Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011251791.html
Rehellisyyden nimissä mulla ei ole hajuakaan merivoimien sotilasarvoista, pois lukien matruusin ja amiraalin sijainti hierarkia-asteikolla. Ja maavoimienkin osalta muisti ei enää pelaa, intistä on niin pitkä aika ja toisaalta aika evvk. Tulos siihen nähden varsin kelvollinen, vaikka tosin puhtaasti arvaamalla päätyneisi suunnilleen samoille pisteille 😂
Sinulla on hyvät tiedot sotilasarvoista!
Vastasit oikein 8/12 kysymykseen
Armeijavisailu - Kiskaise sotilasarvot kohdilleen
18
150
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa hyvä että tästäkin jannusta kuuluu tai näkyy. Kannattaa odotella yhteydenottoa
- Anonyymi
Randomi on yksi netin pahimmista inceleistä. Oikee don Quijote
Ei kannata, nyt ei jaksa otella yhteyksiä mihinkään, elämä nykyisellään on passelin mukavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Randomi on yksi netin pahimmista inceleistä. Oikee don Quijote
En tiedä ketä sellaista voi sanoa inceliksi, joka ihan oma-aloitteisesti ei etsi (seksi)seuraa ja on erittäin tyytyväinen vallitsevaan sinkku-tilanteeseensa. Lisäksi incelin ja Don Quijoten yhdistäminen samassa yhteydessä viittaavat vahvasti siihen, että viittaaja ei ole lukenut quijoteaan, ei ainakaan ajatuksen kanssa. Mutta hei, ei ole pakkokaan, riittää että on lukenut tex willerit ja korkkarit.
Osaat sotilasarvot kuin vettä vaan!
Vastasit oikein 12 kysymykseen, eli 12/12.
On intistä kyllä aikaa, mutta nämä osasin aika hyvin, merivoimat menivät vähän arvaamalla, ei tämä niin helppo ollut.Mahtava tulos!
Mulla ei ollut mitään jakoa merivoimien natsojen kanssa, mutta se kuuluu tähän lajiin 😂
- Anonyymi
7/12. Aika hyvin 😊 Rehellisyyden nimissä sanottakoon, että tiesin kolme, loput arvasin.
Aletheias 9 oikein
- Anonyymi
Sinulla on hyvät tiedot sotilasarvoista!
Vastasit oikein 9 kysymykseen
Naiseksi varmaan aika hyvä tieto, ei arvaus. Seurustelin jonkin aikaa kerran upseerin ja herrasmiehen kanssa.Loistava tulos!
Kyllä tuo tulos olisi intin 20 vuotta tms. sitten käyneelle miehellekin hyvä tulos, kun äkkiä ne arvot unohtuvat, jos asia ei erityisesti kiinnosta.
Tämä on aihealue, josta en tiedä mitään. En voi edes teeskennellä tietäväni. Heittämällä eteenpäin. Pää edellä syvään päätyyn. .. ja lähtee NYT! ... 😁
9/12
Oli yllätys, että sain näin hyvät pisteet. Kannattaa arvata ja käyttää kaikki vihjeet. Oli onnea matkassa.👍
"Sinulla on hyvät tiedot sotilasarvoista!
Vastasit oikein 9 kysymykseen"
Kiitos arvoisasta visasta!Osaat sotilasarvot kuin vettä vaan!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Pari toki joutui arvaamaan tuolta laivastonsinisten osastolta.Mahtava tulos!
Kukapa niistä sillipartioista selvää ottaisi, niin arvaaminen on enemmän kuin paikallaan. Ja itsehän arvailin silakkanatsat enimmäkseen päin honkia 😂
Nyt oli arvot kohdallaan. 11/12 Ei tiedolla, ei taidolla vaan hyvällä tuurilla.
Kaikenlaisia vitsejä jäänyt muistiin. Kuten se kun eversti Majuri soittaa ja tälle lyödään luuri korvaan, koska eihän sellaista olekaan.Loistava tulos!
Jep, kaikkea hauskaa sattui ja tapahtui intin leikkikerhossa, jälkikäteen ajateltuna se oli kiva reissu, vaikka juuri sillä hetkellä se aika usein lähinnä ketutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750