Koen silti olevani henkisesti yksin.
Vaikka minulla on ystäviä
14
176
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai koet.
Niin me kaikki ollaan.- Anonyymi
Tuli vain mieleen tuollainen, kun Huomenta Suomessa sanottiin, että keskenmenon saaneet ovat kokeneet sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vain mieleen tuollainen, kun Huomenta Suomessa sanottiin, että keskenmenon saaneet ovat kokeneet sellaista.
Miten hemmetissä se ny taas palstaäijä ja aloittaja liittyy mihinkään? Olet tainkut soveltaa ihan oman korvan mukaan jotain haastattelua. Vähänkään hoksottimia omaavat muuten voi aivan helposti päätellä, että saat inspriraatiota keskusteluohjelmista ja uutisartikkeleista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet mies.
https://www.youtube.com/shorts/3tiPPmPwG4E
- Anonyymi
Aina voi tulla uusia ystäviä, itseäni kyllä että minkälainen peli voi tulla jos siis nuorien naistenkin kanssa joku pitäisi olla hauska juttu
- Anonyymi
On paljon ihmisiä, jotka eivät ruikuta joka käänteessä.
Vilma
Täälläkin on ihan kummallisia aloituksia, mitkä eivät millään tavoin tue.
Tukevat korkeintaan oman navan kaivamista. - Anonyymi
minulla on kyllä ihan hyvä idea joksikin peliksi, mutta oma löppäri mukaan jotta nuorisolle näyttää joytain sillä että minkälainen olisi hauska juttu soveltaa jotain
- Anonyymi
Itsekin melkein aina kokenut olevani yksin ja se saa toivomaan kuolemaa usein koska tulee tunne että kaikki haluaa eroon minusta
- Anonyymi
Ja mitä siitä sitten mitä ystäviä ne sillon on mulla on jopa kavereihini paremmat välit vittu luotettava kaverikin on miljoona kertaa helpompi löytää jopa etsimällä kun luotettava nainen edes vahingossa kohdata
- Anonyymi
Parisuhdetta tarkoittaen näes naisilla lienee monesti sama ongelma miesten kohdalla mu useammin nainen silti pettää hyvää miestä helpommin kuin mitä hyvämies naista sen takia ettei tahtoaan läpi saanu
- Anonyymi
elokuvistakin niin huomenna illallallallalal tulla 007 Istanbulissa illallallalal, varaa pop corneja kunm muistaakseni on aika pitkä tarina tuokin
- Anonyymi
ajattelin että joku pyörivä juttu joku ropeli jonka saa pyöimäänkin eri suuntiin, niin joku hauskakin
Kannattaa tsekata meetup ryhmät kuten esim. FB:ssä Friends Activity Group Finland joka näyttää erittäin hyvältä idealta (IRL meetit ilman skammerikidutusta)
- Anonyymi
pyörivä tuulerin-jurru niin... ei ehkä taekoita että se propwelli pyörii vaan kokonaan pyöriii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142490Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761740Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1381550- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427