Kuinka paljon on Helluntaikirkon liikevaihto vuodessa ?
Raha liikkuu ja käy pyydykseen.
Tämän pitäisi olla julkista tietoa eikä eikä lahkosalailua.
On tyhmää maksaa liikaa lähes olemattomista palveluista.
Hyviä hengellisiä puheita löytyy ilmaiseksi.
Hengellisyyden varjolla rahastamista vaietaan
12
104
Vastaukset
- Anonyymi
Jes 57:17: "Hänen ahneutensa synnin tähden minä vihastuin; minä löin häntä, kätkin itseni ja olin vihastunut. Mutta hän luopui minusta ja kulki oman sydämensä tietä."
- Anonyymi
Onko yöunet mennyt ja meneekö yhä edelleen ?
- Anonyymi
"Tämän pitäisi olla julkista tietoa eikä eikä lahkosalailua."
Helluntaiherätyksen seurakunnat ovat rekisteröityjä yhdistyksiä, joiden vuosibudjetti käydään läpi vuosikokouksessa.
Pakkovauvakastetut voisivat kerätä kohlehteja, jotta heidän kirkkojaan ei tarvitsisi purkaa! - Anonyymi
"On tyhmää maksaa liikaa lähes olemattomista palveluista."
Normi pakkovauvakastettu ei saa muuta palvelua kuin hautaan siunaamisen ja senkin hautausmaan kappelissa. - Anonyymi
Pakkovauvakastettu annappas linkki, josta nähdään seurakuntasi vuosibudjetti!
Teillähän on niin avointa!- Anonyymi
Kukaan ei mikään ulkopuolinen taho ei helluntaikirkon tilejä pääse näkemään. Näin on muissakin kirkkokunnissa tai kaikenlaisissa yhdistyksissä. On ja pysyy sisäpiirin asiana. Vain poliisilla on pääsy sinnekin. Kuten muiden järjestöjen liikevaihtoon. Harmittaako asia koko kesän. Ei sulla ole muuta tekemistä. Köyhää on elämäsi.
- Anonyymi
Luterilainen kirkko vie jäsenliltään huomaatta ja kuin varkain rahaa.
- Anonyymi
Yli tuhat miljoonaa joka vuosi !
Kynllä siitä riittää monelle palkkalaiselle jotka pyörittää tuota systeemiä.
- Anonyymi
Palstan aihe on helluntailaisuus.
Miksi hellarit yrittävät kääntää keskustelun pois palstan aiheesta?
Jotainhan ne salaa.- Anonyymi
Toki hkirkon tilinpäätöstä et pääse näkemään sen enempää kuin puuäijänkään mahan nappeja ja prikkoja !
- Anonyymi
Siitä voi sanoa rahanpesuksi.
Eikä lain mukaan tarvitse maksaa edes veroja.- Anonyymi
Sossun tukirahoja pitää pestä kunnolla, ei kuitenkaan konepesua eikä varsinkaan valkopesua !
Hellävarainen käsinpesu oa parasta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673