Naiset yllättivät minut

positiivisesti.

Kaverini joka iältään lähentelee kuuttakymppiä sairastaa rappeuttavaa sairautta ja tämä sairaus näkyy hänestä ja on sairauden takia nyt sairaslomalla ja pian varmaan eläkkeellä. Ulkonmäöltään hän on kaljuuntuva ja vyötärölihava, mutta melko pitkä.

Vaimo jätti miehen n 3 vuotta sitten ja surkuttelin hänen kohtaloaan ja ajattelin, että tulossa yksinäiset loppuvuodet sairauden edetessä, koska naiset eivät suostu parisuhteeseen.

Olin väärässä. Kaverillani on ollut useampiakin naisia, mielestäni ihan mukavia ja sopusuhtaisia ihmisiä. Kaikki ovat olleet ns hyvin koulutettuja ja työelämässä, joten kyse ei ole ollut esimerkiksi hyväksikäytöstä.

8

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva lukea tällaistakin välillä, että on hyviäkin naisia olemassa. Jos jotain hyvää itsessä näen on se, että olen fyysisesti saanut elää terveenä, ei ole sairaudet osuneet kohdalle ja loukkaantumisetkin ovat jääneet kokematta 2000- luvulla.

Pyöräilen paljon, mut tuntuu, etten lähes kuuskymppisenä kelpaa enää työelämään? Enkä haluaisi joutua naisen elätettäväksikään. Tämä päällimmäisenä huolena itsellä. En halua olla hyväksikäyttäjä, enkä tulla hyväksikäytettäväksi. Kiitos tästä kommentista.

• Anonyymi

Minua naiset eivät ole vielä tähän ikään mennessä yllättäneet posiviitisesti kertaakaan. Vissiin pitää odotella sinne 60 vuotiaaksi asti että näkee semmoisenkin ihmeen.

Minulle taas naiset ovat osoittaneet aina ja toistuvasti sen että ihmisinä he ovat ala-arvoisia. Sori mutta ei ole mitään muutakaan sanaa millä voisin kuvailla.

• Anonyymi

ihkwrji etgbö jyub gtooibqb qku eqqny gtoouöubqb¨'

• Anonyymi

Niasella on pehmeät arvot ja hoivavietti.
      Mutta ymmärrystä ei naiselta löydy, jos mies on kusipää.

• Anonyymi

ainoa pehmeä mitä naisesta nykyään löytyy on pää....

• Siinä kelpaa naisen rauhassa rupsahtaa, kun on rinnalla joku vihannekseksi taantuva mörökölli.

• Joo, eilen mua ja sitten toista miestä joka oli vielä vanhempi, sano yks nainen meitä komistukseksi. Eiks ystävällistä ollutkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe