipumukset ulkonäöstä? Tatuoinnit eivät nykyään ole todiste yhtään mistään. 1980-luvulla naisia varoiteltiin tatuoiduista miehistä, koska nämä olivat linnakundia. Ei enää. Tatuoitu mies voi olla ujo ja rauhallinen yhden naisen mies ja hellä huolehtiva perheenisä.
- Anonyymi
Nainen löysi jonkun toisen keskustelunne aikana. Naisen keskittymiskyky ei riitä kypsään kanssakäyntiin, jossa kunnioitetaan toista. On pakko saada dopamiinit virtaamaan aivoissa samantien, joten ohareita tehdään kuin lastentarhassa. Ja sehän onnistuu - entistä paremman näköinen Chad löytyy muutaman sekunnin swaippaamisella. Nainen voi Tinderin avulla taantua henkisesti lapseksi joka on karkkihyllyllä: "ei ku mä haluanki ton."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797