Omaan lähikapakkaani ja mikä hämmästyttävintä niin mun mielestä lähes ilman mitään syytä. Yritin siellä pyytää anteeksi eräältä puolitutulta naiselta aiempaa käytöstäni häntä kohtaan. Tämä nainen sai siitä sitten ihan hirveät kilarit, alkoi suunnilleen huutamaan ja käski mun painua vittuun sieltä. Tähän tarjoilijakin sitten puuttui ja käski mun lähteä sivummalle ja niin teinkin. Olin koko ajan ihan rauhallinen enkä provosoinut ketään siellä mitenkään. Ihme että antoivat mun juoda edes tilaamani kaljan loppuun mutta sitten mulle ei myyty enää ja käskettiin lähtemään kotiin.
Seuraavana yönä kun olin menossa sinne Lähibaariin tilaamaan olutta hieman ennen valomerkkiä niin myyjä tuli heti vihaisena ilmoittamaan että mun ei tarvi tulla sinne enää. Kuulemma meikäläisen takia he menettivät ainakin 10 maksavaa asiakasta. Tätä en kyllä ymmärrä lainkaan koska en ole siellä riehunut, haastanut riitaa, hajoittanut paikkoja tai edes vittuillut kenellekkään. Aika mielivaltaista touhua mun mielestä jaella porttikieltoja noin heppoisin perustein. Yleensä porttikieltoon vaaditaan kai aika vakavaa häiriökäyttäytymistä jo pidemmältä ajalta tai ainakin sitä että on hajottanut paikkoa baarissa tai tapellut jonkun kanssa.
KilttiMies89
Sain viikonloppuna ilmeisesti pysyvän porttikiellon
76
617
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoin sille myyjälle vielä siinä kun se saatteli mua pihalle sieltä baarista että voin tulla tänne kyllä juomaan omia juomianikin kerran mulle ei tarjoilla enää ja lähden täältä sitten ainoastaan poliisin saattelemana. Ehkä tuo oli aika lapsellista ja saatoin sillä varmistaa että porttikielto tulee tosiaan olemaan elinikäinen ellei siellä myyjä tai omistaja vaihdu.
KilttiMies89 - Anonyymi
Sun pitää vaihtaa nimimerkkiä Pahismies.
- Anonyymi
Onko tuo nyt välttämättä tarpeen? Olen varmaan vähän kuin Tohtori Jekyll ja Herra Hyde.
https://www.youtube.com/watch?v=2Q3dGZPguSM
KilttiMies89
- Anonyymi
Mjoo
No onhan meininki. Meillekin tulisi saada vähän vipinää nurkkiin, kun on aina niin sivistynyt meno päällä.
(hihitystä) - Anonyymi
Yrittäjällä kun katsos on oikeus valita asiakkaansa se on asia mille ei juurikaan mitään voi mu jos ihan perusteettomia kieltoja yrittäjät laittaa ni loppuu äkkiä asiakkaat mä laittasin ainakin hinnan sen mukaan mitä hankalampi asiakas on kyseessä si jos ei hinta miellytä sanosin et eti joku toinen tekijä si rakennuksillakin rakennuslupa on viisi vuotta kerrallaan voimassa ja jos joutuu uusimaan ja siinä jossain välissä onkin määräykset muuttunu ni joutuu kaiken tekemään uusien määräysten mukaisesti mitkä määräykset ny si onkin olleet voimassa rakennuslupaa uusittaessa
- Anonyymi
Liittymättä imtenkään ketjun aloitukseen:
Yrittäjällä on oikeus kieltäytyä palvelemasta, KUN syy on asiallinen eikä syrjivä. Ravintoloitsija voi joutua käräjille, jos sisäänpääsy estetään lainvastaisista syistä, tätä on tapahtunut. - Anonyymi
Onhan tuossa ulosheitossa jotain positiivista.
Vastaat 10 asiakasta. Ovatko he sun puolella vai vastaan?
Mä tekisin nyt niin, että keräisin 10 hengen ryhmän, kävisin norkoilemassa ovella ja sitten sanoisitte kovaan ääneen, että ei me tänne jäädä.
Vilma
Inhoan ravintolassa riiteleviä ja riehujia. Antavat itsestään juopahtavan kuvan, oli sitten mies tai nainen.
- Anonyymi
Vartijakouluni opettaja sanoi tässä muutama vuosi sitten että porttikielto ei ole laillinen juttu. Sillä nimellä olevaa henkilön kieltämistä ei ollut ainakaan vielä silloin määriteltynä laissa. Voi hyvin olla että se kilahtanut nainen on baarin henkilökuntaan kuuluvan henkilön kaveri. Lapsellista ja ammattitaidotonta touhua baarilta jos se ei edes pyrkinyt selvittämään mistä oikein oli kyse. Oletan että olet kantasuomalainen mies. Valtiollinen, EU-tason salaliitto eurooppalaisia valkoisia heteromiehiä vastaan ei välttämättä olekaan pelkkää huuhaata 🙃.
- Anonyymi
Tämä on jopa erittäin todennäköistä että se baarin myyjä on tämän kilarit saaneen naisen kaveri, sitä en tiedä kuinka hyvä kaveri tai onko jopa ystävä mutta varmasti se jo riittää porttikiellon perusteeksi. Myös varmasti se on peruste kun naiset pitää aina yhtä pahoja, yksinäisiä atm-miehiä vastaan ja pyrkivät kaikin mahdollisin keinoin tekemään heidän elämästään helvettiä. Kannattaisi naistenkin alkaa miettimään tosissaan kuinka kohtelevat etenkin yksinäisiä miehiä. Joku kerta voi käydä vielä todella pahasti.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on jopa erittäin todennäköistä että se baarin myyjä on tämän kilarit saaneen naisen kaveri, sitä en tiedä kuinka hyvä kaveri tai onko jopa ystävä mutta varmasti se jo riittää porttikiellon perusteeksi. Myös varmasti se on peruste kun naiset pitää aina yhtä pahoja, yksinäisiä atm-miehiä vastaan ja pyrkivät kaikin mahdollisin keinoin tekemään heidän elämästään helvettiä. Kannattaisi naistenkin alkaa miettimään tosissaan kuinka kohtelevat etenkin yksinäisiä miehiä. Joku kerta voi käydä vielä todella pahasti.
KilttiMies89Ja tämä ei sitten ollut uhkaus vaan toteamus vaikka olenkin aika pipi päästäni.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä ei sitten ollut uhkaus vaan toteamus vaikka olenkin aika pipi päästäni.
KilttiMies89Tuo tulee suoraan hevosen suusta....
Ihan oikeasti naisten kannattaisi hieman miettiä että miten käyttäytyvät ja mitä sanovat näille miehille. Et koskaan tiedä mitä kaikkia lääkkeitä ja viinaa tuo mies on vetänyt ennenkuin tulee sinulle baarissa juttelemaan. Se voi reagoida täysin arvaamattomasti ja väkivaltaisesti jos sitä alat haukkumaan ja huutamaan sille. Ja se ehtii sinulle tekemään vaikka mitä ennekuin kukaan muu pääsee siihen väliin.
- Anonyymi
Vankilat ovat täynnä syyttömiä, jos niiltä kysytään.
Aloittajaan pitäisi asentaa haalarikamera, josta hän näkisi myös itse, mitä tuli tällä kertaa tehtyä.
Kamera jatkaa kuvaamista, vaikka kantajalla on filmi poikki.- Anonyymi
Onko mahdollista että oon tehnyt jotain mitä en muista lainkaan kun oon ottanut bentsoja ja alkoholia samaan aikaan?
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mahdollista että oon tehnyt jotain mitä en muista lainkaan kun oon ottanut bentsoja ja alkoholia samaan aikaan?
KilttiMies89No ei se ole kun olin varmaan korkeintaan 40 minuuttia siellä baarissa ja yli puolet siitäkin ajasta puhuin sen jonkun naisen miespuolisen kaverin kanssa ihan asiallisesti ja join rauhassa olutta etäämmällä kyseisestä naisesta. Kyllä sinne satavarmasti olis soitettu myös Poliisit jos jotain todella typerää olisin tehnyt.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se ole kun olin varmaan korkeintaan 40 minuuttia siellä baarissa ja yli puolet siitäkin ajasta puhuin sen jonkun naisen miespuolisen kaverin kanssa ihan asiallisesti ja join rauhassa olutta etäämmällä kyseisestä naisesta. Kyllä sinne satavarmasti olis soitettu myös Poliisit jos jotain todella typerää olisin tehnyt.
KilttiMies89Ja jos olisin sekoillut oikein huolella niin kyllä se varmasti näkyisi baarin valvontakameroista.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos olisin sekoillut oikein huolella niin kyllä se varmasti näkyisi baarin valvontakameroista.
KilttiMies89Onhan niitä hulluja naisiakin.
Vilma
Nyt on hyvä syy - tai ainakin syy - mennä naapurikylän kapakkaan.
- Anonyymi
Tai syy lopettaa alkoholin juominen kokonaan vaikka tuskin se on mulle mikään vaihtoehto.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai syy lopettaa alkoholin juominen kokonaan vaikka tuskin se on mulle mikään vaihtoehto.
KilttiMies89eij se oo vaihtoehto
- Anonyymi
Ei ne naiset turhasta kilahda.
Aloittaja on kantakapakassaan portsarin vanha tuttu. Samoin muu henkilökunta seuraa aloittajan ottamuksia.
Vaikuttaa siltä, että kyseessä on vuosia jatkunut hyvien asiakkaiden häirintä.
Myös naiset ovat panneet merkille aloittajan elkeet.
Kun kettu hivuttautuu kanalaan, kanat heräävät ja alkaa melkoinen meteli.- Anonyymi
Kyllä jotkut naiset kilahtaa ihan turhistakin asioista. Siihen ei värttämättä tarvita kuin katsoo väärällä tavalla jotain naista. Tässä tapauksessa nyt ei kuitenkaan ollut varmaankaan sellaisesta kyse vaan oli ihan aihettakin. En mä siellä Lähibaarissa ole kuitenkaan koskaan ketään häirinnyt, riehunut tai tapellut. Taisi vain nyt pelkkä mun läsnäolo riittää siihen että sain porttikiellon. Vahva veikkaukseni on se että tämä nainen jota olen pahasti onnistunut loukkaamaan kirjoituksillani näytti ne kaikki mun lähettämät viestit sille baarin tarjoilijalle ja se oli sitten siinä.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jotkut naiset kilahtaa ihan turhistakin asioista. Siihen ei värttämättä tarvita kuin katsoo väärällä tavalla jotain naista. Tässä tapauksessa nyt ei kuitenkaan ollut varmaankaan sellaisesta kyse vaan oli ihan aihettakin. En mä siellä Lähibaarissa ole kuitenkaan koskaan ketään häirinnyt, riehunut tai tapellut. Taisi vain nyt pelkkä mun läsnäolo riittää siihen että sain porttikiellon. Vahva veikkaukseni on se että tämä nainen jota olen pahasti onnistunut loukkaamaan kirjoituksillani näytti ne kaikki mun lähettämät viestit sille baarin tarjoilijalle ja se oli sitten siinä.
KilttiMies89Voisiko olla, että olet sanonut jotain sellaista, minkä takia nainen pelkäsi sinua ja oli tosi vihainen. Monta kertaa olen ajatellut ja ehkä sanonutkin, ettet ole kovin kiltti mies, kuten ajattelet. Tai että provoilet rajusti. Nimimerkkisi e tunnu kuvaavan kovin hyvin sinua.
Oletko ihmetellyt itse, miksi muut pitävät sinua pahana? Koet olevasi kiltti, mutta naiset kirkuvat ja huutavat livessä ja haukkuvat palstalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla, että olet sanonut jotain sellaista, minkä takia nainen pelkäsi sinua ja oli tosi vihainen. Monta kertaa olen ajatellut ja ehkä sanonutkin, ettet ole kovin kiltti mies, kuten ajattelet. Tai että provoilet rajusti. Nimimerkkisi e tunnu kuvaavan kovin hyvin sinua.
