Mulla on luultavasti sama sairaus

Anonyymi-ap

Kuin Tapio Suomisella oli. Tämä tuskin tulee päättymään hyvin jos en saa pian apua. Vaikka eihän se Tapsallakaan sitten lopulta hyvin päättynyt.

KilttiMies89

32

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli hullu sai jonkun ihme kohtauksen kerran Naantalissa ja halusi laillistaa pride touhut

• Anonyymi

Suominenko muka? No kyllä mä kaikkea oon lukenut mitä oli milloinkin riehunut maniassa. Mutta en tuollaisesta ole kuullut. Levätköön rauhassa jokatapauksessa.

KilttiMies89

• Anonyymi

Sähköhoitoon en kyllä suostuisi ja sitä voi jokainen miettiä omassa päässään mitä se tekee ihmiselle kun laitetaan sähköä menemään aivoihin. Lääkkeidenkin suhteen olen melko kielteinen. Kokemusta on lähinnä masennuslääkkeistä ja rauhoittavista. Neuroleptejä tuskin haluan edes kokeilla.

KilttiMies89

• Anonyymi

Sähkön sijalle on tullut magneettikentät niille, joille lääkkeet eivät sovi. Ainakin hoidosta.saatiin hyviä tuloksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähkön sijalle on tullut magneettikentät niille, joille lääkkeet eivät sovi. Ainakin hoidosta.saatiin hyviä tuloksia.

Yks on vissiin myös ketamiini hoito mutta se ei taida olla Suomessa käytössä vieläkään enkä tiedä käytetäänkö sitä kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoidossa.

KilttiMies89

• Anonyymi

Julkisuuden ihmisenä altisti itsensä monenlaisille tilanteille, mitkä voineet aktivoida tiettyä käyttäytymistä? Omaa mutua.

• Anonyymi

Kyllä niitä lääkkeitä kannattaisi miettiä, jos sinulla on ihan diagnosoituna kaksisuuntainen mielialahäiriö, koska ei siihen tällä hetkellä taida oikein mikään muukaan auttaa. Ei ne kaikki lääkkeet ole niin pahoja kun puhutaan ja voithan sä ne lopettaa, jos siltä tuntuu. Kannattaisi kuitenkin, ehkä ainakin kokeilla. Itse syön kaksisuuntaiseen tarkoitettua lääkettä, unen saannin helpottamiseksi ja siihen tarkoitukseen se on sopinut oikein hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä lääkkeitä kannattaisi miettiä, jos sinulla on ihan diagnosoituna kaksisuuntainen mielialahäiriö, koska ei siihen tällä hetkellä taida oikein mikään muukaan auttaa. Ei ne kaikki lääkkeet ole niin pahoja kun puhutaan ja voithan sä ne lopettaa, jos siltä tuntuu. Kannattaisi kuitenkin, ehkä ainakin kokeilla. Itse syön kaksisuuntaiseen tarkoitettua lääkettä, unen saannin helpottamiseksi ja siihen tarkoitukseen se on sopinut oikein hyvin.

Mulla ei ole diagnosoitu kaksisuuntaista mielialahäiriötä eli tämä on vasta oma epäilys asiasta. Olisi kuitenkin varmaan syytä tutkia tuokin asia. Mutta pelkään että joudun taas psykiatrien pompoteltavaksi enkä oikein haluaisi joutua enää sen koneiston kynsiin.

Tuo unettomuus on itsellekkin todella tuttua ja se ettei pysty ylläpitämään minkäänlaista järkevää unirytmiä. On mulla lääkkeitä unettomuuteen mutta en ole varma sopiiko ne lääkkeet mulle ollenkaan. Aiheuttaa muunmuassa ajoittaista agressiivisuutta ja vaikeutta säädellä tunnetilojaan. Kävin yksityisellä ne lääkkeet hakemassa kun itse halusin ne eikä niitä olisi mulle julkisella puolella määrättykään.

KilttiMies89

• Anonyymi

Etkä ehdi päästä sairaalaan vaan kuolet sairauteesi leikkausjonossa kuin Hannu Karpo.

• Anonyymi

Mulla olis ollut tilaisuus tappaa itseni jo varmaan satoja kertoja hoitojonossa ollessa, tai itseasiassa en taida edes olla hoitojonossa, lähtete varmaan hukkui johonkin.

KilttiMies89

• Anonyymi

Eikö kannattaisi lähteä lääkäriin?

• Anonyymi

Ai alkoholisimi?

• Anonyymi

Eli ns. Penikkatauti?

• Anonyymi

Sinulla voi olla muitakin diagnooseja kuin Tapio Suomisella, jolla oli myös erinäisiä diagnooseja. Oletko sitten pettynyt? Vähän lukaisin tuolta ylempää, aistin myös hoitovastaisuutta. Ts. sinä itse olet itsesi paras auttaja olemalla hoitomyönteinen.

- Sheena

• Anonyymi

On mulla ainakin Add ja aperger. Lisäksi yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, tuota sosiaalisten tilanteiden pelkoa, neuroottisuutta ja masennusta. Varmaan niin paljon diagnooseja että mahtaako kenelläkään muulla olla näin paljon erilaisia ongelmia. Onko mikään ihme että olen usein niin pahalla päällä? Apua en ole näihin saanut kohta 10 vuoteen enkä oikeastaan ole enää edes halunnut. Sain tarpeekseni siitä lääkkeiden tyrkyttämisestä ja palottelusta paikasta toiseen mitä psykiatrian puolella harrastetaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla ainakin Add ja aperger. Lisäksi yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, tuota sosiaalisten tilanteiden pelkoa, neuroottisuutta ja masennusta. Varmaan niin paljon diagnooseja että mahtaako kenelläkään muulla olla näin paljon erilaisia ongelmia. Onko mikään ihme että olen usein niin pahalla päällä? Apua en ole näihin saanut kohta 10 vuoteen enkä oikeastaan ole enää edes halunnut. Sain tarpeekseni siitä lääkkeiden tyrkyttämisestä ja palottelusta paikasta toiseen mitä psykiatrian puolella harrastetaan.

KilttiMies89

Niin ja on lisäksi tietysti alkoholin liikakäyttöä, peliriippuvuutta ym. Nämäkin varmaan tullut näiden diagnoosien seurauksena. Mahdotonta kyllä elää normaalia elämää näistä lähtökohdista. Lisäksi erinäiset tragediat kuten läheisten ihmisten kuolemat pahensi selkeästi mun tilannettani kun se oli todella huono jo ennestäänkin.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja on lisäksi tietysti alkoholin liikakäyttöä, peliriippuvuutta ym. Nämäkin varmaan tullut näiden diagnoosien seurauksena. Mahdotonta kyllä elää normaalia elämää näistä lähtökohdista. Lisäksi erinäiset tragediat kuten läheisten ihmisten kuolemat pahensi selkeästi mun tilannettani kun se oli todella huono jo ennestäänkin.

KilttiMies89

Onko mikään ihme jos on hoitovastaisuutta kun on pääasiassa huonoja kokemuksia psykiatriasta. Niin ja eikö tuo Tapio Suomisenkin tapaus ole hyvä esimerkki siitä että psykiatria taisi vain pahentaa hänen tilaansa. Aivot pilattiin lääkkeillä ja sähköhoidolla ja lopputulos oli surullinen.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mikään ihme jos on hoitovastaisuutta kun on pääasiassa huonoja kokemuksia psykiatriasta. Niin ja eikö tuo Tapio Suomisenkin tapaus ole hyvä esimerkki siitä että psykiatria taisi vain pahentaa hänen tilaansa. Aivot pilattiin lääkkeillä ja sähköhoidolla ja lopputulos oli surullinen.

KilttiMies89

Lääkkeet ovat hoitoa. Jos niitä ei suostu ottamaan ja lopettamaan samalla alkoholin käyttöä ja käymään terapiassa niin turha syyttää muita kuin itseään. Ota vastuu itsestäsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkkeet ovat hoitoa. Jos niitä ei suostu ottamaan ja lopettamaan samalla alkoholin käyttöä ja käymään terapiassa niin turha syyttää muita kuin itseään. Ota vastuu itsestäsi!

Lisäys. Et ole kiltti mies. Kiltteys lähtee ihan siitä, että on hyvä itseään kohtaan ja tekee kaikkensa voidakseen elää elämäänsä suhteellisen hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Lääkkeet ovat hoitoa. Jos niitä ei suostu ottamaan ja lopettamaan samalla alkoholin käyttöä ja käymään terapiassa niin turha syyttää muita kuin itseään. Ota vastuu itsestäsi!"

Jos nyt unohdetaan se kuinka olen toiminut omien ongelmieni suhteen niin eikös Suominen kuitenkin hoitanut tuota sairauttaan? Sanoi jopa päässeensä voiton puolelle sen kanssa. Silti lopulta kävi huonosti.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys. Et ole kiltti mies. Kiltteys lähtee ihan siitä, että on hyvä itseään kohtaan ja tekee kaikkensa voidakseen elää elämäänsä suhteellisen hyvin.

Olet kyllä oikeassa siinä että en ole kovinkaan kiltti itseäni kohtaan enkä sen takia varmaan sitten aina muitakaan kohtaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä oikeassa siinä että en ole kovinkaan kiltti itseäni kohtaan enkä sen takia varmaan sitten aina muitakaan kohtaan.

KilttiMies89

Ryhdistäydy mies ja hoida itsesi kuntoon, ilman lääkkeitä se ei onnistu ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Lääkkeet ovat hoitoa. Jos niitä ei suostu ottamaan ja lopettamaan samalla alkoholin käyttöä ja käymään terapiassa niin turha syyttää muita kuin itseään. Ota vastuu itsestäsi!"

Tuskin mua lääkkeet ja terapia auttaa jos mun henkinen pahoinvointi johtuu siitä että en saa seksiä. Vaikka voi olla että siinä kävisi niin että jos saisin niin yllättyisin siitä kun en parantunutkaan. Mutta sitähän ei tiedä ennenkuin saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin mua lääkkeet ja terapia auttaa jos mun henkinen pahoinvointi johtuu siitä että en saa seksiä. Vaikka voi olla että siinä kävisi niin että jos saisin niin yllättyisin siitä kun en parantunutkaan. Mutta sitähän ei tiedä ennenkuin saa.

" jos mun henkinen pahoinvointi johtuu siitä että en saa seksiä."

Älä ole naurettava pelle. Ei ole ihme, ettet saa seksiä. Miksi kukaan täysijärkinen nainen haluaisi olla sinun ja ongelmiesi kanssa, ongelmien, joille olet haluton tekemään mitään? Nyt otat vastuun itsestäsi ja ryhdistäydyt kuten tuossa jo kehotettiin etkä syyttele seksin puutetta etkä muutakaan/muitakaan joka puolestaan on niin tyypillistä ei kilttien meininkiä että.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt unohdetaan se kuinka olen toiminut omien ongelmieni suhteen niin eikös Suominen kuitenkin hoitanut tuota sairauttaan? Sanoi jopa päässeensä voiton puolelle sen kanssa. Silti lopulta kävi huonosti.

KilttiMies89

Älä jankuta Suomisesta. Hän ja sinä olette ihan eri ihmisiä kuten kaikki muutkin ihmiset.

ADD häiriöihnen :"Minulla on taipumusta pikemminkin jumittamiseen. Jumitan ja jumitan enkä saa mitään aikaiseksi. Jään tietynlaiseen haavetilaan."

Näin on myös sinun laita. Saat vain huonoa aikaiseksi, ellet edes yritä mitään muuta. Voit myös mahdollisesti elää ihan vapaasti kaksisuuntaisen mielialahäiriön kanssa ilman diagnoosia. Kerrohan mitä se auttaisi, kun olet hoitovastainen? Odotatko ihmeparantumista kaikesta vai mitä venkoilua tuo on? Ihan turha sitäpaitsi valittaa ja kerjätä sääliä, siinä levität vain pa..potastaa ympärillesi. Täällä palstalla sitä on liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" jos mun henkinen pahoinvointi johtuu siitä että en saa seksiä."

Älä ole naurettava pelle. Ei ole ihme, ettet saa seksiä. Miksi kukaan täysijärkinen nainen haluaisi olla sinun ja ongelmiesi kanssa, ongelmien, joille olet haluton tekemään mitään? Nyt otat vastuun itsestäsi ja ryhdistäydyt kuten tuossa jo kehotettiin etkä syyttele seksin puutetta etkä muutakaan/muitakaan joka puolestaan on niin tyypillistä ei kilttien meininkiä että.

Juuri ne ei kiltit yleensä sitä seksiä saa enkä itse lukeudu heihin mutta en tästä sen enempää ala jankuttamaan. Tiedän kyllä että näille ongelmille silti pitäisi jotain tehdä. Siis muutakin kuin ryypätä, syödä mahdollisesti vääriä lääkkeitä ja valittaa huonoa oloa.

KilttiMies89

• Anonyymi

Itselläkin on ollut paljon näitä itsemurha-ajatuksia jotka käsittääkseni liittyy usein kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön. Olen muutaman kerran seissyt sellasen sillan päällä jossa menee vilkasliikenteinen tie ja miettinyt että tästä kun hyppäisin rekan eteen niin peli olisi selvä. Tosin en varmaankaan uskaltaisi tuota tehdä tai mennä junankaan ale. Nyt taas ei ole kuitenkaan ollut mitään kovinkaan aktiivisia itsensä tappamis ajatuksia vähään aikaan. Ihme kyllä vaikka itsellä on nyt taas koko vuosi ollut vaikeampaa kuin pitkään aikaan.

KilttiMies89

• Anonyymi

"ADD häiriöihnen :"Minulla on taipumusta pikemminkin jumittamiseen. Jumitan ja jumitan enkä saa mitään aikaiseksi. Jään tietynlaiseen haavetilaan."

Itsellekkin paljon tutumpaa tuo jumittaminen ja ikuinen haaveilu. Välillä silti tuntuu että pään sisällä tapahtuu aivan liikaa ja on täysin mahdotonta keskittyä mihinkään. Menee ikäänkuin miljoona kanavaa pään sisällä samaan aikaan. Hulluksihan siinä tulee?

KilttiMies89

• Anonyymi

Yliälykkyys on kyllä paha sairaus..

• Anonyymi

ainoa parannuskeino on tuhota omia aivosoluja alkohilnkin avulla tahallisesti

yliälykkyys on sellainen tauti

• Anonyymi

ihan sama mulle jos joku noin tekee, minä en jaksa auttaa ketään, enkä varsinkaan sellaista ihmistä, jonka olen kokenut pakkomielteiseksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3585
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2480
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1546
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe