Ei tarvitse olla sinkku vastatakseen tähän, mutta mitä suunnitelmia sinulla on kesäksi? Miten haluat viettää kesäsi ja kenen kanssa? Pidätkö enemmän siitä, että on paljon suunnitelmia vai siitä, että saat vain leijua kesätunnelmissa ilman sen suurempia suunnitelmia? Mikä tekee juuri sinun kesästäsi ihanan?
Aletheias
Sinkun kesäsuunnitelmat
82
696
Vastaukset
- Anonyymi
Tässähän se menee suurimmaksi osaksi lasten kanssa puuhastellessa, muonituspalvelun pitää toimia, ja kun ovat jossain, nautin rauhasta ja hiljaisuudesta. Opin jo vuosia sitten etten tee mitään suunnitelmia tai aikataulutusta. Elämä on nyt muuten vähän simmosta ja tämmöstä, mutta unelmoin tietysti kesästä rakkauteni kanssa ja millaisia ne kesät mahdollisesti tulisivat olemaan. Siis leijun myös unelmissa.
- Anonyymi
Kesä lasten kanssa on parasta, mutta hienoa jos löydät myös aikaa itsellesi. Sekin on tärkeää.
Toivottavasti unelmasi rakkaudesta toteutuvat!
Aletheias
Juu, kesä eikä mitään tekemistä.
Kun sais ton kerrostalokämpän myytyä. Hulluks tulis, jos siellä vaan pitäs pyöriä.
No onneks on pakopaikka. Täältä voi käydä vaikka verstaalla tai mennä käveleen kaupungille.
Viime kesän opiskelin, niin nyt en ainakaan ohjelmoi mitään.
(Toi alku ei ehkä auennut teille, mutta mun yks työkaveri aina hoki sitä, kun meillä oli työmaa jolla ei oikein ollu mitään tehtävää. Sitten palattiin toisen työkaverin kanssa kotio, niin se biisi tuli radiosta, niin väkisin ruvettiin nauraa.)- Anonyymi
Melkein jo haukoin henkeä tuosta "Juu, kesä eikä mitään tekemistä." Onneksi tuli selitys perässä 😆
Kauanko olet myynyt kämppää? Onko välittäjä vai itse myyt?
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Melkein jo haukoin henkeä tuosta "Juu, kesä eikä mitään tekemistä." Onneksi tuli selitys perässä 😆
Kauanko olet myynyt kämppää? Onko välittäjä vai itse myyt?
- SheenaVälittäjähän tota on pari kuukautta jo myynyt. Voi olla vähän haastava aika myydä. Ton yleisen laman lisäksi tähän on tulossa remonttiakin. Jos ei nyt mee, niin vuoden päästä uudelleen. En nyt tästä mitään paineita ota, ei oo silleen rahallisesti pakko myydä.
- Anonyymi
Kesällähän on kaikenlaista tekemistä, mutta se on tietenkin eri asia haluaako tai jaksaako tehdä. Kesä on lempivuodenaikani, joten viihdyn mainiosti tekemättä yhtään mitään, kun on lämmintä ja valoisaa 🌞
Aletheias
- Anonyymi
Teen töitä ja lisää töitä. Välillä nukun, syön ja saunon.
- Anonyymi
Töiden tekeminen kesällä on mainio vaihtoehto sekin, kunhan saan riittävästi lepoa sitten muulloin.
Aletheias
- Anonyymi
Joo me maaseutujen jättöpojat olemme suunnitelmissamme matkaamassa Pattyalle. Sieltä on kotiintulimisessa morsian ja siihen loppuu sukulaisten vittuilu kun heillä on leipälapionkasvoiset muijat ja mulla on korpunnäköinen mummeli Pattayalta.
- Anonyymi
Olis kiva päästä käymään leffassa jonkun naisen kanssa. En ole kertaakaan elämäni aikana ollut leffassa naisseurassa, joten unelma on aika hurja. Käyn elokuvissa aina yksin. Edellä toivottu saattaa silti olla vähään liika toivottu. Leffaseuraa ei tule joka kadunkulmassa vastaan.
Tarkoitus on myös lenkkeillä kesän aikana, käydä jossain festareilla pyörähtämässä, rentoutua ja lueskella.- Anonyymi
Ole naisille ystävällinen niin he nauraen ottavat sinua käsipuolesta lähtien ilomielin elokuvateatteriin katselemaan kanssasi King Kongia Pattayalla.
- Anonyymi
Nythän sinulla on oiva tilaisuus asettaa kesätavoitteeksi leffatreffit jonkun mukavan naisen kanssa 😊 Ei se ole lainkaan mahdoton tavoite, kun vain itse aktivoidut ja pyrit luomaan kontakteja, jotka voisivat johtaa treffeihin.
Aletheias
No jotain on suunnitelmissa. Mökkeilyä ja siihen yhdistetty retki. Ihmiset, valo, lämpö, hyvä ruoka. Ne on tärkeimmät jutut. Määrätynlainen hetkeen tarttuminen ja odotan niitä hetkiä olevan kosolti, sen kuin vain heittäytyy. 😉
- Anonyymi
Heittäytyminen kuulostaa hyvältä! Toivottavasti kesääsi mahtuu paljon mahdollisuuksia heittäytyä ja nauttia kesästä täysillä 🤗
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Heittäytyminen kuulostaa hyvältä! Toivottavasti kesääsi mahtuu paljon mahdollisuuksia heittäytyä ja nauttia kesästä täysillä 🤗
AletheiasJuu, se on kyllä elämän suola. ☺️
- Anonyymi
jos hörppii paljon alkoholia niin kesähän menee vähän hukkaan ja on ohi ennen kuin huomaatkaan.
- Anonyymi
Ei kannata hörppiä liikaa alkoholia. Ei kesällä eikä muulloinkaan.
Aletheias
- Anonyymi
Kunpa saisin kesämiehekseni Viinamiehen jolla on auto niin pääsisin joskus jonnekkin. Tunnen jo kesätuuleen öisen vilvoittavan virtauksen kainaloissani kun olen kyydissä Viinamiehen avocadillacissa.
- Anonyymi
Ei kannata ottaa kerralla monia projekteja kesänkäään ajaksi sitten ei tule yhdestäkään suunnitelmasta mitään, vaan kaikki jää kesken.
1 asia kerrallaan tehtäväksi.- Anonyymi
Totta, liikaa projekteja ei kannata kesälle haalia. Menee kesä ohi, jos se on pelkkää projektista toiseen juoksemista.
Aletheias
- Anonyymi
En minä viitti mitään suunnitella.
Hankin vaan alkukesästä kasan romua ja katon mitä siitä kesän aikana syntyy.- Anonyymi
Tule sitten syksyllä kertomaan tänne, mitä syntyi 😄
Aletheias
- Anonyymi
Minun pitäisi käydä motonet-kaupassa hakemassa jotain tarvikkeita, kuin R10-luoteja ilmapistooliin mökille, kun sellaistakin alkanut harrastamaan, tarkkuutta pistoolilla.
Niin kymmeniä tuhansia laukauksia pitää olla kevyemmällä aseella tauluun jotta voi siirtyä järeämpään. - Anonyymi
..motonetin-kaupasts jotainm uutakin pientä piräisi hankkia.
On hyvä tuo minun tauluteline joka kerää ne liiskaantuneet luodit jotta ne on helppo laittaametallinkeräykseen ne. - Anonyymi
Ei kiitos suuria suunnitelmia, korkeintaan pikku etappeja matkan varrelle. Tärkein jäi viime kesänä toteuttamatta eli paikallisen jäätelökiskan kaikkia makuja en ehtinyt läpikäymään, en vain pahus vie muista mitä makuja jäi maistamatta 🤔...pakko aloittaa alusta jälleen ja toivoa että kesää riittää.
Jäätelönmakuiset suukkoset maistuisivat kanssa jo piiiitkän tauon jälkeen 🙂- Anonyymi
En olekaan vielä tänä kesänä käynyt irtojäätelöä ostamassa. Vien yleensä meidän suvun lapset/nuorison jäätelölle vähintään kerran kesässä, mutta nykyhinnoilla se maksaa jo lähemmäs 50€. Kai se silti on maksettava, koska perinteistä ei poiketa 😄
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olekaan vielä tänä kesänä käynyt irtojäätelöä ostamassa. Vien yleensä meidän suvun lapset/nuorison jäätelölle vähintään kerran kesässä, mutta nykyhinnoilla se maksaa jo lähemmäs 50€. Kai se silti on maksettava, koska perinteistä ei poiketa 😄
Aletheias🤔 jaaha budjetti 50, tuollahan veisi meikäläisen jo kymmenen kertaa jätskille 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔 jaaha budjetti 50, tuollahan veisi meikäläisen jo kymmenen kertaa jätskille 😋
Lupaan tarjota jätskit, jos satutaan samaan aikaan jäätelökioskille 😁
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan tarjota jätskit, jos satutaan samaan aikaan jäätelökioskille 😁
Aletheiasok 😸
- Anonyymi
Varmaan kesä menee samoin kuin niin monet aikaisemminkin. Enimmäkseen tässä omassa pihapiirissä pyöriessä jotain puuhastellessa.
Poikkeuksen tavalliseen tekee se, kun lapset ilmestyy kesälomilleen. Heidän kanssaan sitten on enemmän ohjelmaa.
Ystävien kanssa muutamat lähialueen kesäteatteri esitykset kuuluvat myös kesäohjelmaan.
Kesään kuuluu aurinko, uinti ja saunominen.
Yhden naistuttavani kanssa oli ajatusta pienestä irrottautumisesta muihin maisemiin. Ehkä jokin pieni mökkiloma jossain.
Unelma siitä että olisin saanut viettää aikaa kaivattuni kanssa tänä kesänä, näyttää siirtyvän. Mukana kuitenkin kulkee ajatuksissani kaikessa mitä teenkin tai minne menenkin.- Anonyymi
Kuulostaa mukavan rennolta kesältä 😊 Toivon myös, että unelmasi toteutuu mahdollisimman pian.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa mukavan rennolta kesältä 😊 Toivon myös, että unelmasi toteutuu mahdollisimman pian.
AletheiasKiitos! Kivaa kesää myös sinulle 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Kivaa kesää myös sinulle 😊
Kiitos! 😊
Aletheias
- Anonyymi
Kesällä nautitaan kesästä ja matkustellaan.
Olin jo ulkomailla, oli elämäni matkojen parhaasta päästä. Toivottavasti seuraavatkin reissut.
- Sheena- Anonyymi
Myös minun kesiini kuuluu matkustelu. Tänä kesänä pelkkää kotimaan matkailua, mutta meillähän on upea maa, jossa on mahtavia paikkoja eritoten kesällä 😎 On ihana tunne pakata laukut ja lähteä jonnekin muihin maisemiin vaikka edes hetkeksi.
Toivotan mahtavia reissuja sinulle jatkossakin!
Aletheias
- Anonyymi
Samalla tavalla menee kuin talvi. Vähemmän pakkasta, vähemmän vaatteita. Ohuemmat villasukat saappaissa.
- Anonyymi
niih ja sataa vähemmän lunta eikä järvi ole jäässä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niih ja sataa vähemmän lunta eikä järvi ole jäässä...
Viime kuussa tuli vielä lunta. Kesäkuussa ei ole satanut ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime kuussa tuli vielä lunta. Kesäkuussa ei ole satanut ollenkaan.
No ootellaan, kyllä sitä vielä...
Ei ole kummoisia suunnitelmia kesäksi, normineppailua työkuvioiden välissä ja sitten kun lomat koittavat, otetaan vaan iisisti 4 viikkoa ja hukataan ajatukset aivan muuhun kuin duuniin. No yhden bemarin varmaan kähvellän jossain kohden kesää, vaikkei se hondalle pärjääkään, mutta jos vaikka vain muodon vuoksi.
