-Haluan matkustella
-Käytän alkoholia
-Tupakoin
-En tiedä mitä haen
-Profiilitekstissä ei mitään
-Ei omaa kuvaa
-Haiskahtaa että rahaa tarvitaan
-Haiskahtaa että hakee jotain ilmaiseksi remontoimaan paikkoja
-Reilusti ylipainoa
-Voisin syödä terveellisesti mutta valitsen sokerin ja rasvan
-Haen hetken seuraa
-Ateisti
-Rokottamaton
-Olen kiireinen ja pidän itseni kiireisenä
-Oikeisto vasemmisto poliittiset höpinät
-Liian tyrkky vähäpukeisia kuvia huomionhakua
-Materialisti
-Etsii bodattua vartaloa tai pelkkää pituutta
-Hippi
-Heittäytyjä
-En viihdy kotona sohvalla
-Ääriekstrovertti
-Näyttää vanhalta mummolta vaikka nuori
-Ulkonäkö ei muuten miellytä
-Sini viher yms epäluonnolliset hiusten värit.
-En hae miestä vaan haen ihmistä voin rakastua myös naiseen tai jalkalamppuun yms
Tinder. Asiat joita pyyhkäisen vasemmalle
52
309
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisikö sinun kriteeriesi kiinnostaa jotakuta? Todellisuudessa ne voivat kiinnostaa vain jotakuta, joka on jo valmiiksi kiinnostunut sinusta ja haluaisi tehdä positiivisen vaikutuksen juuri sinuun.
- Anonyymi
Mikä tuossa harmittaa? Minä itse naisena kyllä mielelläni kuulen jonkun miehen kriteereistä. Eikä noissa kriteeereissä ole mitään kohtuutonta eikä suututtavaa - siitäkään huolimatta että itse olisin hänen nounou-listallaan. Minä nimittäin tykkään matkustelusta enkä missään nimessä luopuisi siitä jonkun miehen takia. Minulle sen sijaan ei olisi este ettei mies tykkää matkustelusta eikä siis halua mukaan. Matkustan yksin jos en saa seuraa, eikä se ole ongelma.
Plussaa siitä että hän tietää mitä tahtoo. Ärsyttävyyden huippu on miesoletettu joka kirjoittaa kilometrin pituisia tekstejä joissa hän selittää tietävänsä tarkalleen mitä naiset haluavat, mutta kun häneltä kysyy että entä sinä itse, mitä sinä haluat, hän ei osaa vastata koska ei tiedä.
Vielä isompi plussa siitä ettei tuossa listassa ollut mitään uhriutumiseen, marttyyriutta tai vihaisuuteen viittaavaa. Eli kyseessä ei ole tyypillinen seksiaddiktia sairastava palstaprinssi. Jokaisella on oikeus preferensseihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa harmittaa? Minä itse naisena kyllä mielelläni kuulen jonkun miehen kriteereistä. Eikä noissa kriteeereissä ole mitään kohtuutonta eikä suututtavaa - siitäkään huolimatta että itse olisin hänen nounou-listallaan. Minä nimittäin tykkään matkustelusta enkä missään nimessä luopuisi siitä jonkun miehen takia. Minulle sen sijaan ei olisi este ettei mies tykkää matkustelusta eikä siis halua mukaan. Matkustan yksin jos en saa seuraa, eikä se ole ongelma.
Plussaa siitä että hän tietää mitä tahtoo. Ärsyttävyyden huippu on miesoletettu joka kirjoittaa kilometrin pituisia tekstejä joissa hän selittää tietävänsä tarkalleen mitä naiset haluavat, mutta kun häneltä kysyy että entä sinä itse, mitä sinä haluat, hän ei osaa vastata koska ei tiedä.
Vielä isompi plussa siitä ettei tuossa listassa ollut mitään uhriutumiseen, marttyyriutta tai vihaisuuteen viittaavaa. Eli kyseessä ei ole tyypillinen seksiaddiktia sairastava palstaprinssi. Jokaisella on oikeus preferensseihin.Kiitos. Kerrankin järkevä vastaus. Noissa harmittaa se kun tulee osumia ja tajuaa että ei olekkaan mies magneetti.
Pidän myös hyvänä asiana että tiedän mitä haluan enkä lähde pelkän seksin takia muokkaamaan itseäni ja kun haen vakituista kumppania näen luettelemani asiat ongelmallisena ennemmin tai myöhemmin jotka estää suhteen. Mieluummin kerron ne nyt kuin parin kuukauden päästä suhteessa. T:AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä isompi plussa siitä ettei tuossa listassa ollut mitään uhriutumiseen, marttyyriutta tai vihaisuuteen viittaavaa. Eli kyseessä ei ole tyypillinen seksiaddiktia sairastava palstaprinssi. Jokaisella on oikeus preferensseihin.Siinä ei harmita yhtään mikään. Minä kuulun nimenomaan niihin, joille aloittajan listaus on täysin yhdentekevä, eikä vähiten siksi, ettein edes käytä mitään, missä pyyhitään ketään mihinkään suuntaan. En vain keksi ketään, jota tuo listaus voisi millään tasolla koskettaa, enkä tajua koko aloituksen pointtia. Ymmärrän vain, jos se on suunnattu jollekin tietylle henkilölle, jolloin taas on outoa kirjoitella mitään tuollaista listaa.
- Anonyymi
Osa noista on ihan järkeviä mutta osa kertoo mustavalkoisesta, pinnallisesta, ennakkoluuloisesta ja jähmeästä suhtautumisesta ihmisiin. Veikkaan että ne harvat jotka täyttäisivät sinun kriteerisi eivät ole kiinnostuneita sinunlaisesta. Sekin on toki ok.
- Anonyymi
Eli ne on ok jotka eivät osu sinuun mutta ne jotka osuu on järjettömiä ja huonoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ne on ok jotka eivät osu sinuun mutta ne jotka osuu on järjettömiä ja huonoja?
Sama tuli mieleen. Tosin en ymmärrä miksi jonkun tuntemattoman ihmisen vaatimukset ja toiveet voivat ketään häiritä, ihan riippumatta siitä onko hän itse etsimässä kumppania vai ei ja osuivat ne häneen vai ei. Minä tiedän etten kelpaisi tuolla miehelle koska minulla on ominaisuuksia jotka ovat hänelle ehdoton nounou. Mutta se ei tarkoita että hänen vaatimuksensa/toiveensa ovat vääränlaisia, tyhmiä, kohtuuttomia tai osoitus tietynlaisesta luonteesta. Se tarkoittaa vain että en ole sellainen nainen josta hän kiinnostuisi.
Jos joku anonyymi mies kertoo netissä ettei halua punatukkaista kumppania, niin sen pitäisi olla yhdentekevää kaikille näille:
punatukkaiselle naiselle joka etsii kumppania
punatukkaiselle naiselle joka ei etsi kumppania
naiselle joka ei ole punatukkainen eikä etsi kumppania
naiselle joka ei ole punatukkainen ja etsii kumppania.
Miksi näin? Juuri siksi että se mies on anonyymi.
Minusta on kiinnostavaa lukea toisten toiveista vaikka en itse tällä hetkellä etsi yhtään mitään. Kerrankin joku mies täällä kertoo mitä hän itse tahtoo, eikä höpötä että naiset ajattelevat sitä ja toivovat tätä ja tavoittelevat tuota.
Harmittaa aina kun puhutaan muiden puolesta. Aloittaja puhuu omasta puolestaan. Se on oikein. Siihen ei kenelläkään ole nokan kopauttamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tuli mieleen. Tosin en ymmärrä miksi jonkun tuntemattoman ihmisen vaatimukset ja toiveet voivat ketään häiritä, ihan riippumatta siitä onko hän itse etsimässä kumppania vai ei ja osuivat ne häneen vai ei. Minä tiedän etten kelpaisi tuolla miehelle koska minulla on ominaisuuksia jotka ovat hänelle ehdoton nounou. Mutta se ei tarkoita että hänen vaatimuksensa/toiveensa ovat vääränlaisia, tyhmiä, kohtuuttomia tai osoitus tietynlaisesta luonteesta. Se tarkoittaa vain että en ole sellainen nainen josta hän kiinnostuisi.
Jos joku anonyymi mies kertoo netissä ettei halua punatukkaista kumppania, niin sen pitäisi olla yhdentekevää kaikille näille:
punatukkaiselle naiselle joka etsii kumppania
punatukkaiselle naiselle joka ei etsi kumppania
naiselle joka ei ole punatukkainen eikä etsi kumppania
naiselle joka ei ole punatukkainen ja etsii kumppania.
Miksi näin? Juuri siksi että se mies on anonyymi.
Minusta on kiinnostavaa lukea toisten toiveista vaikka en itse tällä hetkellä etsi yhtään mitään. Kerrankin joku mies täällä kertoo mitä hän itse tahtoo, eikä höpötä että naiset ajattelevat sitä ja toivovat tätä ja tavoittelevat tuota.
Harmittaa aina kun puhutaan muiden puolesta. Aloittaja puhuu omasta puolestaan. Se on oikein. Siihen ei kenelläkään ole nokan kopauttamista.Kiitos. Aina niistä jutuista koitetaan omassa päässä kääntää keskustelupalstalla mahdollisimman negatiivinen soppa. Olen vaan rehellinen. Tiedän että minustakin on varmasti ominaisuuksia jotka saa pyyhkimään vasemmalle. Joku nainen voisi nyt vuorostaan kertoa ilman että on ilkeä mikä saa pyyhkimään vasemmalle
- Anonyymi
Tinderistä et juuri muuta löydä ja ovat myös tuppisuita.
- Anonyymi
Niinkö? Tähän mennessä palstaprinssit ovat tehneet selväksi että puheliaisuus on naisille tyypillistä ja helvetin ärsyttävä, se on suorastaan naisten perisynti. Tuppisuitaon minun kokemukseni mukaan enemmän miehissä. Ja siinä olen samaa mieltä että tuppisuu on tylsää seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Tähän mennessä palstaprinssit ovat tehneet selväksi että puheliaisuus on naisille tyypillistä ja helvetin ärsyttävä, se on suorastaan naisten perisynti. Tuppisuitaon minun kokemukseni mukaan enemmän miehissä. Ja siinä olen samaa mieltä että tuppisuu on tylsää seuraa.
Ei puheliaisuudessa ole mitään vikaa eikä siinäkään että haluaa olla hiljaa. Oikean ihmisen kanssa voi vaan olla hiljaa tai lujaa. Tärkeintä on päämäärä ja ne asiat jotka sanotaan pitää olla totta
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa heittäytyjä?
Entä miksi se on este että nainen ei viihdy kotisohvalla? Haluatko naisen joka vain makaa sohvalla ja tuijottaa telkkaria, vai onko kyse siitä että itsessäsi on sohvaperunan vikaa etkä halua kuulla huomauttelus asiasta vaan mieluummin toisen samanlaisen?- Anonyymi
Oman kokemukseni mukaan heittäytyvät on innostuvia mutta vain lyhyen aikaa ja se koskee myös parisuhdetta. Heillä voi olla monesti myös liikaa ohjelmaa kun innostuvat kaikesta. Mitä tulee sohvalla viihtymiseen en tarkoita että siinä pitäisi asua mutta en halua tyyppiä joka kokee vaivaa siitä jos ei kokoajan tee jotain. Kyllä arkeen kuuluu ihan vaan välillä tvn katselu ja sohvalla oleilu ja itse ajattelen niin että viihdyn oikean naisen kanssa vaikka Ukrainassa etu linjassa. Jos nainen sanoo että ei viihdy sohvalla vieressäni=hän ei viihdy silloin minun kanssani ja sitä suhdetta on turha jatkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan heittäytyvät on innostuvia mutta vain lyhyen aikaa ja se koskee myös parisuhdetta. Heillä voi olla monesti myös liikaa ohjelmaa kun innostuvat kaikesta. Mitä tulee sohvalla viihtymiseen en tarkoita että siinä pitäisi asua mutta en halua tyyppiä joka kokee vaivaa siitä jos ei kokoajan tee jotain. Kyllä arkeen kuuluu ihan vaan välillä tvn katselu ja sohvalla oleilu ja itse ajattelen niin että viihdyn oikean naisen kanssa vaikka Ukrainassa etu linjassa. Jos nainen sanoo että ei viihdy sohvalla vieressäni=hän ei viihdy silloin minun kanssani ja sitä suhdetta on turha jatkaa
Miksi sen toisenkin pitäisi istua siinä sohvalla? Ja siis toki ymmärrän, että suhteen alkuvaihessa sitä ollaan kuin paita ja perse, jatkuvasti yhdessä. Vaan kun ajatellaan parisuhdetta yhtään pidempiaikaiseksi, niin se on lopulta täysin yhdentekevää istuuko se toinen myös siinä sohvalla koko ajan, vai tekeekö välillä muutakin. Tuokin aloituksen listaus on hyvin lyhyellä perspektiivillä oleva ajatushimmeli, josta puuttuu pidemmän parisuhteen realiteetit ja millä oikeasti on pidemmän päälle väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sen toisenkin pitäisi istua siinä sohvalla? Ja siis toki ymmärrän, että suhteen alkuvaihessa sitä ollaan kuin paita ja perse, jatkuvasti yhdessä. Vaan kun ajatellaan parisuhdetta yhtään pidempiaikaiseksi, niin se on lopulta täysin yhdentekevää istuuko se toinen myös siinä sohvalla koko ajan, vai tekeekö välillä muutakin. Tuokin aloituksen listaus on hyvin lyhyellä perspektiivillä oleva ajatushimmeli, josta puuttuu pidemmän parisuhteen realiteetit ja millä oikeasti on pidemmän päälle väliä.
Tottakai parisuhteessa tehdään muutakin mutta sitä yhteistä aikaa pitää olla vaikka siinä sohvalla eikä se ole ihan sama onko se toinen siinä vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai parisuhteessa tehdään muutakin mutta sitä yhteistä aikaa pitää olla vaikka siinä sohvalla eikä se ole ihan sama onko se toinen siinä vai ei.
Kyllä se pidemmän päälle on ihan sama.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pidemmän päälle on ihan sama.
Ei ole. Suhde on kuollut siinä kohtaa kun on ihan sama missä toinen on. Miksi siis enää olla ollenkaan yhdessä.
- Anonyymi
Mitä tunnen sellaisia, jotka Tinderiä käyttävät, niin heitä ei kiinnosta lainkaan heidät vasemmalle pyyhkivien syyt toimia niin. Heitä voivat kiinnostaa heidät alunperin oikealle pyyhkineiden mahdolliset syyt menettää kiinnostuksensa, mutta eivät lainkaan ne jo heti vasemmalle pyyhkineet. Eiväthän he ole noiden jälkimmäisten kanssa lainkaan tekemisissä missään kohtaa.
- Anonyymi
Ei varmaan kiinnostakaan mutta nuo on ne syyt miksi pyyhin vasemmalle. En odota että heidän pitäisi muuttua tai itkeä kun en pyyhi oikealle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan kiinnostakaan mutta nuo on ne syyt miksi pyyhin vasemmalle. En odota että heidän pitäisi muuttua tai itkeä kun en pyyhi oikealle.
Koet kuitenkin tarpeelliseksi mainostaa niitä, eli mitä ilmeisimmin kiinnostaa.
- Anonyymi
Ilmeisesti aloittaja on mies, mutta nuo pitkän listan sanelut on kuin naisten suusta millainen miehen pitää olla ja jotenkin tuo negatiivisuus paistaa läpi, varsinkin kun takerrutaan täysin "pikkumaisiin" asioihin.
- Anonyymi
Minä en näe tuossa listassa negatiivisuutta. Näen siinä selkeyttä, ymmärrettävyyttä ja tarkkuutta.
Takerrutaan pikkumaisiin asioihin? Pikkumainen asia = asia joka ei ole sinulle merkityksellinen. Se mikä on sinun mielestäsi pikkumaista voi olla toisen mielestä tärkeä juttu. Sama toisinpäin: jonkun toisen mielestä sinä takerrut joutavanpäiväisiä pikkumaisiin asioihin silloin kun kerrot mikä on sinulle tärkeää.
Älä tuomitse! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en näe tuossa listassa negatiivisuutta. Näen siinä selkeyttä, ymmärrettävyyttä ja tarkkuutta.
Takerrutaan pikkumaisiin asioihin? Pikkumainen asia = asia joka ei ole sinulle merkityksellinen. Se mikä on sinun mielestäsi pikkumaista voi olla toisen mielestä tärkeä juttu. Sama toisinpäin: jonkun toisen mielestä sinä takerrut joutavanpäiväisiä pikkumaisiin asioihin silloin kun kerrot mikä on sinulle tärkeää.
Älä tuomitse!Mietin tuota aloitusta ja minulle tuli mieleen vain se, että hipoo totuutta. Useimmat syö epäterveellisesti, polttaa, juo. On kiireinen työ tai ei kiireinen työtön, makoilee soffalla (niinku me kaikki).. Tuohanon ihan realistist kuvausta.
No toki sinne voipi kirjoitella "tulen valkealla uljaalla ratsullani sinut hakemaan..." ym sontaa, jota näillä senssipalstoilla vissiin sitten on?
- Anonyymi
Aloittaja hakee rokotettua. Mitä väliä sillä on onko kumppani rokotettu vai rokottamaton?
Kuvitteleeko aloittaja saavansa tartunnan rokottamattomalta? Vai luuleeko aloittaja, että kaikki rokotetut ovat hengenpelastajia, jotka tulisi palkita kultaisella pinssillä?- Anonyymi
Jos mies allaisi minulta rokotustodistusta kyselemään, niin jättäisin sen tuttavuuden sikseen 😀.
- Anonyymi
Mitä se sinuun kuuluu jos mies ei halua rokottamattomat naista? Sehän on sinun etusi että ne muutamat harvat rokottamattomat jäävät sinulle. Toivottavasti et TAAS aloita jäkätystä koronarokotuksen vaarallisuudesta. Älä tee sitä,pliis ei enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies allaisi minulta rokotustodistusta kyselemään, niin jättäisin sen tuttavuuden sikseen 😀.
Minulle se olisi ISO plussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinuun kuuluu jos mies ei halua rokottamattomat naista? Sehän on sinun etusi että ne muutamat harvat rokottamattomat jäävät sinulle. Toivottavasti et TAAS aloita jäkätystä koronarokotuksen vaarallisuudesta. Älä tee sitä,pliis ei enää!
En aloita. Se on vaan hassua kun koronarokotettuna patsastelet hyväntekijä hengenpelastajana🤭😅
- Anonyymi
Se on hyvä kysymys miksi tinderissä on sellainen edes valittavana mutta kai sekin kriteeri on. Olen nähnyt useita naisen profiilia jossa haetaan nimenomaan rokottamattomia miehiä. Oma syyni on se että mä en halua mitään salaliitto teoreettikkoa joka katselee netistä videolta kasvonsa peittänyttä jossain ulkomailla pakettiautossa istuvaa "lääkäriä" joka kertoo "totuuksia". Tällaista maa on litteä porukkaa en jaksa katsoa yhtään.
Anonyymi kirjoitti:
En aloita. Se on vaan hassua kun koronarokotettuna patsastelet hyväntekijä hengenpelastajana🤭😅
Tänään näin muuten yhen maskipäisen. Että onks koronaa tulossa taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitit kumminkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se rokotusvastaisena naisena esiintyen vedetty performanssi vei aikoinaan vissiin joitakin syviin vesiin täällä mielikuvituksen mikämikämaassa. Krooh. -TT
- Anonyymi
See on joillekkin elämän ja kuoleman kysymys. Varsinkin +70v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle se olisi ISO plussa.
Kuulostaa neuroosilta, jos sinulla edes on sellaiset paperit olemassa. Varmaan kaikki siististi nipussa ja aina mukana. 🤣
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Tänään näin muuten yhen maskipäisen. Että onks koronaa tulossa taas?
Saattoihan hänellä olla vaikkapa itsellään flunssa, eikä halunnut tartuttaa sitä muihin.
- Anonyymi
"En tiedä" ja pelkkä kuva ilman ilman profiilitekstiä niin vasemmalle lähtee.
Laiska tai itseriittoinen. - Anonyymi
""Oma syyni on se että mä en halua mitään salaliitto teoreettikkoa joka katselee netistä videolta kasvonsa peittänyttä jossain ulkomailla pakettiautossa istuvaa "lääkäriä" joka kertoo "totuuksia".""
Mikä ihmeen salaliittoteoria? Sulla tapana niputtaa kaikki rokottamattomat samaan nippuun. Esim. koronarokotteen valmistajat veti koronarokotteet pois markkinoilta, koska sydänlihastulehduksen riski. Onko sekin salaliittoteoria? Siitä uutisoi suomen päivälehdetkin, mutta patsastele nyt ihmeessä piikit hihassa hyväntekijä hengenpelastajana!- Anonyymi
Mitä vaahtoat? Tämä mies haluaa rokotetun naisen ja jättää rokottamattomat naiset sinulle. Hän sanoi että Tinderissä on paljon rokottamattomuuttaan mainostavia. Mitä se sinulle kuuluu jos hän ei sellaista halua? Täällä on tarkoitus puhua valintakriteereistä, ja jokaisella on oikeus omiin kriteereihinsä.
Minä en muuten huoli rokottamatonta miestä, enkä varsinkaan siitä asiasta vaahtoavaa ja sillä patsastelevaa miestä. Enkä miestä joka haukkuu naista patsastelijaksi heti kun ollaan jostain asiasta eri mieltä. Olisit kyllä viimosen päälle ja ehdoton nounou. Aloittajan kaltaisen miehen voisin ottaakin, mutta itse en kelpaisi hänelle koska olen kova reissaamaan eikä hän halua matkustelusta tykkäävää naista.
Tinderissä on hänen mukaansa paljon rokotusvastaisia naisia. Mene Tinderiin valitsemaan mieleisesi, hopi hopi! - AnonyymiUUSI
En ole edelleenkään patsastellut hengenpelastajana se on omaa kuvitelmaasi ehkä sinä niputat kaikki rokotetut? Kaikissa lääkkeissä on riski ja joillekkin ne on jopa tappavia se on selvä. Korona oli pandemia siihen kuoli miljoonia ihmisiä ympäri maailman. Se että uhoaa netissä että ei ottanut piikkejä ja miten lampaita ja tyhmiä muut on että me kaikki kuollaan kohta kun on otettu ja joka ikisen kuolin uutisen perässä tällaiset valopäät on kommentoimassa että piikkeihin kuoli. Kaikki muut on tyhmiä ja sinä ja joku tuntematon lääkäri tiedätte totuuden kaikeista. Se kertoo tyhmyydestä sitä ei voi selittää millään muulla tavalla. Sekin on valinta luottaako suomen maailman parhaaseen terveydenhuoltoon vai kuunteleeko salamyhkäisiä videoita ulkomaisilta muka lääkäreiltä jotka paljastaa jotain mullistavia totuuksia mikrosiruista rokotteissa yms salaliittoteoria paskaa ja jakaa niitä toisille samanhenkiselle porukalle. Samaan sarjaan kuuluu litteän maan porukat. Meillä on lukuisia videoita pyöreähköstä maasta ja kuussa on käyty ja tehty kaikenlaista silti on iso joukko ihmisiä joiden mielestä maa on litteä. Myös tuosta kuussa käynnistä on tehty väite ettei siellä käyty että astronautti oli sen sanonut. Siinä taas vääristeltiin astronautin puheita. Netti on täynnä vääristeltyä tietoa ja muuta roskaa. Eräs vaikuttaja sanoi että luultiin että ihmisen älykkyys ja tieto kasvaisi kun tuodaan tieto esille internettiin. Toisin kävi hän sanoi. Ihmiset alkoi keksimään omia totuuksia ja salaliittoja ja nyt on sekaisempia ja harhaisempia kuin koskaan.
Rokotteisiin vielä palatakseni on totta että joissain niissä oli ongelmia joillekkin kuten kaikissa lääkkeissä on koska olemme kaikki erillaisia ja reagoimme eri tavoin eri aineisiin. On totta että rokottamattomia painostettiin ja kaikki siinä ei mennyt ihan kuten pitäisi. Jos syöt jotain lääkettä oletko ikinä katsonut mitä mahdollisia haittavaikutuksia niissä voi olla? Voit pahimmassa tapauksessa kuolla niihin. Siellä on haittavaikutuksia laidasta laitaan. Tiesitkö muuten että suomessa kuolee joka vuosi tavallisiin tulehduskipulääkkeisiin noin 200 ihmistä? Huomattavasti enemmän kuin koronapiikkeihin kuoli tai sairastui niistä. Silti tulehduskipulääkkeitä käytetään ja kukaan ei näe tässä mitään ongelmaa. Miksi? Miksi kukaan ei huuda täällä että en käytä tulehduskipulääkkeitä vaikka on tulehdus? Parannan tulehdukseni juomalla vettä ja syömällä havuneulasia ja kiviä yms. Se että julkisesti kertoo että on rokottamaton kertoo siitä että sinä uskot salaliittoteorioihin ja se uhka muiden ihmisten hyvinvoinnista ei ollut sinulle tarpeeksi tärkeä asia että olisit ottanut riskin. Se että laitat vielä treffiprofiiliin tiedon ja että etsit rokottamatonta leimaa sinut juuri siksi nettipalstan hörhöksi jonka kanssa en halua olla tekemisissä. Jos olet hiljaa aiheesta se on paljon parempi etkä näe sitä tärkeänä isona asiana. Minä en tule keneltäkään kysymään että oletko ottanut rokotukset mutta jos nettiprofiilissasi lukee rokottamaton pyyhkäisen vasemmalle.
- Anonyymi
Enpä eläessäni ole senssipalstoilla ollut itseäni myymässä tai katsellut edes niitä myynti-ilmoituksia, mutta eikö tuo kuullosta lähinnä totuudenmukaisimmalta?
Aattelin vaan, kun olen lukenut, kun jotkut "paljastaa" näitä deittejään, kun ei vastannutkaan niitä mainoslauseita.
"Kaunis/komea/kurvikas/adonis/rahaa, kun roskaa/hyvä työ/hieno auto ym ym, eikä ne mainoslauseet sitten pidäkkään paikkaansa - Anonyymi
Mitä tarkoitat poliittisilla höpinöillä? Etkö halua naista joka on yhteiskunnallisesti aktiivinen ja kiinnostunut politiikasta?
- AnonyymiUUSI
En jaksa kuunnella persu vasemmisto lätinöitä niillä ei ole mitään merkitystä mitä joku jankuttaa niistä kotonaan. Yleensä näillä on vielä joku mutteri löysässä että paasaavat sylki suusta lentäen vaikka yksinään jotain jossa muka ovat oikeassa ja se toinen ääripää on väärässä. Politiikka ei toimi se on käynyt jo selväksi ihan sama mikä puolue siellä on niin aina menee huonosti.
- Anonyymi
Tottakai jokaisella voi olla valintakriteerit, mutta niin hassua kun niistä ei sitten saisi sanoa halkaistua sanaa, vaikka tyyppi on itse kertonut valintakriteereistään.
Ajatteleeko joku rokotettu oikeasti, että hän on suuressakin vaarassa rokottamattoman seurassa? Miten oma terveys on kiinni siitä onko toinen rokotettu vai eikö ole?
Tuossa listassa on niin paljon mitättömiä pikku juttuja, eikä tuollaista kumppania löydy kun jokainen haluaa matkustella tai käyttää alkoholia.- AnonyymiUUSI
Millä perusteella sinä sanot toisen ihmisen valintakriteerejä mitättömiksi jutuiksi? Sinäkö päätät mikä on tärkeää? Jos nuo asiat olivat hänelle tärkeitä, niin totta kai ole hyvä että hän tekee valintansa niiden perusteella. Ei siinä ole mitään järkeä että tietää mitä tahtoo ja mitä ei tahdo, mutta kuitenkin pyyhkii oikealle profiileja joissa on juuri niitä ei-toivottuja juttuja.
- AnonyymiUUSI
Vastasin jo siihen en halua mitään salaliittoteoreetikkoa. Ei nuo jutut ole mitättömiä ja pieniä ja olet siinäkin väärässä että jokainen haluaa matkustella ja käyttää alkoholia. Ei halua
- Anonyymi
Pitäis viihtyy kotona ja sohvalla, mutta ei sais matkustella, eikä tehdä mitään muutakaan.
Kun ylipainoa ei saa olla, niin saakohan nainen käydä ulkona urheilemassa? Vai onko vieraiden miesten katseet ulkona liikaa? Mietin vaan miten nainen pitää perseen ja paikat kunnossa kun naisen täytyy olla kotona sohvalla miehen silmän ilona..- AnonyymiUUSI
Voi voi. Tämä on taas oman pääsi tuotosta mitä tekstissä ei lue että kokoajan pitäisi olla sohvalla. Mieti yksinäsi siihen vastaus.
- Anonyymi
Oih ja voih, mähän olisin muutoin sulle täydellinen paitsi että en ikinä laittaisi kuvaani mihinkään julkiseen jakeluun ja oma luonnollinen hiusvärini on monien mielestä ihan epäluonnollinen. Ai niin enkä kyllä ikinä huolisi henkilöä, jolla on minun silmääni noin äärikummallinen lista. Mutta onnea etsintään!
- AnonyymiUUSI
Sinulle äärikummallinen minulle tavallinen. Todennäköisesti sinun listasi olisi minulle kummallinen täysin epälooginen.
- AnonyymiUUSI
no jos ei ole koronarokotetta ottanut niin se on vaan plussaa ei ainkaan ole narussa vedettävä pässi niin kuin muut
- AnonyymiUUSI
Salaliittoteoreetikko joka kaivelee netin syövereistä jotain vaihtoehtoisia lääkeuutisia onki tosi älykäs.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Salaliittoteoreetikko joka kaivelee netin syövereistä jotain vaihtoehtoisia lääkeuutisia onki tosi älykäs.
koronaan riittää että on normaalipainoinen syö monipuolisesti liikkuu on hyvässä kunnossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798