Miten me ennen pärjättiin kun ei ollut kv. moniosaajia?
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011276198.html
Taksikuski raiskasi ja pahoinpiteli asiakkaansa
11
197
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä vihervassariämmiltä, että menikö niinko oikein omasta mielestä?
- Anonyymi
Nämä on vain tarpeellisia uhrauksia (collateral damage) koska saamme kuitenkin varsin halvalla muutamien kymmenien miljardien summalla ostettua uusia äänestäjiä vasemmistopuolueille jotka muuten kuolisivat pois.
- Anonyymi
Meno lippu, ainoa ratkaisu tämmöisille.
Mutta se ei käy, kun vihervassareilta lähtee äänestäjä. - Anonyymi
Rasistinen teko taas
- Anonyymi
Missäpäin Seinäjokea tämä tapahtui?
- Anonyymi
Kasperis
- Anonyymi
Missä päin Seinäjokea Tampere sijaitsee?
- Anonyymi
Apinat pitäisi surmata jo ennnen tekojaan.
- Anonyymi
Sittenhän sinut pitää ampua
- Anonyymi
Stagala sanoi että naisen vika se raiskaus. En ole samaa mieltä. Jos joku moniosaaja seksuaalisessa hätätilassaan ottaa väkisin naisen niin se on sen ählyn vika mutta kyllähän raiskatuksi tulemisen riskiä voi terveellä maalaisjärjellä pienentää HUOMATTAVASTI. Esim ei kävele yksin päissään kaupungilla alueilla missä on paljon maahanmuuttajia tai muuten vain huono maine. Ei myöskään kannata yksin mennä mamukuskin kyytiin koska näitä taksikuskien kepposteluja näyttäisi pulpahtelevan julkisuuteen kuin sieniä sateella.
Naiset voisivat ehkä hieman nostaa kilpiänsä suojaksi ja alkaa epäilemään asioita eikä sokeasti vaan uskoa ja luottaa "koska minä tyttöhän olen super suvaitsevainen enkä mikään rasisti".
Varautuneisuus on tervettä järkeä, ei rasismia. - AnonyymiUUSI
Moniosaajia---> tarkoitatko raiskaajia.
Silliä kullekki--> 😅😂🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814