- Anonyymi
Keep on dreaming baby 😏 Susta ei ole bemuvarkaaksi, vaikka kävisit bemuvarkaiden yliopiston 😁
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Keep on dreaming baby 😏 Susta ei ole bemuvarkaaksi, vaikka kävisit bemuvarkaiden yliopiston 😁
AletheiasHoney, minä perustin bemuvarkaiden yliopiston 🤣
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Honey, minä perustin bemuvarkaiden yliopiston 🤣
Pah, reputat jo pääsykokeissa 😂 Täytyy tosin ihailla sun sinnikkyyttä, ehkä joskus pääset sittenkin jopa kyytiin 😅
Anonyymi kirjoitti:
Pah, reputat jo pääsykokeissa 😂 Täytyy tosin ihailla sun sinnikkyyttä, ehkä joskus pääset sittenkin jopa kyytiin 😅
Tässä se taas nähdään, naisen logiikka. Jos siis itse perustaa yliopiston, itse luo sen säännöt, itse rakentaa pääsykokeen, itse valitsee ketkä edes pääsevät pääsykokeeseen ja lopulta itse myös tarkastaa ja pisteyttää kokeet, niin miten siinä voisi enää mokata? Paitsi olemalla inhorealistisen rehellinen, mikä taas ei ollenkaan sovi edeltävään puhtaan autoritäärisen hallinnon kuvaan ensinkään. Vain naisen logiikka voi selittää moisen ajatuskulun 😂
ps. Se teoreettinen ehkä mahdollisuus kyytiin taisi nyt mennä? 😁- Anonyymi
Tässä se taas nähdään, naisen logiikka. Jos siis itse perustaa yliopiston, itse luo sen säännöt, itse rakentaa pääsykokeen, itse valitsee ketkä edes pääsevät pääsykokeeseen ja lopulta itse myös tarkastaa ja pisteyttää kokeet, niin miten siinä voisi enää mokata? Paitsi olemalla inhorealistisen rehellinen, mikä taas ei ollenkaan sovi edeltävään puhtaan autoritäärisen hallinnon kuvaan ensinkään. Vain naisen logiikka voi selittää moisen ajatuskulun 😂
ps. Se teoreettinen ehkä mahdollisuus kyytiin taisi nyt mennä? 😁Voisin vaikka muistutella taas, että thin ice Rande, thin ice 😂 Sä oot aina välillä hyvin uhkarohkealla tuulella ainakin sen suhteen, mitä tulee naisten logiikkaan 😁 Ongelmahan ei ole logiikassa, vaan siinä, että sitä ei vain kaikki ymmärrä 🙃
Ja totean myös, että mokata voi ihan missä vaan. Usko pois, minä jos kuka tiedän 🤣 Anonyymi kirjoitti:
Voisin vaikka muistutella taas, että thin ice Rande, thin ice 😂 Sä oot aina välillä hyvin uhkarohkealla tuulella ainakin sen suhteen, mitä tulee naisten logiikkaan 😁 Ongelmahan ei ole logiikassa, vaan siinä, että sitä ei vain kaikki ymmärrä 🙃
Ja totean myös, että mokata voi ihan missä vaan. Usko pois, minä jos kuka tiedän 🤣Ohut jää nyt vaan on jännempää kuin paksu jää, ei voi vastustaa 😉
Naisen logiikka on sama kuin suihkuvirtaus ison matkistajakoneen turbiinin takana. Mitään et kuule vaikka kaveri vieressä näyttää suutelevan megafonia kireä ilme naamallaan, kulmakarvat joista et edes tiennyt lepattavat tuulessa villihevosen harja ja lämpö saa ilman väreilemään niin, että omat sormetkin näyttävät lepattavilta, puolimetrisiltä nakeilta. Kukaan, edes naiset, eivät tajua siitä mitään, mutta se kyllä on vähän jännää 😂
Todellakin uskon! Nainen jos kuka, voi mokata... Tai no nyt mä kyllä laitankin suuni kiinni, jää on jo ehkä liiankin ohutta... 😁- Anonyymi
Ohut jää nyt vaan on jännempää kuin paksu jää, ei voi vastustaa 😉
