Miten elämässä eteenpäin

Anonyymi-ap

Miten elämässä eteenpäin? Edellinen suhde päättyi 7v sitten eikä tämän jälkeen ole ollut parisuhteita. En vieläkään pääse elämässäni eteenpäin enkä uskalla deittailla. Ero oli karmea, tähänastisen elämäni raskain ja synkin kokemus. Terapiassa käyty mutta elämä ei yrityksistä huolimatta jatku ja suru on lähes viikottain läsnä.

13

406

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tarviiko sitä deittailla ylipäätään? Arvotatko itseäsi sen perusteella oletko parisuhteessa vai et?

• Anonyymi

Onko tämä palstaäijän aloituksiin urputtaminen sulle ainoa sosialiseeraamisen muoto? Vähän virittynyttä tekstiä tänne suollat, kumma kaveri

• Anonyymi

En arvota itseäni sen perusteella olenko parisuhteessa vai en, mutta kaipaan romanttista rakkautta, syvää ja merkityksellistä ihmissuhdetta.

• Anonyymi

Nosta se katse sieltä omasta navasta niin äet muutakin kuin vain itsesti ja "surusi"

• Anonyymi

Mitähän tämän palstaäijän tai jonkun muun pitäisi nähdä? Keski-ikäiset naiset on muuten itsekkäitä ja se johtuu siitä, että ymmärtää viimein että ttu mitä pskaa latua saatana

• Anonyymi

Olen nostanut. Etsinyt uusia harrastuksia, ystäviä/kavereita, uusia töitä, sisältöä elämään. Mistään en saa rauhaa ja turvallisuuden tunnetta, merkityksellisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nostanut. Etsinyt uusia harrastuksia, ystäviä/kavereita, uusia töitä, sisältöä elämään. Mistään en saa rauhaa ja turvallisuuden tunnetta, merkityksellisyyttä.

Omien korvien välistä se lähtee. Eli ajatusmallin muuttamisesta. Se, mitä ajattelet, se on. Tunteet rakentuvat omien ajatustemme perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omien korvien välistä se lähtee. Eli ajatusmallin muuttamisesta. Se, mitä ajattelet, se on. Tunteet rakentuvat omien ajatustemme perusteella.

Olen yrittänyt. Käynyt terapiassa vuosia, lukenut erilaista kirjallisuutta niin eron käsittelystä kuin muita psykologisia ”self helpejä” omien ajatusten ja ajatusmaailmojen ja toimintatapojen muuttamisesta. Olen yrittänyt kaikkeni mitä vain keksin mitä ihminen vois tällaisessa tilanteessa tehdä mutta en silti pääse elämässäni eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt. Käynyt terapiassa vuosia, lukenut erilaista kirjallisuutta niin eron käsittelystä kuin muita psykologisia ”self helpejä” omien ajatusten ja ajatusmaailmojen ja toimintatapojen muuttamisesta. Olen yrittänyt kaikkeni mitä vain keksin mitä ihminen vois tällaisessa tilanteessa tehdä mutta en silti pääse elämässäni eteenpäin.

Ongelmasi on se, että yrität "elämässä eteenpäin."
        Ei ole mitään eteenpäintä. On tässä ja nyt.
        Sen kun tajuat ja opit olemaan tasapainossa tässä ja nyt, niin voit tavoittaa onnellisuuden.

Ja onnellisuus ei tarkoita välttämättä mitään ihmissuhdetta.

• Anonyymi

lopeta juopottelu, se auttaa asiaan kuin asiaan

• Anonyymi

En käytä alkoholia juuri lainkaan.

• Anonyymi

Sulla on aika suurpiirteisiä neuvoja tälle satusedälle- oletko itsekin sellainen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      139
      926
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      828
    3. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      110
      800
    4. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      60
      735
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      601
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      593
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      499
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      44
      497
    9. 42
      489
    10. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      46
      451
    Aihe