Miten me ennen pärjättiin kun ei ollut kv. moniosaajia?
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011276198.html
Taksikuski raiskasi ja pahoinpiteli asiakkaansa
11
242
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä vihervassariämmiltä, että menikö niinko oikein omasta mielestä?
- Anonyymi
Nämä on vain tarpeellisia uhrauksia (collateral damage) koska saamme kuitenkin varsin halvalla muutamien kymmenien miljardien summalla ostettua uusia äänestäjiä vasemmistopuolueille jotka muuten kuolisivat pois.
- Anonyymi
Meno lippu, ainoa ratkaisu tämmöisille.
Mutta se ei käy, kun vihervassareilta lähtee äänestäjä. - Anonyymi
Rasistinen teko taas
- Anonyymi
Missäpäin Seinäjokea tämä tapahtui?
- Anonyymi
Kasperis
- Anonyymi
Missä päin Seinäjokea Tampere sijaitsee?
- Anonyymi
Apinat pitäisi surmata jo ennnen tekojaan.
- Anonyymi
Sittenhän sinut pitää ampua
- Anonyymi
Stagala sanoi että naisen vika se raiskaus. En ole samaa mieltä. Jos joku moniosaaja seksuaalisessa hätätilassaan ottaa väkisin naisen niin se on sen ählyn vika mutta kyllähän raiskatuksi tulemisen riskiä voi terveellä maalaisjärjellä pienentää HUOMATTAVASTI. Esim ei kävele yksin päissään kaupungilla alueilla missä on paljon maahanmuuttajia tai muuten vain huono maine. Ei myöskään kannata yksin mennä mamukuskin kyytiin koska näitä taksikuskien kepposteluja näyttäisi pulpahtelevan julkisuuteen kuin sieniä sateella.
Naiset voisivat ehkä hieman nostaa kilpiänsä suojaksi ja alkaa epäilemään asioita eikä sokeasti vaan uskoa ja luottaa "koska minä tyttöhän olen super suvaitsevainen enkä mikään rasisti".
Varautuneisuus on tervettä järkeä, ei rasismia. - Anonyymi
Moniosaajia---> tarkoitatko raiskaajia.
Silliä kullekki--> 😅😂🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6133157Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu972622Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3171343- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213