Naiset yllättivät minut

positiivisesti.

Kaverini joka iältään lähentelee kuuttakymppiä sairastaa rappeuttavaa sairautta ja tämä sairaus näkyy hänestä ja on sairauden takia nyt sairaslomalla ja pian varmaan eläkkeellä. Ulkonmäöltään hän on kaljuuntuva ja vyötärölihava, mutta melko pitkä.

Vaimo jätti miehen n 3 vuotta sitten ja surkuttelin hänen kohtaloaan ja ajattelin, että tulossa yksinäiset loppuvuodet sairauden edetessä, koska naiset eivät suostu parisuhteeseen.

Olin väärässä. Kaverillani on ollut useampiakin naisia, mielestäni ihan mukavia ja sopusuhtaisia ihmisiä. Kaikki ovat olleet ns hyvin koulutettuja ja työelämässä, joten kyse ei ole ollut esimerkiksi hyväksikäytöstä.

8

371

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva lukea tällaistakin välillä, että on hyviäkin naisia olemassa. Jos jotain hyvää itsessä näen on se, että olen fyysisesti saanut elää terveenä, ei ole sairaudet osuneet kohdalle ja loukkaantumisetkin ovat jääneet kokematta 2000- luvulla.

Pyöräilen paljon, mut tuntuu, etten lähes kuuskymppisenä kelpaa enää työelämään? Enkä haluaisi joutua naisen elätettäväksikään. Tämä päällimmäisenä huolena itsellä. En halua olla hyväksikäyttäjä, enkä tulla hyväksikäytettäväksi. Kiitos tästä kommentista.

• Anonyymi

Minua naiset eivät ole vielä tähän ikään mennessä yllättäneet posiviitisesti kertaakaan. Vissiin pitää odotella sinne 60 vuotiaaksi asti että näkee semmoisenkin ihmeen.

Minulle taas naiset ovat osoittaneet aina ja toistuvasti sen että ihmisinä he ovat ala-arvoisia. Sori mutta ei ole mitään muutakaan sanaa millä voisin kuvailla.

• Anonyymi

ihkwrji etgbö jyub gtooibqb qku eqqny gtoouöubqb¨'

• Anonyymi

Niasella on pehmeät arvot ja hoivavietti.
      Mutta ymmärrystä ei naiselta löydy, jos mies on kusipää.

• Anonyymi

ainoa pehmeä mitä naisesta nykyään löytyy on pää....

• Siinä kelpaa naisen rauhassa rupsahtaa, kun on rinnalla joku vihannekseksi taantuva mörökölli.

• Joo, eilen mua ja sitten toista miestä joka oli vielä vanhempi, sano yks nainen meitä komistukseksi. Eiks ystävällistä ollutkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2112
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1061
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      108
      684
    Aihe