Avasin just tonnikalapurkin, sellaisen vetimestä vedettävän, en tuntenut mitään vastusta avatessani sen. Sitten huvin vuoksi revin sen vetimen irti siitä kannesta paljain käsin. Ihan vaan kun pystyn siihen. Teen siitä vaikka avaimenperän tai jotain. Se kyllä murtui irti, oli niitattu kiinni aika hyvin. Rainbow tonnikalaa currykastikeessa, jos joku haluaa kokeilla, tosin vanhaa erää.
Just eilen jostain luin naisten valitusta näistä vetämällä avattavista purkeista, että miksi ne on niin vaikeita avata...... haha..
On se vaan tosi mahtavaa kun on paljon testosteronia elimistössä. Vaikka olen lähemmäs 50v mies, niin kun treenaan oikein ja ruokavalio on kunnossa, en tarvitse mitään testosteronituotteita.
Ainoa haittapuoli on se että tukka on lähtenyt jo nuorena, mutta hällä väliä.... pitäkööt naiset ne hiukset, minä otan testosteronin ennemmin.
mies
On mahtavaa kun on testosteronia
Anonyymi-ap
4
206
Vastaukset
- Anonyymi
Mä aukasin 2 purkkia kerralla!molemmilla käsillä yht aikaa!
- Anonyymi
mä aukaisin kolme purkkia kerralla! molemmilla käsillä ja "kolmannella kädellä" yhden!
- Anonyymi
Mihin sitä miehet naisia tarttee pääasia kun testot huokuu huokosista niin että nenästä saa kiinni pidellä kun ohi marssii. t. palstasetä76
- Anonyymi
oikeen "setä" oletkin, vai pitäiskö sanoa seta... partaa sinulla varmaa hieman kasvaa mutta nainen olet silti....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222