Mulla on luultavasti sama sairaus

Anonyymi-ap

Kuin Tapio Suomisella oli. Tämä tuskin tulee päättymään hyvin jos en saa pian apua. Vaikka eihän se Tapsallakaan sitten lopulta hyvin päättynyt.

KilttiMies89

11

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Se oli hullu sai jonkun ihme kohtauksen kerran Naantalissa ja halusi laillistaa pride touhut

• Anonyymi
        UUSI

Suominenko muka? No kyllä mä kaikkea oon lukenut mitä oli milloinkin riehunut maniassa. Mutta en tuollaisesta ole kuullut. Levätköön rauhassa jokatapauksessa.

KilttiMies89

• Anonyymi
      UUSI

Sähköhoitoon en kyllä suostuisi ja sitä voi jokainen miettiä omassa päässään mitä se tekee ihmiselle kun laitetaan sähköä menemään aivoihin. Lääkkeidenkin suhteen olen melko kielteinen. Kokemusta on lähinnä masennuslääkkeistä ja rauhoittavista. Neuroleptejä tuskin haluan edes kokeilla.

KilttiMies89

• Anonyymi
        UUSI

Sähkön sijalle on tullut magneettikentät niille, joille lääkkeet eivät sovi. Ainakin hoidosta.saatiin hyviä tuloksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sähkön sijalle on tullut magneettikentät niille, joille lääkkeet eivät sovi. Ainakin hoidosta.saatiin hyviä tuloksia.

Yks on vissiin myös ketamiini hoito mutta se ei taida olla Suomessa käytössä vieläkään enkä tiedä käytetäänkö sitä kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoidossa.

KilttiMies89

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Etkä ehdi päästä sairaalaan vaan kuolet sairauteesi leikkausjonossa kuin Hannu Karpo.

• Anonyymi
      UUSI

Eikö kannattaisi lähteä lääkäriin?

• Anonyymi
      UUSI

Ai alkoholisimi?

• Anonyymi
      UUSI

Eli ns. Penikkatauti?

• Anonyymi
      UUSI

Sinulla voi olla muitakin diagnooseja kuin Tapio Suomisella, jolla oli myös erinäisiä diagnooseja. Oletko sitten pettynyt? Vähän lukaisin tuolta ylempää, aistin myös hoitovastaisuutta. Ts. sinä itse olet itsesi paras auttaja olemalla hoitomyönteinen.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe