jos on jäsen suomi 24 treffissä

Anonyymi-ap

osaako joku arvata mitä jäsen tekee ja joutu tekemään
vastausta odotelless

ja vastauksen jälkeenkkin? 👍👍

9

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa empä tie eikä kiinnosta seuraavan pettymyksen noista yleensä löytää kai muutenkin mitä olen juttuja kuullu pitäs olla jo vitun hyvä tuuri jos noista elämänsä onnen tai rakkauden luuli löytävänsä

• Anonyymi

En tiedä. En ole koskaan käyttänyt treffipalveluja.
      Villi veikka, että ennen ja jälkeen vastauksen joutuu käymään treffeillä 😀

• Kävin joskus 10 vuotta sitten huvikseen kurkkaamassa ja edelleen siellä samat naamat pyörii :D

• Anonyymi

En ymmärrä aloitusta. Oli sitten maksava tai maksamaton, niin mitä pitäisi tehdä vastausta odotellessa tai vastauksen jälkeen?
      Olen ilmaisjäsen. En tee mitään odotellessa. Käyn vain katsomassa onko joku kirjoittanut jotain.
      Miksi mun polla ei nyt säteile että ymmärtäisin kysymyksen?

Sen sijaan löytymiseen voin vastata. On tullut sieltä pari pitkää suhdetta. Outoja hippeleitäkin siellä on, mutta onneksi normaaleitakin. Minäkin olen yksi normaali. Esim. profiilissani ei ole valheita. Aika monen on puutaheinää, ikä reilusti alaspäin, valokuva 15 v. vanha tms.

• Saitko muuten viestin, että hakisit ensitreffit alttarilla ohjelmaan? Mulla oli lyhyen aikaa ilmoitus siellä ja mulle tuli. Eli sieltä ne osallistujat sinne oli valittu.

• Anonyymi

Odottelemaan? ...lisää 😁

• Anonyymi

Joudut pyörittelemään noita kahta peukaloa....
      Vilma
      En oo missään treffiohjelmassa koskaan käväissytkään. Liian ekstremeä. Hui.

• Oisit menny vaan. Eiks ois ollu kiva päästä tohon ensitreffi alttarilla ohjelmaan, kun ne sitä kautta niitä osallistujia haki. Mä oisin hakenut sinne jos oisin ollu sen tyyppinen ihminen. Mutta kun oon vähän hitaasti tutustuva, niin ois liian kauheeta mulle.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Oisit menny vaan. Eiks ois ollu kiva päästä tohon ensitreffi alttarilla ohjelmaan, kun ne sitä kautta niitä osallistujia haki. Mä oisin hakenut sinne jos oisin ollu sen tyyppinen ihminen. Mutta kun oon vähän hitaasti tutustuva, niin ois liian kauheeta mulle.

17:56
        Mut kuvitteles. Jos sillai porukat sopis sopivia epäpareja, jotta kansalla olisi hauskaa.
        Toinen laittaisi toiveet ja toinen kertoisi omaavansa toiveet. Natsaisi.
        Joku 70 v nainen ja joku 50 v mies, joka kulkee henkselipolvihoisuissa ja lippalakin lippa takana sillai feikkinuorekkaasti.
        Vilma
        Ensitreffeja olen kerran katsellut. Minusta se on epämiellyttävä paritusohjelma.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      88
      1783
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      90
      971
    3. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      56
      970
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      925
    5. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      199
      894
    6. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      879
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      833
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      779
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      760
    10. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      79
      756
    Aihe