Naisen logiikka on sama kuin suihkuvirtaus ison matkistajakoneen turbiinin takana. Mitään et kuule vaikka kaveri vieressä näyttää suutelevan megafonia kireä ilme naamallaan, kulmakarvat joista et edes tiennyt lepattavat tuulessa villihevosen harja ja lämpö saa ilman väreilemään niin, että omat sormetkin näyttävät lepattavilta, puolimetrisiltä nakeilta. Kukaan, edes naiset, eivät tajua siitä mitään, mutta se kyllä on vähän jännää 😂
Todellakin uskon! Nainen jos kuka, voi mokata... Tai no nyt mä kyllä laitankin suuni kiinni, jää on jo ehkä liiankin ohutta... 😁Rätisee ja ritisee kovasti.. Sä tykkäät ilmeisesti elää reunalla, ohuen jään reunalla 😂
Nyt oli sellainen kuvaus turbiinivirtauksista ja nakkisormista, ettet tainnut itsekään ymmärtää mitään tuosta 🤣 Hauska mielikuva silti, tuulessa lepattavat puolimetriset nakit 😅
Hyvä, jos tajuat edes nyt lopettaa. Naisen kosto kun on karmaiseva, sitä et halua kokea 😁 Anonyymi kirjoitti:
Rätisee ja ritisee kovasti.. Sä tykkäät ilmeisesti elää reunalla, ohuen jään reunalla 😂
Nyt oli sellainen kuvaus turbiinivirtauksista ja nakkisormista, ettet tainnut itsekään ymmärtää mitään tuosta 🤣 Hauska mielikuva silti, tuulessa lepattavat puolimetriset nakit 😅
Hyvä, jos tajuat edes nyt lopettaa. Naisen kosto kun on karmaiseva, sitä et halua kokea 😁Niin, sellaista se on naisten kanssa, jokainen päivä reunalla... 😂 Toisaalta minä ja honda, jokainen päivä reunalla. Onneksi honda ei ole raketein lähtijä liikennevaloista 😁
Se kuvaushan oli puhdasta naisen logiikka, miten sä et sitä lukenut kuin avointa kirjaa 😮
Kyllä se mulle oli ihan selkeä kuvaus naisen logiikasta ja samalla rinnakkainen vertaus oikeaan (miehen...) logiikkaan. Mutta tuuelssa lepattavat puolimetriset nakit... Sitä on miehen vaikea hahmottaa...
Lopettaa? Never stop the madness!!! 😁 Tää oli vain välisoitto, hämäysliike, niin rauhoitut ja kuvittelet taas olevasi niskan päällä 😂- Anonyymi
Niin, sellaista se on naisten kanssa, jokainen päivä reunalla... 😂 Toisaalta minä ja honda, jokainen päivä reunalla. Onneksi honda ei ole raketein lähtijä liikennevaloista 😁
Se kuvaushan oli puhdasta naisen logiikka, miten sä et sitä lukenut kuin avointa kirjaa 😮
Kyllä se mulle oli ihan selkeä kuvaus naisen logiikasta ja samalla rinnakkainen vertaus oikeaan (miehen...) logiikkaan. Mutta tuuelssa lepattavat puolimetriset nakit... Sitä on miehen vaikea hahmottaa...
Lopettaa? Never stop the madness!!! 😁 Tää oli vain välisoitto, hämäysliike, niin rauhoitut ja kuvittelet taas olevasi niskan päällä 😂Uskon kyllä, ettei Honda ole se nopein lähtijä, mutta onneks mun bemu lähtee kuin hauki kaislikosta 😁 Sellaista se on naisten kanssa, aina jää liikennevaloissa jälkeen 🤣
Ei kun naisen logiikassa on aina jotain logiikkaa, sä et vieläkään oikein hiffaa tuota 😌 Jokin punainen lanka, syy ja seuraus, looginen päättelyketju.. Kaikelle on syynsä. Niin se naisen logiikka toimii 😁
Pitihän se arvata, että sä et osaa lopettaa ajoissa, mutta älä sitten sano, etten mä varoittanut 😂🥰 Anonyymi kirjoitti:
Uskon kyllä, ettei Honda ole se nopein lähtijä, mutta onneks mun bemu lähtee kuin hauki kaislikosta 😁 Sellaista se on naisten kanssa, aina jää liikennevaloissa jälkeen 🤣
