Vaikka minulla on ystäviä

Anonyymi-ap

Koen silti olevani henkisesti yksin.

14

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta kai koet.
      Niin me kaikki ollaan.

• Anonyymi

Tuli vain mieleen tuollainen, kun Huomenta Suomessa sanottiin, että keskenmenon saaneet ovat kokeneet sellaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli vain mieleen tuollainen, kun Huomenta Suomessa sanottiin, että keskenmenon saaneet ovat kokeneet sellaista.

Miten hemmetissä se ny taas palstaäijä ja aloittaja liittyy mihinkään? Olet tainkut soveltaa ihan oman korvan mukaan jotain haastattelua. Vähänkään hoksottimia omaavat muuten voi aivan helposti päätellä, että saat inspriraatiota keskusteluohjelmista ja uutisartikkeleista

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Aina voi tulla uusia ystäviä, itseäni kyllä että minkälainen peli voi tulla jos siis nuorien naistenkin kanssa joku pitäisi olla hauska juttu

• Anonyymi
      UUSI

On paljon ihmisiä, jotka eivät ruikuta joka käänteessä.
      Vilma
      Täälläkin on ihan kummallisia aloituksia, mitkä eivät millään tavoin tue.
      Tukevat korkeintaan oman navan kaivamista.

• Anonyymi
      UUSI

minulla on kyllä ihan hyvä idea joksikin peliksi, mutta oma löppäri mukaan jotta nuorisolle näyttää joytain sillä että minkälainen olisi hauska juttu soveltaa jotain

• Anonyymi
      UUSI

Itsekin melkein aina kokenut olevani yksin ja se saa toivomaan kuolemaa usein koska tulee tunne että kaikki haluaa eroon minusta

• Anonyymi
      UUSI

Ja mitä siitä sitten mitä ystäviä ne sillon on mulla on jopa kavereihini paremmat välit vittu luotettava kaverikin on miljoona kertaa helpompi löytää jopa etsimällä kun luotettava nainen edes vahingossa kohdata

• Anonyymi
      UUSI

Parisuhdetta tarkoittaen näes naisilla lienee monesti sama ongelma miesten kohdalla mu useammin nainen silti pettää hyvää miestä helpommin kuin mitä hyvämies naista sen takia ettei tahtoaan läpi saanu

• Anonyymi
      UUSI

elokuvistakin niin huomenna illallallallalal tulla 007 Istanbulissa illallallalal, varaa pop corneja kunm muistaakseni on aika pitkä tarina tuokin

• Anonyymi
      UUSI

ajattelin että joku pyörivä juttu joku ropeli jonka saa pyöimäänkin eri suuntiin, niin joku hauskakin

• UUSI

Kannattaa tsekata meetup ryhmät kuten esim. FB:ssä Friends Activity Group Finland joka näyttää erittäin hyvältä idealta (IRL meetit ilman skammerikidutusta)

• Anonyymi
      UUSI

pyörivä tuulerin-jurru niin... ei ehkä taekoita että se propwelli pyörii vaan kokonaan pyöriii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe