Persut suorastaan porsastelee?
Sdp:n edustajilla selvästi vähiten kilometrikorvauksia?
20
85
Vastaukset
- Anonyymi
Kännissä tai huumeissa ei tarvitse oman auton kilometrikorvauksia.
- Anonyymi
Huutelee palstaporvari kamoissaan.
- Anonyymi
Persujen on nyt pakko repiä hillotolpiltaan kaikki irti kun vielä ehtivät. Valtaosa persuedustajista on tipahtamassa alle kahden vuoden kuluttua eduskunnasta ulos.
- Anonyymi
Asiaa kirjoitat.
- Anonyymi
Demarien edustajat käyttävät sivistyneesti joukkokuljetusvälineitä eivät rasita valtion kukkaroa bensakrematorioilla niin kuin bersuttajat
- Anonyymi
Ota huomioon että persut ajaa kansan asiaa oikein urakalla.
- Anonyymi
Vitsi vitsi...
- Anonyymi
Sääli vain ettei tuo kansa ole Suomen kansa.
- Anonyymi
SDP
- Anonyymi
Demarit ajelee jopa 200 metrin matkoja taksilla.
- Anonyymi
Jaa. Mites ne sosdemien runsaslukuiset ja yhteiskunnalle hiivatin kalliiksi tulleet taksiajelut ja lentelyt?
- Anonyymi
Kerro toki jos dataa löytyy.
- Anonyymi
Tuskinpa.
- Anonyymi
Mauri Pölhö Peltokangas, PS, ajeli helmikuussa 900 eur edestä taksilla alle 1,5 km matkoja Hgin keskustassa, ja totesi ylimielisesti että koska takseja on niin ajan niillä.
- Anonyymi
Totesi kylläkin että kun hänelle kerran on annettu taksikortti niin hän myös käyttää sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totesi kylläkin että kun hänelle kerran on annettu taksikortti niin hän myös käyttää sitä.
Kusipää pitää olla että tahallaan tuhlaa yhteiskunnan varoja pikkumatkoihin ja samalla itse Saksikäsi leikkaa meiltä taviksilta kaikesta. Peltokangas ei näytä liikuntavammaiselta joten ukko voisi kävellä, tekisi hyvää.
- Anonyymi
Car
- Anonyymi
KD ja Liike Nyt laskuttaneet hyvin vähän kilometreja
- AnonyymiUUSI
KD menee pyhällä hengellä ja Hjallis purjeveneellä.
- AnonyymiUUSI
Koska kommareilla on autoja ollut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693