Missikilpailut ja kauneus

Anonyymi-ap

Jaahas ja taas on aika uusien missien https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-miss-suomi-2025-semifinalistit/9167658 . Katselin tuon kuvakavalkadin läpi ja jäin miettimään, että ovatkohan kriteerit ihan kohdillaan, vai onko tuo todella tarjokkaiden parhaimmisto. Ja ei, en sano, että heistä kukaan olisi ruma. Minun silmääni tuossa ei vain ole yhtään ainoaa perinteisen kaunista tyttöä. Viime vuoden missi on kyllä kaunis. Nämä taas kaikki ovat, miten sen nyt sanoisi, hyvin persoonallisen näköisiä. Enemmän tulee mieleen männävuosien mallikilpailut, kuin kauneuskilpailu ja perinteiset kauneuskuningattaret. Sanoisin, että joukossa ei ole yhtään ainoaa, jolla olisi maailmalla mitään jakoa kauneuskilpailussa. Toinen mitä ihmettelen taas, jälleen kerran, on se miksi heidät aina vain meikataan niin vanhan näköisiksi.

14

257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on osittain valaistus mikä vanhentaa heitä.
      Minunkin mielestäni kaikki oli taviksia tai nättejä naisia, ei ketään poikkeuksellista kaunotarta. Tosin sellaiset totaaliset kummajaiset, joita joinain vuosina on ollut, olivat nyt poissa.

• Anonyymi

Olipas ne rumia😄

• Anonyymi

Noista pari kappaletta kelpuuttaisin kyllä 🛌🏻 kanssani. Puutteessa ja kännissä tietysti vielä enemmän. Meikkaamisen taso saattaisi vaikuttaa valintoihini. Itsehän olen nirso ja komea. Uljas. Voimakas. Ylväs. Mahtipontisen upea. Itse mahtavuus 🙏. Ps. Jos sinä kuka tätä satut lukemaan ja närkästyt, niin se kertoo sinun itsetuntosi heikkoudesta, ei minun. * Heikkoverisyydestä ☝️. Tää on suoli, what did you expect 🤭? - sivusta.

• Minun täytyy nyt aivan erityisesti sanoa ja jopa korostaa, että minulla ei ole aiheeseen minkäänlaista mielipidettä. Kun ei se ole minun asiani arvostella kenenkään ulkonäköä - ei vaikka arvostelemista olisikin. Ja tämä ei tarkoita että tällä kertaa olisi vaikka en toisaalta sitä voi kieltääkään.

Sitä paitsi kuolleet ihmiset ovat aina kauniimpia. Koska kenestäpä ei kuolema hioisi pois viimeiset viat. Vainajista ei ole pahaa sanottavaa:

Ansan ja Taunon kesäkumibiisi '35 :
      https://www.youtube.com/watch?v=Hhpk8K3Z46A

• Näyttävät ihan keinoälyn luomuksilta. Iho tytöillä on oudon muovinen.

Kun pohjalla on huolellinen meikkaus ja päälle lätkäistään digiehosteet, saadaan someajan kaunotar.

• Anonyymi

Outoja juonteita kasvoissa. Äkillistä laihtumista? Nesteet imastu pois kun nahat roikkuu?

• Anonyymi

missisi kilbailut hoh joo tissikilbailut

• Anonyymi

en tiedä kaatukohan tuo joku puu kun niin no äyttää ryhmällw kuin Rimo... kaatumisvaarassa

• Anonyymi

jio tpso laimos kpli maomem pöo kppj tyäööosyyskitiossa ,omim eteem tiöo osti,aam--

• Nyt ei omaan silmään ollut kuin kolme nättiä kasvoa, mutta onneksi ihmisiä on paljon, niin jokaiselle missikandille löytyy ihailijansa.

• Anonyymi

Tytöt menevät kisaan jossa kilpaillaan siitä kuka on kaunein. Palstoilla ei saa kuitenkaan ottaa kantaa siihen? Kannattaa lopettaa koko kisa, jos ulkonäköä ei saa kommentoida.

• Anonyymi

Nykyään kyseessä tosin taitaa olla kilpailu, jossa arvioidaan sisäistä kauneutta..

• Anonyymi

niin no etkai oikeasti tarvitse jotain päänsäryyn pillereitä jos tytytöjen asiat rasittvar

• Anonyymi

Käsiteltyjä kasvoja. Hämähäkkiripset. Huulitäytteitä.
      Luonnollisen kaunis mielestäni on Tampereelta K.N.
      Symmetriset kasvot lienevät ihan omat alkuperäiset.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe