Tuleeko työmarkkinatuki normaalisti vaikka ei työkkärin kans ole tehty työllistymissuunnitelmaa (4 hakemusta/ kk) ?Työnhaku on voimassa joten ainakin omat velvollisuuteni olen hoitanut.
Työllistysmissuunnitelma
7
230
Vastaukset
- Anonyymi
Juu tulee
- Anonyymi
työllistymissuunnitelma. 1) Haen töitä nonstop. 5 hakemusta per päivä 2) kaikki työ kelpaa ja otan vastaan. Myös huonopalkkainen ja fyysisesti raskas, 3) Työllistyn seuraavan 3 kuukauden aikana 100 % varmuudella. 4) No excuses
- Anonyymi
Se on hyvä että sinut pidetään aktiivisena :D :D
- Anonyymi
Vuokra jää maksamatta, kun rahat ei riitäkään 😁. No excuses.
- Anonyymi
huh, Siinäpä maskuliininen asenne työhön. Olet varmuudella konservatiivi ja aito heteromies.
Kaltaisesi ovat käytännössä kadonneet maan päältä. Olet reliikki jäänne. Nuoret naiset kammoavat sinunlaistasi olentoa ja pitävät trashina. Haiset hieltä ja työnteolta. Kourasi ovat isot karhun lapaset ja sormesi paksut ja rumat. Hyi,
- Anonyymi
Tulee. Ainakin Helsinki heittänyt hanskat tiskiin totaalisesti.
- Anonyymi
Itse alotan nyt kesäloman. Teen hakemukset, mutta kesämielellä. Syksyllä sitten tosissaan. Hyvää kesää kaikille työttömille 🌸🦋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261511- 151162
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032