Tilanteesi nyt?

Anonyymi-ap

Kysymys otsikossa

44

1779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakastan edelleen ja aiheutan ilmeisen paljon kateutta 🤭

• Anonyymi

Senkin... Senkinnn..! :)

• Anonyymi

Pedarin tilanne

• Anonyymi

Pedari tilittää

• Anonyymi

Setä vastailee itselleen ja ruokkii omaa titteliään. Me tiedetään että tarina on jo loppunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Setä vastailee itselleen ja ruokkii omaa titteliään. Me tiedetään että tarina on jo loppunut.

Palstasedän arkkuun tarvitsee enää yhden naulan, saas nähä kuka sen napauttelee

• Anonyymi

Siihen miestä tarvitse. Korkeintaan takarotkoon kantamisessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mutta olen huolissani lastemme tilanteesta tässä maassa. Ei vain nämä pedofiilit mutta myös kun eilen lenkillä en nähnyt juurikaan suomalaisia keskellä päivää viettämässä aikaa kaupungilla. Olen todella huolissani. Autolla ajelivat myös vastaan vain muut. En tiedä haluanko jäädä tätä tähän maahan maksamaan. Meidän verorahoilla maksetaan ukrainaan hienoja ajanvietto keskuksia. Siinä maassa on öljyä. En ymmärrä en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan se olla että tulee niin paha olo ja itsellä tyhjä tilanne ja ottaa sen omiin käsiin. Sinä tiedät mitä minä tarkoitan. Voi olla että minäkin tiedän sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen miestä tarvitse. Korkeintaan takarotkoon kantamisessa

Kohta meitä on enemmän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta meitä on enemmän

Mehän voidaan alkaa treffailemaan kaikki yhdessä yhden asian puolesta, hyvän asian😉. Yhden teistä olenkin tavannut jo😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman hukkaa on gubbe

• Anonyymi

Kyllä vai ei?

• Anonyymi

Kyllä :)

• Anonyymi

Kuuteen vuoteen ei ketään yhtä kiinnostavaa ole näköpiirissäni käväissyt.

• Anonyymi

Treffit?

• Anonyymi

Autossa?

• Anonyymi

Siellä h 😉😉

• Anonyymi

Käytätkö pääasiassa julkisia yleisiä teitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä h 😉😉

Eikait hän autossa asu🤔

• Anonyymi

Hyvä tilanne muuten, paitsi tolkuttoman ihastunut ja haluaisin päästä vähintään halailemaan :-)

• Anonyymi

Näinhän se on mutta pystyn kontrolloimaan tunnettani ainakin jonkin verran. Kyllä on muuten sitkeä tunne. Ei mene pois millään! Kontrolloin kuitenkin. Ihanahan sinä oot, ei sille mitään mahda. Minun mieskin on kuitenkin myös ihana, sama juttu.
      Aikuinen kuitenkin ajattelee, että ei pidä rikottaa hyvin toimivaa perhettä, jossa lapsiakin vielä. Sinulle sen sijaan on luvassa jotakin aivan ihanaa morsianta, jota osaat käsitellä varmasti, kun minuakin hankalaa olet osannut käsitellä. Jos vaan haluat.

• Anonyymi

Rauhallinen, luottavainen, odottava ❤️

• Anonyymi

Oletko nainen?

• Anonyymi

Minä jaksa tässä nyt niin moneen aikeeseen mennä

• Anonyymi

Hyvä, kun olet rauhallinen ja luottava. Hyvin sinun ainakin käy. Jos vain annat elämän tulla mutta ei minun muodossani. Jonkun muun ihanan, kauniin, suloisen. Toivon, että sinulle aukeaa nyt elämä ja minulle aukeaa esimerkiksi isovanhemmuus. Saisi jo tulla!

• Anonyymi

Otsikko kysymyksessä

• Anonyymi

Näkisi kysymyksen otsikossa

• Anonyymi

Kamala stressi koko ajan.

• Anonyymi

Oon sinkku. Mut senhän sä ehkä jo tiesitkin. Ootko sä 🤔

• Anonyymi

Pillun saannin tilanne?

• Anonyymi

Sinkut saa pillua

• Anonyymi

Ei ainakaan minulta saa. Minulta saa vain sellainen mies, joka haluaa suhteen kanssani! Ällöttäviä sellaiset naiset ja miehet jotka harrastavat seksiä kenen kanssa tahansa!

• Anonyymi

En pysty keskittymään, mitä kysyit?

• Anonyymi

Kirjoita

• Anonyymi

Pihalla, pohjalla ja puilla paljailla. Muuten 🤘

• Anonyymi

Ajatsä sil tomulla kans?

• Anonyymi

Yhä inhoan hyvin syvästi sellaista henkilöä, joka yhä seuraa elämääni ilman lupaa! Ja on seurannut jo vuosien ajan! Onko jollain kokemusta, miten sellaisesta henkilöstä pääsee eroon! Pitääkö koota porukka jotka kävisivät sanomassa suorat sanat hänelle!

• Anonyymi

Perskärpäsiä lentää aina hyvän saaliin ympärillä!

• Anonyymi

Onko enemmän kuin kolme urosta sessiossa?

• Anonyymi

Subua kuluu mutta viivoja vedän edelleen, kyllähän sä tiedät ne baja piikitykset itsekin.

• Anonyymi

Mulla menee varmaan kohtalaisen hyvin, kun katsoin noita vastauksia. Alan pian nukkumaan ja huomenna (tänään!!!) uusi päivä ja uudet kujeet. Ulkoilua ynnä kaikkea muutakin. Sain rauhoitettua itseni aika hyvin kuitenkin, vaikka elämä välillä ahdistaa ja hermot välillä riekaleina.

• Anonyymi
      UUSI

Anne taaS menneiden olla ja keskitytään tähän päivään. Gracias y adios!

• Anonyymi
      UUSI

Ei kuulu sulle enään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      347
      2969
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1225
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe