Minua panettaa koko ajan. Ihannenaiseni haluaa seksiä vähintään yhtä paljon. Iällä ei ole suurtakaan merkitystä eikä siviilisäädyllä. Yhteinen nautinto on pääasia.
Kiimainen nainen kiinnostaa
13
376
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen libido heikkenee hieman jokaisessa kuunkierrossa ovulaation takia, ja menee nollaksi vaihdevuosivaivojen aikana, keskimäärin noin 45v iässä kun kaikki munasarjoissa sijaitsevat munasolut ovat loppuneet. Rakkulavaiheissaan munasolut erittävät estrogeeniä (naissukuhormonia), tämä eritys on pääasiallinen estrogeenin lähde naisen elimistössä.
Siis, naisen iällä on ratkaiseva merkitys naisen kiimaisuuteen.- Anonyymi
Kauniita seltyksiä miehille ettei heidän tarvitse pettyä itseensä
- Anonyymi
Eipäs yleistetä tätä asiaa sillä olen jo 45 iän ylittänyt nainen ja libido sekä halut on nyt korkeimmillaan mitä ikinä on ollut. Ei edes parikymppisenä ollu tällasta intoa. Joten romukoppaan tommoiset luulot. Ja 50 kymppinen nainen on vielä oikeinkin vetoava 👍😊
- Anonyymi
No myt on sakeata settiä! Olen suunnilleen 45v nainen ja selsuaalisuuteni vain nousee. Olen siirtynyt nuorempiin miehiin sillä ikäiseni miehet eivät enää jaksa päivittäin ja useampaa kierrosta putkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No myt on sakeata settiä! Olen suunnilleen 45v nainen ja selsuaalisuuteni vain nousee. Olen siirtynyt nuorempiin miehiin sillä ikäiseni miehet eivät enää jaksa päivittäin ja useampaa kierrosta putkeen.
Esivaihdevuodet ja naishormonien hiipuessa testosteroni pauhaa. Yleistä monilla 40-50v naisilla, kuten myös omallani. Jännä miten aiemmissa suhteissa hänelle ei seksi niinkään ole maistunut ainakaan normaalia enempää, mutta nykyään hyvä kun kyydissä pysyn vaikka aina olen suhteissani ollut se haluavampi osapuoli. Aamuin illoin on seksiä ja pyhää arkea. Joskus välipalaksi päivälläkin. Ihanaa kun nainen myös pyytää läheisyyttä ja seksiä. Elämme ihania aikoja...:D
- Anonyymi
Mahdoton toive mu onnistuu toteuttaa kun hommaat kaksi naista joista vähintään toinen tietää toisesta ni saat edes kerran päivässä mu yritäppä niin että kumpikin tietää toinen toisestaan
Yksi kiimainen nainen riittäisi minulle. Jos tapaisin häntä säännöllisesti, seksi paranisi koko ajan, kun kumpikin oppisi tietämään, mistä toinen nauttii.
- Anonyymi
Olen todella kiimainen nainen ja etsin parisuhdetta. Olen myös kokeilunhaluinen ja itsevarma. Mistäköhän sut tavoittaisin?
- Anonyymi
…huomasin että oletkin ikätoiveeni yli niin paljon että joudun perumaan tuon edellisen kommenttini.
Anonyymi kirjoitti:
…huomasin että oletkin ikätoiveeni yli niin paljon että joudun perumaan tuon edellisen kommenttini.
Harmi. Ihanaa viikonloppua ja kesää! Suukkoja 💋
- Anonyymi
Massiivisessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project' tutkimuksessa seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista, SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa, käännöstä:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
LÄHDE: Ilmainen, katso ainakin h̳i̳m̳o̳g̳r̳a̳a̳f̳i̳ (kuva 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo 9 vuotta ennen menopaussia, Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext - Anonyymi
Demiseksuaalille on tärkeää se, että miehen tuoksu sopii naisen nenään ja pidempiaikainen tutustuminen ennen kuin mennään sänkyyn! Yksi mies on tuoksullaan lumonnut minut. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan! Kyseessä juuri sellainen ihku tummatukkainen mies!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup313018- 1482203
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121677Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881230- 671205
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011175Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571097- 761073
- 611060
- 2841