Oletko ihmetellyt itse, miksi muut pitävät sinua pahana? Koet olevasi kiltti, mutta naiset kirkuvat ja huutavat livessä ja haukkuvat palstalla?"Oletko ihmetellyt itse, miksi muut pitävät sinua pahana? Koet olevasi kiltti, mutta naiset kirkuvat ja huutavat livessä ja haukkuvat palstalla?"
Onko mua joku haukkunut netissäkin? No olen suurimman osan ajasta täysin kiltti mies eikä mulla ole mitään aikomusta tehdä kenellekkään mitään pahaa. Provoilu ja ajoittainen muiden ärsyttäminen on ehkä mun tapa purkaa jatkuvaa ahdistusta ja pahaa oloani. Olen kuitenkin osannut tehdä sen sillä tavalla harmaalla osa-alueella että en ainakaan vielä ole saanut turpaani keneltäkään.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oletko ihmetellyt itse, miksi muut pitävät sinua pahana? Koet olevasi kiltti, mutta naiset kirkuvat ja huutavat livessä ja haukkuvat palstalla?"
Onko mua joku haukkunut netissäkin? No olen suurimman osan ajasta täysin kiltti mies eikä mulla ole mitään aikomusta tehdä kenellekkään mitään pahaa. Provoilu ja ajoittainen muiden ärsyttäminen on ehkä mun tapa purkaa jatkuvaa ahdistusta ja pahaa oloani. Olen kuitenkin osannut tehdä sen sillä tavalla harmaalla osa-alueella että en ainakaan vielä ole saanut turpaani keneltäkään.
KilttiMies89Eeh.. tuskin kovin moni nainen innostuu ketään miestä turpiin vetämään. Äänen korottaminen, huutaminen ja haukkuminen on naisille luontevampaa. Ja varsinkin, jos sen voi tehdä turvallisessa ympäristössä, jos pelkää toista.
Voihan mies puhua jotain naisia järkyttäviä asioita täysin normaalilla äänenpainolla ymmärtämättä että toinen kiskaisee herneet niin syvälle, ettei niitä enää ongita sieltä pois millään ilveellä.
Mieleen vaan tuli, voisiko olla niin, ettet tiedä mistä on sallittua puhua. Toinen voi olla järkyttynyt ihan sielunsa pohjille ja pitää sinua ihan pimeänä tyyppinä. Niistä lähtökohdista on vaikea lähteä keskustelemaan mitään rakentavaa, edes sovintoa tai anteeksipyyntöä.
Olen voinut tavata joskus jotain vastaavaa. Ehkä olen reagoinut itse noihin toisin, kun joku käynyt juttelemaan jotenkin erikoisia, jotenkin pelottavia. En tiedä onko siitä kyse, mutta yksi vaihtoehto omaan ihmettelyysi.
- Anonyymi
Ainakin voimme päätellä, että olet lihaasyövä heteromies. seksuaalivähemmistöt, femakot, ei valkoiset saavat riehu ihan vapaasti, eikä tämä koske vain ravintoloita, vaan saavat tehdä mitä vain, missä vain. Kiitos vasemmiston.
- Anonyymi
Joo näinhän se asiassa Suomessa on ollut jo vaikka kuinka kauan, ikävä kyllä enkä nyt tarkoita että mun pitäisi saada tehdä muille pahaa ilman seuraamuksia. Mutta ei pitäisi saada kenenkään muunkaan. Missä se tasa-arvo on?
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo näinhän se asiassa Suomessa on ollut jo vaikka kuinka kauan, ikävä kyllä enkä nyt tarkoita että mun pitäisi saada tehdä muille pahaa ilman seuraamuksia. Mutta ei pitäisi saada kenenkään muunkaan. Missä se tasa-arvo on?
KilttiMies89Tasa-arvo ja tämä ns. feminismi on täysin naurettava aate. Se on pilannut ja mädättänyt koko Suomen. Toivon todella että se sota syttyy pian.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasa-arvo ja tämä ns. feminismi on täysin naurettava aate. Se on pilannut ja mädättänyt koko Suomen. Toivon todella että se sota syttyy pian.
KilttiMies89Ja itse en tätä maata mene sotaan puolustamaan vaikka armeijan olenkin käynyt. No eipä tartte senkään takia koska olen latvasta laho. Sen on psykiatriset lääkärit todenneet ja siitä löytyy mustaa valkoisella. Eli tuskin saan kuulaa kallooni siitä hyvästä että kieltäydyn puolustamasta synnyinmaatani jos sota syttyy.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasa-arvo ja tämä ns. feminismi on täysin naurettava aate. Se on pilannut ja mädättänyt koko Suomen. Toivon todella että se sota syttyy pian.
KilttiMies89Samaa toivon hartaasti minäkin. Vapaussodan 1918 uusinto, mutta tällä kertaa ei pidä tuntea minkäänlaista armoa, vaan hävittää vasemmistolaisuus täysin tästä maasta, iästä tai sukupuolesta riippumatta. Oikeamieliset esi-isämme olivat liian lempeitä ja siitä on kärsinyt koko maa jo yli sata vuotta.
- Anonyymi
Noh. Ei kannata mennä baariin juuri ennen valomerkkiä, ellei siihenkään asti ole tilaillut. Mutta yleisellä tasolla baari voi valita asiakkaansa ja jaella porttikieltoja miten haluaa.
Jos yhtään helpottaa, olen minäkin saanut yhteen baariin porttikiellon - ja täysin syyttä, tietenkin, aika huvittava 🤣
- Sheena- Anonyymi
Joo no ei mun maailma varmaankaan siihen kaadu että sain porttikiellon yhteen pahimmista lähiräkälöistä. Aika mielivaltaiselta tuollainen toiminta kuitenkin tuntuu. Varmaan eniten tässä suututtaa se että luultavasti se nainen järjesti mulle sen porttikiellon kostoksi.
KilttiMies89
- Anonyymi
"Aloittaja on kantakapakassaan portsarin vanha tuttu. Samoin muu henkilökunta seuraa aloittajan ottamuksia.
Vaikuttaa siltä, että kyseessä on vuosia jatkunut hyvien asiakkaiden häirintä."
Ei siellä ole ollut portsaria enää aikoihin, mielestäni en ole myöskään ollut mikään henkilökunnan silmätikku tai ainakaan en ole pannut merkille sellaista.
KilttiMies89 - Anonyymi
Sen horo akanhan se porttikielto olisin pitänyt saada,kun rupesi aivan turhasta kiljumaan,ethän sinä sen kurkussa kiinni ollut. Seko kilahti pelkästä puheesta.
- Anonyymi
Varmaan näinkin toisaalta olen kyllä aiemmin kirjoittanut hänelle melko rankkoja asioita mutta pyytänyt kyllä niitä anteeksi jo varmaan kymmenen kertaa. Kerran tuo kyseinen nainen sylkäsi mun naamalle siellä baarissa, haukkui mua vammaseksi ja kehotti mua tappamaan itseni. Tästä on aikaa kohta joku 11 kuukautta ja tapahtui tosiaan samassa baarissa. Harmi kun mulla vaan ei ole todisteita siitä muuta kuin ehkä yhden sivullisen näköhavainto. Toisaalta vaikka oliskin niin sillä naisella on kuulemma yhä tallella kaikki mun lähettämät viestit. Joutuisin varmaan itsekkin ongelmiin jos tuollaisesta tekisin rikosilmoituksen.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan näinkin toisaalta olen kyllä aiemmin kirjoittanut hänelle melko rankkoja asioita mutta pyytänyt kyllä niitä anteeksi jo varmaan kymmenen kertaa. Kerran tuo kyseinen nainen sylkäsi mun naamalle siellä baarissa, haukkui mua vammaseksi ja kehotti mua tappamaan itseni. Tästä on aikaa kohta joku 11 kuukautta ja tapahtui tosiaan samassa baarissa. Harmi kun mulla vaan ei ole todisteita siitä muuta kuin ehkä yhden sivullisen näköhavainto. Toisaalta vaikka oliskin niin sillä naisella on kuulemma yhä tallella kaikki mun lähettämät viestit. Joutuisin varmaan itsekkin ongelmiin jos tuollaisesta tekisin rikosilmoituksen.
KilttiMies89Ja se nyt tuskin ainakaan tilannetta rauhoittaisi vaan pikemminkin päinvastoin jos tähän vielä virkavaltakin sotkettaisiin ja mentäisiin käräjille asti.
KilttiMies89 - Anonyymi
"Sen horo akanhan se porttikielto olisin pitänyt saada,kun rupesi aivan turhasta kiljumaan,ethän sinä sen kurkussa kiinni ollut. Seko kilahti pelkästä puheesta."
Joo no luultavasti sillä naisellakin on jotain vakavia mielenterveysongelmia eikä varsinkaan humalassa pysty hallitsemaan sitä kuinka käyttäytyy.
KilttiMies89
- Anonyymi
No muistatko kuinka se keskustelu sen naisen kanssa meni, kun "pyysit anteeksi"? Ettet vaan lopuksi vähän alkanut ehdottelemaan jotain muuta sille.... ehkä vähän tarjosit rahaa jne...
- Anonyymi
Muistan tasan tarkkaan. Yritin vain ystävällisesti pyytää anteeksi ja selvittää välit ettei enää tarvisi kantaa kaunaa puolin eikä toisin. Ja en todellakaan ehdotellut mitään tai tarjonnut rahaa. Siellä oli tämän naisen nykyinen miesystäväkin paikalla ja kävi sanomassa mulle että älä lähetä enää mitään viestejä. Kumma kun ei turpaan vetänyt. No ehkä ei kun siellä baarissa kuitenkin on valvontakamerat.
KilttiMies89
- Anonyymi
eöomol'omem ppttproakpmeivpm l'yttäöloeötp laoloööe åpöooso,oejoööe
- Anonyymi
Putiikin pitäjä voi tietyin rajoittein valikoida asiakkaansa ja esimerkiksi häiriökäyttäytyminen on yksi hyvin selkeä peruste porttikiellolle. Häiriökäyttäytymistä ei edes tarvitse sen kummemmin todistaa, mutta myyjän/portsarin/tms. ammattilaisen kertomus toistuvista häiriötilanteista jonkun yksilön toimesta riittää vallan mainiosti, poliisin paikalle kutsuminen samoista syistä on vihoviimeinen sinetti hommalle. Kameratallenteita ei tarvitse selata, koska kyse ei ole rikosasiasta ja niissä harvemmin on mikrofonia tallentamassa ääniä, joten niiden todistearvo tässä asiayhteydessä on likellä nollaa.
Toki voit halutessasi haastaa kyseisen baarin oikeuteen, mutta en suosittele, kun jo lähtöasetelma on sinua vastaan ja laki ei auta, ellet voi vähintäänkin aiheuttaa perusteltua epäilystä siitä, että ihmisoikeuksiasi on loukattu esim. etniseen taustaan, uskontoon, sosiaaliseen asemaan tai fyysiseen vajavuuteen liittyen.- Anonyymi
"Toki voit halutessasi haastaa kyseisen baarin oikeuteen, mutta en suosittele, kun jo lähtöasetelma on sinua vastaan ja laki ei auta, ellet voi vähintäänkin aiheuttaa perusteltua epäilystä siitä, että ihmisoikeuksiasi on loukattu esim. etniseen taustaan, uskontoon, sosiaaliseen asemaan tai fyysiseen vajavuuteen liittyen."
Periaatteessa voisin vedota lievään henkiseen vajavuuteeni mutta luulen että ei kannata.
KilttiMies89
- Anonyymi
Olet siis solvannut ja nimitellyt naisia, puhunut ja kirjoittanut heistä halventavasti ja mahdollisesti ahdistellut. Ja ihmettelet miksi sait porttikiellon? Voi hyvää päivää! Turha siihen tulla uhriutumaan.
- Anonyymi
En ole livenä mitään puhunut saati ahdistellut mutta kirjoitellut kyllä tuhannen päissäni ja varmaan jotain lääkkeitäkin silloin ottanut. Oikein edes muista enää mitä on tullut kirjoitettua.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole livenä mitään puhunut saati ahdistellut mutta kirjoitellut kyllä tuhannen päissäni ja varmaan jotain lääkkeitäkin silloin ottanut. Oikein edes muista enää mitä on tullut kirjoitettua.
KilttiMies89Olen nuo sopimattomat asiat siis kirjoittanut netissä vaikka eihän se kai eroa siitä onko ne sanonut kasvotusten vai kirjoittanut esim sähköpostilla tai sosiaalisessa mediassa. On mulla kai siihen syyni ollut. Sitä nyt en kuitenkaan lähde selittelemään kun se ei asiaa enää muuksi muuta.
KilttiMies89
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että KilttiMies89 on persu.
Se selittää kaiken.- Anonyymi
Kunnianloukkaus.
KilttiMies89
- Anonyymi
Tyypillistä narkkarin kuvitelmaa.
Oma käsitys itsestä on "normaali".
Sitten ihmetellään, kun jokin taho kieltää jotain johonkin käytökseen viitaten...
Katsos muut tietää sun kokonaisvaltaisen käytöksen...sä vaan sen mitä satut muistamaan. - Anonyymi
"Vaikuttaa siltä, että KilttiMies89 on persu.
Se selittää kaiken."
Mutta onhan se päivänselvä asia että en mä nyt ainakaan mikään vihervasemmistolainen suvakki ole.
KilttiMies89 - Anonyymi
Jos joku ei jaksa lukea koko ketjua läpi, niin tässä tiivistys: Kehitysvammainen meni baariin ja veti bentsoja ja viinaa, ja alkoi vittuilemaan jollekin varatulle naiselle. Ihme että ei saanut turpaan.
- Anonyymi
Törkeä kunnianloukkaus sanoa kehitysvammaiseksi, se ei pidä paikkaansa lainkaan.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä kunnianloukkaus sanoa kehitysvammaiseksi, se ei pidä paikkaansa lainkaan.
KilttiMies89Toisekseen en vittuillut yhtään kenellekkään.
KilttiMies89
Meillä päin meni painohalli kiinni. Niin nyt sinne on sitten porttikielto vähän kaikille. Järjetön toi konsepti olikin. Nyt perustaa keikkapaikka johonkin halliin teollisuusalueelle. Olihan se muutama kerta, täyteen myyty, mutta nopeesti loppu yleisön kiinnostus. En muista koska toi viimenen kerta on, mutta netistä löytyy jos kiinnosta. Joku paikallinen siellä viimesen keikan vetää.
Eli ens lauantai ois viimenen mahdollisuus! Hämeenlinnalaisen bilebändi UJOn ilmaiskeikka. Kaikki sen jälkeen on peruttu!
Tai voihan tosta tulla vielä Urbex kohde?
- Anonyymi
Kannattaa opetella käyttäytymään niin ei saa porttikieltoja ja muita suuttumaan
Etenkin kun jos sekoittaa viinan ja lääkkeet niin ihan oma vika. - Anonyymi
Relaa, ei tuo ole niin vakavaa, yksi porttikielto sinne tai tänne. Tuskin edes pysyvä kielto oli, mutta kannattaa pitää vähän taukoa.
- Anonyymi
pslrlrrko rtiyä paljon jalkojakin kun itse kun kikkunoia auki koko ajankin kun jos on kuumaa
- Anonyymi
Mä sain bannitTinderiin. Elinikäinen tuntuu olevan. :D
IkisinkkuerakkoM1977- Anonyymi
Teitkö sitten jotain sopimatonta vai tuliko ihan aiheettomasti bannit?
KilttiMies89
- Anonyymi
Olen lähes varma siitä että jos olisin nainen niin en mitään porttikieltoa olisi saanut.
Tekisi mieli mennä ampumaan ilmakiväärillä kostoksi sen baarin ikkunoihin ja paeta paikalta. Olen niin hullu että menisin varmaan ampumaan sen naisen kodin ikkunoitakin ilmakiväärillä jos tietäisin missä se asuu. Nyt voin sanoa että onneksi en tiedä.
Mulla on varmaan alkoholi ja lääkeriippuvuuden ja asperger add:n lisäksi joku kaksisuuntainen mielialahäiriö kun olen niin impulsiivinen ja saatan sanoa tai tehdä typeriä asioita hetken mielijohteesta.
KilttiMies89 - Anonyymi
Olisi varmaan syytä pyrkiä lopettamaan pillereiden nieleskely ja alkoholin juominen että tulis järki taas päähän. Niin ellei se nyt ole mennyt jo pysyvästi.
Vaikka olihan se kasvoille sylkäisy siltä naiselta rinnastettavissa pahoinpitelyyn jopa törkeään sellaiseen kun eikö tuollaisesta voisi tarttua vaikka joku hepatiitti? Niin ja se vammaiseksi haukkuminen ja itsemurhaan kehoittaminen vähintään törkeä kunnianloukkaus.
Varmaankin silti sain ansioni mukaan kun en ole kestänyt pakkeja ja olen kiusannut tätä naista jo monta vuotta. Se nyt kuitenkaan ihan tervettä touhua ole.
KilttiMies89- Anonyymi
"en ole kestänyt pakkeja ja olen kiusannut tätä naista jo monta vuotta. Se nyt kuitenkaan ihan tervettä touhua ole "
Varmaan jo ihan itekin mietit että mitenkänä tää nyt oikeen menikään.... että menikö hyvin.. Kun myönnät että olet kiusannut sitä naista jo monta vuotta, ja vielä suunnitelet kaikenlaista kiusaa mitä haluaisit tehdä. Tuo ei tule päättymään ollenkaan hyvin. Ettisit edes uuden naisen kiusattavaksesi, tuo on ilmeisesti saanut jo tosi tarpeekseen sinusta, ei taida sietää enää yhtään lisää.
- Anonyymi
Autisti menee osoittelemaan oikean aseen näköisellä ilmakiväärillä muita niin kohta on poliisin karhuryhmä paikalla.
KilttiMies89- Anonyymi
Niin ja eihän siinä tarvi olla edes autisti ja se ei varmaankaan auta mitään siinä asiassa että on autisti.
KilttiMies89
- Anonyymi
Jaa vai niin kilttimies89, se oli sitten vissiin kovin tykätty tyyppi. Ei voi mtn
- Anonyymi
joo se on "kilttimies".... naisten kannattaisi nyt lukea tosi tarkkaan nämä jutut ja pistää mieleen asioita. kun mies kehuu olevansa kiltti niin se ei välttämättä aina ole just ihan niin.....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joo se on "kilttimies".... naisten kannattaisi nyt lukea tosi tarkkaan nämä jutut ja pistää mieleen asioita. kun mies kehuu olevansa kiltti niin se ei välttämättä aina ole just ihan niin.....
Voihan se tarkoittaa että on kilttiin pukeutuva mies.
Pahamies89 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootsä se nainen jotain tuli kiusittua? xD
KilttiPahaMies89 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootsä se nainen jotain tuli kiusittua? xD
KilttiPahaMies89NO en ole. Ei se nainen täälä palstall ole. Koita nyt jo saada se nainen pois päästäsi ihan kokonaan, saat vaan isoja ongelmia aikaan tuolla päähänpinttymälläsi. Etsi joku uusi kohde jota voit ahdistella.... Siten unohdat sen entisen kohteesi...
- Anonyymi
Auttais varmaan kun edes joskus sais naista niin luultavasti loppuis tämä munkin sekoilu kokonaan. Se nyt kuitenkin taitaa olla niin että en mä saa millään ja mistään. Tässä voisi melkein luulla että naisilla on joku salaliitto meikäläistä vastaan. No niinhän niillä onkin monia valkoihoisia heteromiehiä vastaan. Parempi sitten että sais jostain edes haulikon että saa ampua päänsä paskaksi että loppuu tämä ikuinen kärsimys. Jos olisin oikein kunnon sadisti niin lopettaisin itseni sen naisen silmien edessä.
KilttiMies89- AnonyymiUUSI
Ei voi olla tuon arvoinen nainen. Kukaan ei ole. Mun poika huusi kerran vihoissaan, et tappaa sen naisen, kun kuuli että meille tulee isänsä kanssa ero. Sanoin ettei todellakaan kannata sellaisen takia elämäänsä pilata. Samat sinulle, vaikka elämä on välillä ihan perseestä. Ihmiset eivät osaa kuin tuottaa pahaa mieltä toisillensa.
- Anonyymi
Ahdistaa niin paljon koko yhteiskunta ja mulla on kai joku jakautunut persoonallisuus.
KilttiMies89
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750