Avasin just tonnikalapurkin, sellaisen vetimestä vedettävän, en tuntenut mitään vastusta avatessani sen. Sitten huvin vuoksi revin sen vetimen irti siitä kannesta paljain käsin. Ihan vaan kun pystyn siihen. Teen siitä vaikka avaimenperän tai jotain. Se kyllä murtui irti, oli niitattu kiinni aika hyvin. Rainbow tonnikalaa currykastikeessa, jos joku haluaa kokeilla, tosin vanhaa erää.
Just eilen jostain luin naisten valitusta näistä vetämällä avattavista purkeista, että miksi ne on niin vaikeita avata...... haha..
On se vaan tosi mahtavaa kun on paljon testosteronia elimistössä. Vaikka olen lähemmäs 50v mies, niin kun treenaan oikein ja ruokavalio on kunnossa, en tarvitse mitään testosteronituotteita.
Ainoa haittapuoli on se että tukka on lähtenyt jo nuorena, mutta hällä väliä.... pitäkööt naiset ne hiukset, minä otan testosteronin ennemmin.
mies
On mahtavaa kun on testosteronia
Anonyymi-ap
4
263
Vastaukset
- Anonyymi
Mä aukasin 2 purkkia kerralla!molemmilla käsillä yht aikaa!
- Anonyymi
mä aukaisin kolme purkkia kerralla! molemmilla käsillä ja "kolmannella kädellä" yhden!
- Anonyymi
Mihin sitä miehet naisia tarttee pääasia kun testot huokuu huokosista niin että nenästä saa kiinni pidellä kun ohi marssii. t. palstasetä76
- Anonyymi
oikeen "setä" oletkin, vai pitäiskö sanoa seta... partaa sinulla varmaa hieman kasvaa mutta nainen olet silti....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561428
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu611340Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611311Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle651178Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041131Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58947Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu250941- 55916
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin82870