Tuleeko työmarkkinatuki normaalisti vaikka ei työkkärin kans ole tehty työllistymissuunnitelmaa (4 hakemusta/ kk) ?Työnhaku on voimassa joten ainakin omat velvollisuuteni olen hoitanut.
Työllistysmissuunnitelma
8
329
Vastaukset
- Anonyymi
Juu tulee
- Anonyymi
työllistymissuunnitelma. 1) Haen töitä nonstop. 5 hakemusta per päivä 2) kaikki työ kelpaa ja otan vastaan. Myös huonopalkkainen ja fyysisesti raskas, 3) Työllistyn seuraavan 3 kuukauden aikana 100 % varmuudella. 4) No excuses
- Anonyymi
Se on hyvä että sinut pidetään aktiivisena :D :D
- Anonyymi
Vuokra jää maksamatta, kun rahat ei riitäkään 😁. No excuses.
- Anonyymi
huh, Siinäpä maskuliininen asenne työhön. Olet varmuudella konservatiivi ja aito heteromies.
Kaltaisesi ovat käytännössä kadonneet maan päältä. Olet reliikki jäänne. Nuoret naiset kammoavat sinunlaistasi olentoa ja pitävät trashina. Haiset hieltä ja työnteolta. Kourasi ovat isot karhun lapaset ja sormesi paksut ja rumat. Hyi,
- Anonyymi
Tulee. Ainakin Helsinki heittänyt hanskat tiskiin totaalisesti.
- Anonyymi
Itse alotan nyt kesäloman. Teen hakemukset, mutta kesämielellä. Syksyllä sitten tosissaan. Hyvää kesää kaikille työttömille 🌸🦋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161