Kuin Tapio Suomisella oli. Tämä tuskin tulee päättymään hyvin jos en saa pian apua. Vaikka eihän se Tapsallakaan sitten lopulta hyvin päättynyt.
KilttiMies89
Mulla on luultavasti sama sairaus
11
157
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Se oli hullu sai jonkun ihme kohtauksen kerran Naantalissa ja halusi laillistaa pride touhut
- AnonyymiUUSI
Suominenko muka? No kyllä mä kaikkea oon lukenut mitä oli milloinkin riehunut maniassa. Mutta en tuollaisesta ole kuullut. Levätköön rauhassa jokatapauksessa.
KilttiMies89
- AnonyymiUUSI
Sähköhoitoon en kyllä suostuisi ja sitä voi jokainen miettiä omassa päässään mitä se tekee ihmiselle kun laitetaan sähköä menemään aivoihin. Lääkkeidenkin suhteen olen melko kielteinen. Kokemusta on lähinnä masennuslääkkeistä ja rauhoittavista. Neuroleptejä tuskin haluan edes kokeilla.
KilttiMies89- AnonyymiUUSI
Sähkön sijalle on tullut magneettikentät niille, joille lääkkeet eivät sovi. Ainakin hoidosta.saatiin hyviä tuloksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sähkön sijalle on tullut magneettikentät niille, joille lääkkeet eivät sovi. Ainakin hoidosta.saatiin hyviä tuloksia.
Yks on vissiin myös ketamiini hoito mutta se ei taida olla Suomessa käytössä vieläkään enkä tiedä käytetäänkö sitä kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoidossa.
KilttiMies89
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Etkä ehdi päästä sairaalaan vaan kuolet sairauteesi leikkausjonossa kuin Hannu Karpo.
- AnonyymiUUSI
Eikö kannattaisi lähteä lääkäriin?
- AnonyymiUUSI
Ai alkoholisimi?
- AnonyymiUUSI
Eli ns. Penikkatauti?
- AnonyymiUUSI
Sinulla voi olla muitakin diagnooseja kuin Tapio Suomisella, jolla oli myös erinäisiä diagnooseja. Oletko sitten pettynyt? Vähän lukaisin tuolta ylempää, aistin myös hoitovastaisuutta. Ts. sinä itse olet itsesi paras auttaja olemalla hoitomyönteinen.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643