Kaikkien aikojen paras biisi ja esitys

Anonyymi-ap

Sellainen kappale mikä on vuodesta toiseen huippu, paras, ja minkä aina kuuntelet alusta loppuun asti, joka kerta. Ja se on aina yhtä hyvä, vuosien jälkeenkin.

Minulle se biisi on: Kamelot- Sacrimony LIVE
mukana Alissa White-Gluz ja Elize Ryd

Erityisesti tämä live versio:
KAMELOT ft. Alissa White-Gluz and Elize Ryd - Sacrimony -Official Live Video- Napalm Records

Aina kappaleen lopussa itken, tai ainakin kyyneleet on silmissä. Vaikka olen iso aikuinen mies, niin silti. Siinä on niin käsittämätöntä taitoa yhdellä lavalla ettei pysty ymmärtämään miten edes mahdollista. Jostain taivaasta kotoisin koko porukka, ei ihminen pysty tuohon mitä he tekevät, suorana esityksenä yleisön edessä.

m

14

215

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aknestik-Maanalle on ykkönen mulle. Menee kaiken edelle enkä osaa ees kunnolla selittää mut ehkä jokin tietty outous ja eeppisyys sekä alkukantainen nuoruuden into on tossa kovin juttu kun tota bändi oli vasta aloittelemassa koko touhua että suuri luovuus kuuluu siinä. Monasti voi ihan alkutaipaleella olla suurin luovuusvaihe piällä. Joskus tai aika usein kuitenki ihan alkuvaiheessa se kostaantuu keskeneräisyytenä mutta tässä se ei paljoa haittaa . Bändi haki tyyliänsä vielä 90-luvulle asti . Vuonna 85 on tehty tää kyseinen laulu. Sävellys jukka takalon. Vuonna 87 ne jatkoi kokeilevammalla linjalla kun teki laulun metsänpeto vei rakkaimpani mut pian sitten alko pikkuhiljaa muuttaa tyyliä. Sitten joskus 95 vuonna ne pelkisti tyylinsä massamusaksi jonka seurauksesta koko Suomi otti omakseen ainakin suomirokkia laulun.

Tää kappale tekkee niinku, siis tää maanalle jota pijän maailman kovimpana niin se tekkee minnuun vaikutuksen niin monessa suhtteessa. Sanoitus on myös parasta takalon jukkaa koskaan. Tajunnanvirtaa mieletöntä toi koko kappale!

Kannattaa käyvä kuunteleen jos alko kiinnostaa. Kappale tietääkseni kaiken järjen mukkaan pitäs vielä löytyy youtubesta.

viestin lähettäjä Juha pohjola(musafriikki)

• Anonyymi

Terve vaan.... Täytyy koittaa etsiä. Itse en ole suomalaista musiikkia kuunnellut, ellei Nightwishiä lasketa mukaan. Tuollaista aknestikkia en edes tiennyt olevan. Apulantaa olen joskus kuullut jossain, olisiko samanlaista.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve vaan.... Täytyy koittaa etsiä. Itse en ole suomalaista musiikkia kuunnellut, ellei Nightwishiä lasketa mukaan. Tuollaista aknestikkia en edes tiennyt olevan. Apulantaa olen joskus kuullut jossain, olisiko samanlaista.

m

ei ole apulanta ja aknestik samanlaista.
        terveisin juha pohjola

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

m

mä kuuntelen laidasta laitaan musaa ja kaikkia eri kansalaisuuksia eli männöö ihan suomimusa kuin vaikkapa afrikkalainen musa ja iha mikä tahansa eikä sukupuolella väliä kun kuuntelen musaa että jos musa toimii niin mä kuuntelen riippumatta mitä genreä , kansalaisuutta tai sukupuolta o. =)

Apulanta on tuttu bändi kun mul on monta apulannan studiolevyä . Ehkä paras kokonaisuus on plastik. Siinä plastikilla ne vielä osittain mukana vanhassa apulannan tyylissä mutta muutostakin on tullut.

tällä hetkellä kuuntelen tällaista ulkomaalaista musaa kuin;
        Quantum milkshake-determination studiolevy joka löytyy youtubesta

viestin lähettäjä juha pohjola(musafriikki)

• Anonyymi

Dire Straits on kestosuosikki. Jo 40 vuotta kuunnellut samoja biisejä. Se on hyvän merkki, yleensä kyllästyy äkkiä.
      Love over gold, Telegraph road.

• Anonyymi

Jos vain yksi pitäisi valita... Hyvä kyllä olisi myös Sultans of Swing.
        Sanoisin kuitenkin että ehdottomasti Brothers In Arms.

• Anonyymi

Glenn Miller: In the Mood

• Anonyymi

Kyllä mennee .paratiisin ja Surujen kitaran puolelle pisteet. kaihoisaa muistelua niiltä ajoilta ,hyvistä vanhoista ajoista,kun elämä oli ELÄMÄÄ VIELÄ!

• Anonyymi

Slipknot - Solway Firth

on aina tosi hyvä vaikka kuunnellut kymmeniä kertoja

• Anonyymi

David Guetta x Bebe Rexha - One In a Million (Live)

• Anonyymi

Motionless In White - Break The Cycle

• Anonyymi

Motionless In White - Eternally Yours

kuuntelin just kolme kertaa peräkkäin...

• Anonyymi

Slipknot - Duality

joskus nuorena kuulin ensimmäistä kertaa ja yhä on yhtä hyvä

• Anonyymi

Corey Taylor - Snuff (Acoustic)

itken aina....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      128
      5289
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2022
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      138
      1438
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      106
      1282
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      98
      1279
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      187
      1121
    7. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      27
      1059
    8. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      48
      1053
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      65
      1010
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      861
    Aihe