Osa nuorista ei enää kykene viikon rippileiriin, liian ahdistavaa.

Anonyymi-ap

Mitenkäs sitten kun pitää olla vuosi armeijassa?
Minun aikana oli jo joitain kehä 3 sisäpuolella asuvia, jotka eivät vain kyenneet.

13

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi tota nuoriso reppanoita..meidän tuttavan poika ei jaksa edes käydä koulua

• Anonyymi

Niinkuin sinä lyhytkasvuinen palstasetä

• Anonyymi

Ja sitten kun katsoo vaalitulos karttaa, niin nämä Helsinkiläiset päättävät koko Suomen asioista.

• Anonyymi

Miten nuo sitten pärjäävät kun tulee oikeita vaikeuksia ja koettelemuksia eikä se ettei juuri nyt huvita auta pätkän vertaa?

• Anonyymi

Sitä se on. Energiavampyyrit ovat voimistaneet otettaan. Mulla on teoria. Okkultistit astuivat varjoistaan kulisseihin ja maailmannäyttämöille pandemian myötä. Mitä pidemmälle energian imeminen etenee, sitä useampi ihminen herää tähän touhuun. Tämän vuoksi eliitti kokee että sillä on kiire puskea agendojaan ennen kuin massat alkaisivat liikaa protestoimaan ja pysäyttämään heidät.

Toki jo maailmansodatkin olivat aikoinaan puskemista mutta silloinhan ei ollut mitään nettejä eikä kännyköitä joiden välityksellä olisi pystytty kommunikoimaan. Elettiin tavallaan pimennossa maailmanpolitiikasta. Tässä musiikkivideo kuvaamaan nykymenoa. https://www.youtube.com/watch?v=n1PCW0C1aiM . Linkin parkia. 25-30 s. summaa kaiken olennaisen. Sanoja ei tarvita. Mulla oli täsmälleen samat fiilikset tänä aamuna kun avasin tv:n ja uutiset.

It's all just 💩, you know 🤷‍♂️. En tarvitse moista Jumalan hylkäämistä muistuttamaan minua siitä mitä yhteiskunnan "ylimystö" palvoo. Niiden pitäisi pitää ideologiansa keskenään. Sanomani oligarkeille (eliittiä voi kutsua monilla monilla eri nimillä): You do it! I ain't gonna do sh*t for you. Menkööt itse sinne tykinruoaksi kun se kerta niitä niin kiihottaa. Olen rajani vetänyt ja se raja on jo ylitetty. Eliitti omistaa massamedian eli se mitä sieltä näytetään on eliitin tahto. Siinä se. Eli ei siis mikään ihme jos tavallisen ihmisen energiavarastot ovat vähissä.

• Anonyymi

Rippileirit ovat niin aataminikainen perinne, että saavat loppuakin.

• Samaa mieltä. Mutta sitten on sellainenkin mahdollisuus, Kaupunkirippikoulu, ei tarvi mihinkään metsään mennä. Ite olin aikoinaan sellasessa. Sillon oli jo vaihtoehtoja. Vaelluskoulusta lähtien. Kaupungissakin kun voi retkeillä ja saatiin käyttä seurakunnan puutyöhuonetta.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Samaa mieltä. Mutta sitten on sellainenkin mahdollisuus, Kaupunkirippikoulu, ei tarvi mihinkään metsään mennä. Ite olin aikoinaan sellasessa. Sillon oli jo vaihtoehtoja. Vaelluskoulusta lähtien. Kaupungissakin kun voi retkeillä ja saatiin käyttä seurakunnan puutyöhuonetta.

Yhtä tyhjänaikaista puuhaa. Ei se paikka touhun typeryyttä mihinkään muuta.

• Anonyymi

Samaa mieltä. En ole ikinä tajunnut mitä hittoa moisella "leirillä" tekee. Ihan naurettavaa, että tuohon muka tarvitaan joku tyhjänpäiväinen "leiri". Ei kannata ihmetellä, että kirkon kiinnostavuus vain pienenee ja pienenee.

• Anonyymi

Rippileirit ovat kyllä kieltämättä kummallinen muinaisreliikki. Luulisi tuonkin touhun voivan nykypäivänä hoitaa jotenkin järkevämmin, ainakin vaihtoehtona heille, jota ei tuollainen leiritouhu kiinnosta. He, joita kiinnostaa, saisivat tietenkin mennä vapasti lahoamaan leirikeskukseen tmv. Mä en kyllä ylipäänsä tajua koko rippileirien tarkoitusta ja miksi sellainen tarvitaan voidakseen olla "täysivaltainen kirkon jäsen". Tosi kummallisia nuo uskovaisten touhut.

• Anonyymi

Kun suurista ikäluokista selvitään, niin sitten aletaan paapomaan näitä nuoria. Kyllä suuntaus on surkea ja vielä monella tasolla.

• Anonyymi

Miksi pitäisi? Mitä hittoa jollakin rippileirillä edes tekee? Oma muksuni on mielummin kesätöissä koko kesän kuin menee (omien sanojensa mukaan) typerälle kesäleirille.

• Anonyymi

Rippikoulu on vapaaehtoinen. Mutta jos ei käy rippikoulua niin ei voi mennä kirkossa naimisiin ja ei voi toimia kummina. Jos ei halua kirkkohäitä ja olla kenenkään lapsen kummi eli halua olla kummitäti tai kummisetä, niin sitten ei käy rippikoulua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe