Pahinta mitä miehelle voi elämässä tapahtua

Anonyymi-ap

...on sotaan joutuminen sotilaana.
Mikään tapahtuma ei henkilökohtaisesti ole yhtä huono valinta.

Suomalainen manaa seuraavassa valintojaan, tuskin tekisi samaa tyhmyyttä uudelleen.

https://yle.fi/a/74-20165573

18

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika paljon kiroilee, ulkomailla liikkuessa tulisi muistaa sivistynyt elämänasenne.

• Anonyymi
      UUSI

Ihanaa että tässä reservilaisyhteiskunnassa saatiin edes yksi vastaus = 0.

Pellet.

• Anonyymi
      UUSI

Suomalaiselle sotaan joutuminen ei ole mikään vallinta, vaan velvollisuus ja pakko.
      Suomi ei hyökkää mihinkään mutta puolustautuu hulluna jos joku uhkaa.

• Anonyymi
        UUSI

Vitut se mikään velvollisuus saatika pakko on, kenenkään ei ole pakko sotia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oli pakko tai ei niin maata puolustetaan jos tänne joku yrittää ängetä luvatta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko joku nynny vai joka pelkää omaa varjoaankin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko joku nynny vai joka pelkää omaa varjoaankin?

Aseistakieltäytyminen on jokaisen suomalaisen oikeus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aseistakieltäytyminen on jokaisen suomalaisen oikeus.

Juu mutta maanpuolustamisesta kieltäytyminen ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei OMAA maataan puolusta niin silloin kai hyväksyy sen, mitä siitä seuraa?

Kun Suomeen hyökännyt Venäjän sotajoukon kärki saavuttaa talosi, ryöstää sen wc-istuimia myöten ja pitkä jono nauttii vaimosi avuista sinun seuratessa apeana ja avuttomana vierestä! ”Ei toki ole pakko sotia”, mutta tämä siitä on seuraus Venäjän naapurina!

Ehkä silloin voi käydä mielessä, että olisiko OMAA maata sittenkin kannattanut puolustaa myös itse?

• Anonyymi
      UUSI

Aika vahva aksentti "pekalla"?

• Anonyymi
        UUSI

"Suomalaiset" perustaa omia porukoitaan Ukrainaan. Drapatyillä ja ZelensKYYlällä ei oo mitää sanomista kun "pekan" JIHAAD ottaa ohjat?

• Anonyymi
      UUSI

"Pahinta mitä miehelle voi elämässä tapahtua"

No tottakai Natossa voit valita sukupuolen kulloiseenkin tarpeeseesi.

• Anonyymi
      UUSI

Katastrofi on siinä, että diplomatia hylätään, se nähdään Ukrainassa.

• Anonyymi
        UUSI

Ja kuka sen ensinnä hylkäsi? Venäjä itse!

” Pahinta mitä miehelle voi elämässä tapahtua...on sotaan joutuminen sotilaana.”

Tiltua alkoivt säälittää jo ne miljoonan miehen tappiot, mitä Venäjä on jo kolmen vuoden aikana kärsinyt Ukrainassa? Voiko turhempaa kuolemaa olla kuion sota Venäjä-n laajentumisen puolesta?

• Anonyymi
        UUSI

Niin, Putin sen teki ja aloitti sodan 2022.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoittanet, että ”kun Venäjä hylkäsi diplomatian”?

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Parasta mitä elämässä voi tapahtu on olla sodassa ja rintamalla. Siinä ihminen tuntee todella elävänsä. Sota-aika on aina ollut ihmiskunnan parasta aikaa. Ihminen on luotu sotimaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72