Porin kirkkopuistossa soi 2025

Anonyymi-ap

Kirkkopuistossa Soi 18.–19.7.2025
Keski-Porin kirkossa ja ympäröivällä puistoalueella
Hallituskatu 1A 28100 PORI

Perjantai 18.7.

13.30-14.30 Johanneksen pojat
16.00-17.00 Innea
17.30-18.30 Eve ja Ossi
18.30-19.15 KIRKKO: Puhe Sakari Kalliomaa, musiikki Mika Karola.
20.00-21.00 Mika Karola
21.30-22.30 Pro Fide

Lauantai 19.7.

12.00-13.00 Pienlähettiläs, perhekonsertti
13.30-14.30 Manna-Maria
15.15-16.00 KIRKKO: Puhe Sakari Kalliomaa, musiikki Sauli Ahvenjärvi.
16.00-17.00 30-vuotisjuhlakonsertti / Kirkkopuisto ja PoKri 30v.
17.30-18.30 Missa Concordia
20.00-21.00 Juhani Tikkanen
21.30-22.30 PapiPike

53

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä ohjelma!

• Anonyymi

Aina on.

• Anonyymi

Jaa, siellä on Poro Filekin. Niiden viime vuosikymmenten laulut ovat aika pelkistettyjä ja vaisuja. Kaukana on ajat, jolloin puikoissa olivat Kela ja Kuustonen ja soitosta vastasivat rautaiset ammattilaiset. Silloin oli tuhti ja hyvin tuotettu soundi ja esityksessä asennetta ja sanomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, siellä on Poro Filekin. Niiden viime vuosikymmenten laulut ovat aika pelkistettyjä ja vaisuja. Kaukana on ajat, jolloin puikoissa olivat Kela ja Kuustonen ja soitosta vastasivat rautaiset ammattilaiset. Silloin oli tuhti ja hyvin tuotettu soundi ja esityksessä asennetta ja sanomaa.

80-luvun alussa Leppilampi ja Terho savustettiin ulos Kansanlähetyksen musiikkipiireistä, kun esittivät liian rajua rokkia. Kansanlähetysmummot ärähtivät, että kohta ei enää testamentata asuntoja eikä kuolinpesiä Kansanlähetykselle, jos ei paholaisen musiikki lähde menemään. On tainnut muromalaismummoiltakin tulla ukaasia, että pannaan rahahanat kiinni muromalaisilta, jos ei Pro Fide siirry kevyempään musiikkiin.

• Anonyymi

Ympäristö on myös kiva. Kunpa vielä sää suosisi.

• Anonyymi

Hieno ohjelma!

• Anonyymi

Tykkään myös.

• Anonyymi

Kannattaa mennä.

• Anonyymi

Siispä sinne!

• Anonyymi

Hyvä ohjelma, 🙏 että saa on hyvä.

• Anonyymi

Onko jazzit myös tuolloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jazzit myös tuolloin?

On, ja siellä mielestäni parempi ohjelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, ja siellä mielestäni parempi ohjelma.

Riippuu mistä tykkää.

• On se huvittavaa kun aito-lainen itse kommentoi anona omia tekstejä todella tehokkaasti. Sitten vielä reppana luulee että ei jää kiinni. Samanlaisia lyhyitä yskähdyksiä aina. Pidemmät tekstit ovat suoria kopioita muualta...

• Anonyymi

Mene kuule salille välillä, IR. 😆

• Anonyymi kirjoitti:

No niin. Se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa. Mutta kerro nyt toki miten sinä ajattelit pukeutua tuohon tapahtumaan? Laitatko päälle sen teille kaappihomoille niin tyypillisen oranssin tuulipuvun ja siihen mukaan sävy sävyyn sopiva päähine? Vai aiotko oikein repäistä ja pukeutua pinkkiin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen selkä on leikattu.

• Anonyymi kirjoitti:

Sen selkä on leikattu.

Juu, mutta todella hyvin kuntoutunut. Itse asiassa loistavasti. Liike on lääke. Mutta te laitauskovaiset olisitte varmaan tukeutuneet rukoiluun...

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Juu, mutta todella hyvin kuntoutunut. Itse asiassa loistavasti. Liike on lääke. Mutta te laitauskovaiset olisitte varmaan tukeutuneet rukoiluun...

Eläkeukko sinä olet, mutta niin naiivi. 😆

• Anonyymi

Molempia voi tehdä.

• Anonyymi

Lisäys ohjelmaan La 19.7:

13:45 Aito lainen ja tuhat ja yksi nikkä
      22:00 Näin käytän oikein [x] anonyyminä

• Anonyymi

Repe se siellä repettää. 🦆😹

• Anonyymi

Hienoa tulen katsomaan!

• Anonyymi

Sinne siis!

• Anonyymi

tulen mukaan

• Anonyymi

Minulle se on jo perinne olla ainakin hengessä mukana.

• Anonyymi

Jep, Hyvä juttu.

• Anonyymi

Uusi ohjelma a siis.

• Anonyymi

Paras osuus!

• Anonyymi

Voi kun pääsisi tuonne….

• Anonyymi

Extra osiot kiinnostaa!

• Anonyymi

Tullaan tullaan.

• Anonyymi

Olet ihan pöpi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihan pöpi

Taidat itse olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla.

Sinähän se itsekeskeisenä pöpinä nostelet aloituksiasi turhin kommentein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se itsekeskeisenä pöpinä nostelet aloituksiasi turhin kommentein

Mikä sinun kommenttisi ydin oli?

• Anonyymi

SEKL järjestää.

• Anonyymi

Kiva kun SEKL järjestää.

• Anonyymi

Sinä olet itse sellainen!

• Anonyymi

Mistä tuollainen väite peräisin?
        Oletko erehtynyt porukasta?
        Jos lapsiin kohdistuu sellaista pahaa, ohjeena on, että siitä ilmoitetaan eteenpäin!
        Räsänen on muuten ajanut pitkään ja ahkerasti asiaan liittyen lasten oikeuksia eteenpäin ja vielä parempia lakkeja, mitä nyt on.

• Anonyymi

Kesä on täynnä hyviä hengellisiä tapahtumia.

• Anonyymi

Kyllä. Tässä yksi niistä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Tässä yksi niistä,

[X] ohjeiden kertaus aina paikallaan!

• Anonyymi

Ok, hyvä tietää.

• Anonyymi

Itse teit tämän aloituksen aito_lainen, HeimoVesa, eli pelkkä typerä kommentti jälleen sinulta.

• On se kumma aito-lainen kun kuvittelet että jengi olisi niin tyhmää, että ei tajua sinun itsesi koko ajan kommentoivan aloitusta. Siksi toiseksi et ole vieläkään kertonut, että laitatko saman oranssin tuulipuvun päälle kuin jeesus-marsissa vappuna? Ja vielä sävy sävyyn sopiva päähine. Teidät kaappihomot on niin helppo tunnistaa.....

• Anonyymi

On se kumma aito-lainen kun kuvittelet että jengi olisi niin tyhmää, että ei tajua sinun itsesi koko ajan kommentoivan aloitusta. Siksi toiseksi et ole vieläkään kertonut, että laitatko saman oranssin tuulipuvun päälle kuin jeesus-marsissa vappuna? Ja vielä sävy sävyyn sopiva päähine. Teidät kaappihomot on niin helppo tunnistaa.....

Mitä se sinulta on pois kuka täällä kirjoittaa ja mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on tuotu esiin jo aiemmin useat kerrat, että on se pois, jos aloituksen keskustelua yhtään seuraa. Silloin se häiritsee muita, kun tarkistaessa aloituksiin ei ole tullut kuin pelkkää tyhjänpäiväistä saman toistoa tai muuta yksinkertaista lyhyttä kommenttia pelkän aloituksen noston, eikä ensisijassa keskustelun herättämisen vuoksi.
        Sellainen nostaa turhaan sellaisia aloituksia kärkeen etusivulle, joihin ei ole syntynyt uutta kunnon keskustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostat innokkaimmin omia aloituksiasi, joten onko ratkaisu sitten se, että jätettäisiin sinut yksin nostelemaan tiettyjä aloituksiasi? Se toimii vain, jos kukaan muu ei kommentoi niihin aloituksiisi, ei edes avaa lukiakseen kommentteja. Tuskin viitsit kovin kauaa yksin olla aloituksissasi..tai no mistä sinusta tietää.. mutta ainakaan muiden ei enää tarvitsisi turhaan niitä tarkistella. Kun yleensäkin niistä löytyy vain omia pätkäkommenttejasi, niin parempi olisi jättää sinut yksinäsi niitä jättämään, kun siitä kerran niin tykkäät ja arvostat sellaisen korkeammalle kuin oikean keskustelun.

• Anonyymi

Muistakaa.

• Anonyymi

Näin vuonna 2025.

• Anonyymi

Pakko oli aito_laisen taas trollata ja nostaa tämäkin aloituksensa, vaikkei löytynyt yhtään tuon järkevämpää sanottavaa

• Anonyymi

Kirkkopuisto on kaunis siinä joen rannassa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe