Kirkkopuistossa Soi 18.–19.7.2025
Keski-Porin kirkossa ja ympäröivällä puistoalueella
Hallituskatu 1A 28100 PORI
Perjantai 18.7.
13.30-14.30 Johanneksen pojat
16.00-17.00 Innea
17.30-18.30 Eve ja Ossi
18.30-19.15 KIRKKO: Puhe Sakari Kalliomaa, musiikki Mika Karola.
20.00-21.00 Mika Karola
21.30-22.30 Pro Fide
Lauantai 19.7.
12.00-13.00 Pienlähettiläs, perhekonsertti
13.30-14.30 Manna-Maria
15.15-16.00 KIRKKO: Puhe Sakari Kalliomaa, musiikki Sauli Ahvenjärvi.
16.00-17.00 30-vuotisjuhlakonsertti / Kirkkopuisto ja PoKri 30v.
17.30-18.30 Missa Concordia
20.00-21.00 Juhani Tikkanen
21.30-22.30 PapiPike
Porin kirkkopuistossa soi 2025
53
391
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ohjelma!
- Anonyymi
Aina on.
- Anonyymi
Jaa, siellä on Poro Filekin. Niiden viime vuosikymmenten laulut ovat aika pelkistettyjä ja vaisuja. Kaukana on ajat, jolloin puikoissa olivat Kela ja Kuustonen ja soitosta vastasivat rautaiset ammattilaiset. Silloin oli tuhti ja hyvin tuotettu soundi ja esityksessä asennetta ja sanomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, siellä on Poro Filekin. Niiden viime vuosikymmenten laulut ovat aika pelkistettyjä ja vaisuja. Kaukana on ajat, jolloin puikoissa olivat Kela ja Kuustonen ja soitosta vastasivat rautaiset ammattilaiset. Silloin oli tuhti ja hyvin tuotettu soundi ja esityksessä asennetta ja sanomaa.
80-luvun alussa Leppilampi ja Terho savustettiin ulos Kansanlähetyksen musiikkipiireistä, kun esittivät liian rajua rokkia. Kansanlähetysmummot ärähtivät, että kohta ei enää testamentata asuntoja eikä kuolinpesiä Kansanlähetykselle, jos ei paholaisen musiikki lähde menemään. On tainnut muromalaismummoiltakin tulla ukaasia, että pannaan rahahanat kiinni muromalaisilta, jos ei Pro Fide siirry kevyempään musiikkiin.
- Anonyymi
Ympäristö on myös kiva. Kunpa vielä sää suosisi.
- Anonyymi
Hieno ohjelma!
- Anonyymi
Tykkään myös.
- Anonyymi
Kannattaa mennä.
- Anonyymi
Siispä sinne!
- Anonyymi
Hyvä ohjelma, 🙏 että saa on hyvä.
- Anonyymi
Onko jazzit myös tuolloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jazzit myös tuolloin?
On, ja siellä mielestäni parempi ohjelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, ja siellä mielestäni parempi ohjelma.
Riippuu mistä tykkää.
On se huvittavaa kun aito-lainen itse kommentoi anona omia tekstejä todella tehokkaasti. Sitten vielä reppana luulee että ei jää kiinni. Samanlaisia lyhyitä yskähdyksiä aina. Pidemmät tekstit ovat suoria kopioita muualta...
- Anonyymi
Mene kuule salille välillä, IR. 😆
Anonyymi kirjoitti:
No niin. Se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa. Mutta kerro nyt toki miten sinä ajattelit pukeutua tuohon tapahtumaan? Laitatko päälle sen teille kaappihomoille niin tyypillisen oranssin tuulipuvun ja siihen mukaan sävy sävyyn sopiva päähine? Vai aiotko oikein repäistä ja pukeutua pinkkiin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen selkä on leikattu.
Anonyymi kirjoitti:
Sen selkä on leikattu.
Juu, mutta todella hyvin kuntoutunut. Itse asiassa loistavasti. Liike on lääke. Mutta te laitauskovaiset olisitte varmaan tukeutuneet rukoiluun...
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Juu, mutta todella hyvin kuntoutunut. Itse asiassa loistavasti. Liike on lääke. Mutta te laitauskovaiset olisitte varmaan tukeutuneet rukoiluun...
Eläkeukko sinä olet, mutta niin naiivi. 😆
- Anonyymi
Molempia voi tehdä.
- Anonyymi
Lisäys ohjelmaan La 19.7:
13:45 Aito lainen ja tuhat ja yksi nikkä
22:00 Näin käytän oikein [x] anonyyminä- Anonyymi
Repe se siellä repettää. 🦆😹
- Anonyymi
Hienoa tulen katsomaan!
- Anonyymi
Sinne siis!
- Anonyymi
tulen mukaan
- Anonyymi
Minulle se on jo perinne olla ainakin hengessä mukana.
- Anonyymi
Jep, Hyvä juttu.
- Anonyymi
Uusi ohjelma a siis.
- Anonyymi
Paras osuus!
- Anonyymi
Voi kun pääsisi tuonne….
- Anonyymi
Extra osiot kiinnostaa!
- Anonyymi
Tullaan tullaan.
- Anonyymi
Olet ihan pöpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihan pöpi
Taidat itse olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla.
Sinähän se itsekeskeisenä pöpinä nostelet aloituksiasi turhin kommentein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se itsekeskeisenä pöpinä nostelet aloituksiasi turhin kommentein
Mikä sinun kommenttisi ydin oli?
- Anonyymi
SEKL järjestää.
- Anonyymi
Kiva kun SEKL järjestää.
- Anonyymi
Sinä olet itse sellainen!
- Anonyymi
Mistä tuollainen väite peräisin?
Oletko erehtynyt porukasta?
Jos lapsiin kohdistuu sellaista pahaa, ohjeena on, että siitä ilmoitetaan eteenpäin!
Räsänen on muuten ajanut pitkään ja ahkerasti asiaan liittyen lasten oikeuksia eteenpäin ja vielä parempia lakkeja, mitä nyt on.
- Anonyymi
Kesä on täynnä hyviä hengellisiä tapahtumia.
- Anonyymi
Kyllä. Tässä yksi niistä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tässä yksi niistä,
[X] ohjeiden kertaus aina paikallaan!
- Anonyymi
Ok, hyvä tietää.
- Anonyymi
Itse teit tämän aloituksen aito_lainen, HeimoVesa, eli pelkkä typerä kommentti jälleen sinulta.
On se kumma aito-lainen kun kuvittelet että jengi olisi niin tyhmää, että ei tajua sinun itsesi koko ajan kommentoivan aloitusta. Siksi toiseksi et ole vieläkään kertonut, että laitatko saman oranssin tuulipuvun päälle kuin jeesus-marsissa vappuna? Ja vielä sävy sävyyn sopiva päähine. Teidät kaappihomot on niin helppo tunnistaa.....
- Anonyymi
On se kumma aito-lainen kun kuvittelet että jengi olisi niin tyhmää, että ei tajua sinun itsesi koko ajan kommentoivan aloitusta. Siksi toiseksi et ole vieläkään kertonut, että laitatko saman oranssin tuulipuvun päälle kuin jeesus-marsissa vappuna? Ja vielä sävy sävyyn sopiva päähine. Teidät kaappihomot on niin helppo tunnistaa.....
Mitä se sinulta on pois kuka täällä kirjoittaa ja mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tuotu esiin jo aiemmin useat kerrat, että on se pois, jos aloituksen keskustelua yhtään seuraa. Silloin se häiritsee muita, kun tarkistaessa aloituksiin ei ole tullut kuin pelkkää tyhjänpäiväistä saman toistoa tai muuta yksinkertaista lyhyttä kommenttia pelkän aloituksen noston, eikä ensisijassa keskustelun herättämisen vuoksi.
Sellainen nostaa turhaan sellaisia aloituksia kärkeen etusivulle, joihin ei ole syntynyt uutta kunnon keskustelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostat innokkaimmin omia aloituksiasi, joten onko ratkaisu sitten se, että jätettäisiin sinut yksin nostelemaan tiettyjä aloituksiasi? Se toimii vain, jos kukaan muu ei kommentoi niihin aloituksiisi, ei edes avaa lukiakseen kommentteja. Tuskin viitsit kovin kauaa yksin olla aloituksissasi..tai no mistä sinusta tietää.. mutta ainakaan muiden ei enää tarvitsisi turhaan niitä tarkistella. Kun yleensäkin niistä löytyy vain omia pätkäkommenttejasi, niin parempi olisi jättää sinut yksinäsi niitä jättämään, kun siitä kerran niin tykkäät ja arvostat sellaisen korkeammalle kuin oikean keskustelun.
- Anonyymi
Muistakaa.
- Anonyymi
Näin vuonna 2025.
- Anonyymi
Pakko oli aito_laisen taas trollata ja nostaa tämäkin aloituksensa, vaikkei löytynyt yhtään tuon järkevämpää sanottavaa
- Anonyymi
Kirkkopuisto on kaunis siinä joen rannassa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929