Miten elämässä eteenpäin

Anonyymi-ap

Miten elämässä eteenpäin? Edellinen suhde päättyi 7v sitten eikä tämän jälkeen ole ollut parisuhteita. En vieläkään pääse elämässäni eteenpäin enkä uskalla deittailla. Ero oli karmea, tähänastisen elämäni raskain ja synkin kokemus. Terapiassa käyty mutta elämä ei yrityksistä huolimatta jatku ja suru on lähes viikottain läsnä.

12

369

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tarviiko sitä deittailla ylipäätään? Arvotatko itseäsi sen perusteella oletko parisuhteessa vai et?

• Anonyymi

Onko tämä palstaäijän aloituksiin urputtaminen sulle ainoa sosialiseeraamisen muoto? Vähän virittynyttä tekstiä tänne suollat, kumma kaveri

• Anonyymi

En arvota itseäni sen perusteella olenko parisuhteessa vai en, mutta kaipaan romanttista rakkautta, syvää ja merkityksellistä ihmissuhdetta.

• Anonyymi

Nosta se katse sieltä omasta navasta niin äet muutakin kuin vain itsesti ja "surusi"

• Anonyymi

Mitähän tämän palstaäijän tai jonkun muun pitäisi nähdä? Keski-ikäiset naiset on muuten itsekkäitä ja se johtuu siitä, että ymmärtää viimein että ttu mitä pskaa latua saatana

• Anonyymi

Olen nostanut. Etsinyt uusia harrastuksia, ystäviä/kavereita, uusia töitä, sisältöä elämään. Mistään en saa rauhaa ja turvallisuuden tunnetta, merkityksellisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nostanut. Etsinyt uusia harrastuksia, ystäviä/kavereita, uusia töitä, sisältöä elämään. Mistään en saa rauhaa ja turvallisuuden tunnetta, merkityksellisyyttä.

Omien korvien välistä se lähtee. Eli ajatusmallin muuttamisesta. Se, mitä ajattelet, se on. Tunteet rakentuvat omien ajatustemme perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omien korvien välistä se lähtee. Eli ajatusmallin muuttamisesta. Se, mitä ajattelet, se on. Tunteet rakentuvat omien ajatustemme perusteella.

Olen yrittänyt. Käynyt terapiassa vuosia, lukenut erilaista kirjallisuutta niin eron käsittelystä kuin muita psykologisia ”self helpejä” omien ajatusten ja ajatusmaailmojen ja toimintatapojen muuttamisesta. Olen yrittänyt kaikkeni mitä vain keksin mitä ihminen vois tällaisessa tilanteessa tehdä mutta en silti pääse elämässäni eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt. Käynyt terapiassa vuosia, lukenut erilaista kirjallisuutta niin eron käsittelystä kuin muita psykologisia ”self helpejä” omien ajatusten ja ajatusmaailmojen ja toimintatapojen muuttamisesta. Olen yrittänyt kaikkeni mitä vain keksin mitä ihminen vois tällaisessa tilanteessa tehdä mutta en silti pääse elämässäni eteenpäin.

Ongelmasi on se, että yrität "elämässä eteenpäin."
        Ei ole mitään eteenpäintä. On tässä ja nyt.
        Sen kun tajuat ja opit olemaan tasapainossa tässä ja nyt, niin voit tavoittaa onnellisuuden.

Ja onnellisuus ei tarkoita välttämättä mitään ihmissuhdetta.

• Anonyymi

lopeta juopottelu, se auttaa asiaan kuin asiaan

• Anonyymi

En käytä alkoholia juuri lainkaan.

• Anonyymi

Sulla on aika suurpiirteisiä neuvoja tälle satusedälle- oletko itsekin sellainen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe