Millainen sisältö palstalla ärsyttää sua ja miksi?
Itse vastaan noin yleisesti, että nenäkkyys, itsensä ylentäminen ja empatiakyvyttömyys ovat sellaisia ominaisuuksia, jotka saavat kirjaimellisesti niskakarvat pystyyn ja sapen kiehumaan.
Aivan turha tulla jauhamaan jollekin esim. jostain hampaiden pesusta, koska jos ei ole oikeasti mitään hyvää sanottavaa / myötätuntoa toista kohtaan, niin on parempi olla hiljaa. Tämä oli toisesta ketjusta napattu esimerkki.
Millainen sisältö ärsyttää?
31
333
Vastaukset
Pese nyt vaan ne hampaasi ja harjaa niskakarvoista takut pois!
- Anonyymi
Naisten setämiesviha.
Kyllä 40v+ miehellä on oikeus saada itselleen n. 20v tyttöystävä.- Anonyymi
Mutta ei saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei saa.
Ylimielisyys, kapeakatseisuus, raukkamaisuus ja ylipäätään vääryys, josta itsellä on omakohtaisia kokemuksia ja kokema täysin päinvastainen. Olen kohdannut ihmisiä, joiden kanssa huomannut näkemyserot suuriksi.
Tuntunut enemmän haluttomuudelta ymmärtää asioita? Ihmiset, jotka eivät näe itsessään mitään vikoja, kaikessa syyttävät aina vain muita. Vastuuttomuus ärsyttää yli kaiken. Minä, minä, minä- ajattelu. Manipulointi ja toisen hyväksikäyttäminen.
- Anonyymi
Wanhusnaisten kaakatukset. Naisen aivoissa muuttuu valtavasti kun estrogeenit romahtavat, sitä ei mies voi uskoa ennalta. Kuten kyky ymmärtää sarkasmia tai yleensäkin huumoria johon myös kaksimielisyydet kuuluvat. Tämä on aivan systeeminen oire wanhoilla naisilla, kuin syndrooma. Vaikka wanhat naiset eivät enää olekaan seksuaalisia, he haluavat jätetyksi tultuaan "uuden" miehen, avuksensa ja taloudelliseksi turvaksensa, siksi he lähestyvät miehiä, mutta tekevät sen järkyttävän tahdittomasti/kornisti/suorasukaisesti, koska eivät enää osaa keskustella aihepiirin edellyttämällä hienotunteisuudella. Moraalikäsitykset tiukkenevat oman edun tavoittelua tuleviksi. Ovat aina jämäkästi oikeassa, vaikka "tietonsa" olisi omaksuttu yhdestä lauseen pätkästä jonka lukaisi jostain roskajulkaisussa, siitä tulee "tietoa" mikäli se ajaa omaa etua.
'Vaihdevuodet ja viha aviomiehiä kohtaan: Raivo on todellista': https://www.mindsethealth.com/matter/menopause-and-anger-toward-husbands
Vihaisen (vanhan) naisen syndrooma: Journal of American Medical Association, 'The Angry Woman Syndrome': https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/5538857/- Anonyymi
15:49
Sinulla on ollut kummallinen äiti.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:49
Sinulla on ollut kummallinen äiti.
VilmaSitä harmittaa, kun äidiltä alkoi lopahtaa halut kesken touhujen.
Vieläkin potenssiongemia sen takia ja äidin kolkko nauru kaikuu korvissa aina kun koittaa lypsää nysää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä harmittaa, kun äidiltä alkoi lopahtaa halut kesken touhujen.
Vieläkin potenssiongemia sen takia ja äidin kolkko nauru kaikuu korvissa aina kun koittaa lypsää nysää.Näin on mutta tämä ns Vilma on guben luoma alahahmo, ei sentään rekattu tällä kertaa
- Anonyymi
tuo on totta, vanhat naiset on kauheita, en halua nähdäkään niitä, niitten seurassa alkaa inohttamaan. joku niissä vaan ei ole oikein. se asenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo on totta, vanhat naiset on kauheita, en halua nähdäkään niitä, niitten seurassa alkaa inohttamaan. joku niissä vaan ei ole oikein. se asenne.
Millainen Äiti sinulla on?
Onko jokin trauma?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on mutta tämä ns Vilma on guben luoma alahahmo, ei sentään rekattu tällä kertaa
16:44
Oot vähän tyhmä, etkä niin vähääkään.
Omat jutut ärsyttävät.
Niissä on keksimisen maku.
Yritin anonyyminä.
Ei se mitään auttanut.- Anonyymi
Palstaäijän höpinä kaivatuista esim ärsyttää
- Anonyymi
Ihan vaan ihmisten ihan käsittämättömän tyhmyys. Perus sivistys uupuu. Jostain vitsistä väänetään viikko tolkulla jotain omaan trollausta. Sit oikeasti ärsyttää nuo mielenvikaiset. Aikansa koitin ymmärtää mut nykyään ne vaan ärsyttää.
- Anonyymi
Ei minkäänlainen viileän rauhellisesti komentoi tai jättää kommentoimatta empatia on siitä vittumainen laji että pitäs osata tarkkaan arvioida kuka on ansainnu empatiaa ja kuka ei saatanan vaikea arvioida ihannnormaalilla osaamisella kun narsisti se vasta osaakin näytellä sääliä hakiessaan
Sisältö? No ei mikään ärsytä. Pääasiahan on että voidaan keskustella asiasta kuin asiasta.
Mitä mä luulisin ärsyttävän. Ehkä kun mä tyrkytä noita vanhoja tehtaita joka väliin ja ratkaisuksi asiaan kuin asiaan. Onhan se tosi, jos me kaikki sinkkumiehet lähettäis tutkiin noita tehtaita ja autiotaloja, niin aika trafiikki sinne tulis ja ois naapurit raivona.
Perusasiana jokaisen pitäs löytää se oma juttu. Se mihin purkaa se energia ja hyödyllisesti. Monelle se voi ton vanhan tehtaan sijaan olla vaikka luonto. Noi parisuhteen on päivä päivältä harvinaisempia, että niiden varaan ei kannata laskea.- Anonyymi
menisit töihin sinne vanhaan tehtaaseesi...
Anonyymi kirjoitti:
menisit töihin sinne vanhaan tehtaaseesi...
Mulla on toinen työpaikka. Ja tehas on parempi kun ikuinen kaipaus.
- Anonyymi
Saman jankuttajat
- Anonyymi
Hyvänä esimerkkinä 35-vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänä esimerkkinä 35-vuotias.
Mä en oo jankuttaja ja oon monta kertaa kieltänyt puhumasta musta!
- Anonyymi
Tasoista valehtelija.
Nykyisellään, ei oikeastaan juuri mikään sisältö. Niitä nyt on vaan oppinut sivuuttamaan aika helposti ja kun tietää, että aika paljon pusketaan provoa, niin aloituksina kuin kommenttitulvana, niin sekin auttaa luomaan teflonpinnan.
Se toki täytyy sanoa, että jos paljon johonkuhun tiettyyn hahmoon käyvää paskomista, niin väistämättä alkaa karvat nousemaan pystyyn, mutta siinäkään harvemmin auttaa, että menee mukaan ja tavallaan kaataa lisää bensaa liekkeihin.- Anonyymi
No ei mikään erityisemmin, jollen vietä liikaa aikaani täällä. Silloin lähinnä ärsyttää mielivaltainen muiden tekstien tulkinta päin hevonpeetä.
Jasu - Anonyymi
Hyvin harvoin ärsyttää mikään. Joskus olen ottanut kierroksia, kun täällä on esiintynyt suoranaista kiusaamista, mutta muuten ohitan aika sujuvasti aiheet/kommentit, jotka saattaisivat ehkä jossain tilanteessa ärsyttää. Käyn täällä myös aika harvakseltaan ja/tai kurkkaan nopeasti, joten menee niin paljon ohi, etten edes ehtisi ärsyyntyä.
Aletheias - Anonyymi
Pinnallisuus ärsyttää.
Ärsyttää aloitukset, mitkä edellyttävät kanan aivoja. - AnonyymiUUSI
Kiitos kaikille vastanneille.
- AnonyymiUUSI
sellainen missä metadatassa wsaiintyy ipv6
Metadata ilman dataa on kuin hernekeitto ilman herneitä. Siellä data toveriaan etsii, vaan turhaa on työnsä.
No eipä oikein minkäänlainen sisältö ärsytä. Jos joku ketju tuntuu tylsältä, tai liian raskassoutuiselta, siirryn seuraavaan keskusteluketjuun.
En jymähdä ketjuihin niin, että ne ehtisivät ärsyttämään.- AnonyymiUUSI
Kyllä kuulkaas mun ja smtin itsensä ylentämiset ovat täyttä timanttia 💎. Jokainen huumorintajun omaava ihminen ymmärtää että se on puhdasta pelleilyä ja palstan herättämistä eloon. Ihan sama, kunhan elämä vaan pärisee ja sulla menee lujaa niin sehän on mitä mahtavinta viihdettä 😄. Lainaan P. Linkolan innokkaasti viljelemää termiä - "tylsimys". Niin, eihän kukaan tylsimys halua olla, eihän? -💊-.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797