Ei kun naisen logiikassa on aina jotain logiikkaa, sä et vieläkään oikein hiffaa tuota 😌 Jokin punainen lanka, syy ja seuraus, looginen päättelyketju.. Kaikelle on syynsä. Niin se naisen logiikka toimii 😁
Pitihän se arvata, että sä et osaa lopettaa ajoissa, mutta älä sitten sano, etten mä varoittanut 😂🥰Hönödä ei ole nopein lähtijä, mutta kun päästään 70-80km/h ja yli, jää bemut yms. jalkoihin, kun hyndän moottori ja välitykset on viritetty siten. Siitä onkin ollut pirusti hupia motareilla menneinä vuosina ja tulee vielä pitkään olemaankin 😂
SIis naisen logiikassahan ei ole punaista lankaa, vaan tukuttain punaisia lankoja. Esimerkiksi vaikkapa läheisyys, siihen liittyy naisen logiikan mukaan montakin punaista lankaa, mutta niistä useilla ei ole tieteellisen logiikan mukaan mitään suoraa tekemistä läheisyyden kanssa. Naisen logiikan mukaan (vaihtelee hiukan yksilöittäin) läheisyyteen liittyy olennaisesti esim:
Kosketus, hymy, eripariset sukat, lahjat, avuliaisuus, halit, uusi auto, nakit, silmiin katsominen, pusuttelu, tikkunekut, valmiiksi keitety aamukahvi, pesukoneen tyhjennys, hieronta, suihkuhävittäjä jne.
Varoittanut? Who me? Noooooo, didn't see that, no warning signs anywhere, don't bullshit me now 😁- Anonyymi
Hönödä ei ole nopein lähtijä, mutta kun päästään 70-80km/h ja yli, jää bemut yms. jalkoihin, kun hyndän moottori ja välitykset on viritetty siten. Siitä onkin ollut pirusti hupia motareilla menneinä vuosina ja tulee vielä pitkään olemaankin 😂
SIis naisen logiikassahan ei ole punaista lankaa, vaan tukuttain punaisia lankoja. Esimerkiksi vaikkapa läheisyys, siihen liittyy naisen logiikan mukaan montakin punaista lankaa, mutta niistä useilla ei ole tieteellisen logiikan mukaan mitään suoraa tekemistä läheisyyden kanssa. Naisen logiikan mukaan (vaihtelee hiukan yksilöittäin) läheisyyteen liittyy olennaisesti esim:
Kosketus, hymy, eripariset sukat, lahjat, avuliaisuus, halit, uusi auto, nakit, silmiin katsominen, pusuttelu, tikkunekut, valmiiksi keitety aamukahvi, pesukoneen tyhjennys, hieronta, suihkuhävittäjä jne.
Varoittanut? Who me? Noooooo, didn't see that, no warning signs anywhere, don't bullshit me now 😁Höpöhöpö, vääntöä löytyy riittävästi, jotta bemu jättää vain pölypilven jälkeensä ja Hinda jää siihen yskiskelemään 😆
(Mä en oikeesti ole näin kaahari liikenteessä 😅)
No mutta, parempi paljon punaisia lankoja kuin vain yksi 😇 Se on sitä elämäm rikkautta ja monimuotoisuutta, kun on paljon kaikenlaista, jotka kuitenkin saumattomasti toimii yhteen 😁 Kuten vaikka läheisyys, kyllähän se nyt koostuu monista tekijöistä. Ihan loogista ja järkeenkäypää 😌
En yllättynyt sun reaktiosta, mutta onpahan varoittanut 🤭😂 Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, vääntöä löytyy riittävästi, jotta bemu jättää vain pölypilven jälkeensä ja Hinda jää siihen yskiskelemään 😆
(Mä en oikeesti ole näin kaahari liikenteessä 😅)
No mutta, parempi paljon punaisia lankoja kuin vain yksi 😇 Se on sitä elämäm rikkautta ja monimuotoisuutta, kun on paljon kaikenlaista, jotka kuitenkin saumattomasti toimii yhteen 😁 Kuten vaikka läheisyys, kyllähän se nyt koostuu monista tekijöistä. Ihan loogista ja järkeenkäypää 😌
En yllättynyt sun reaktiosta, mutta onpahan varoittanut 🤭😂Kyllä se bemu voi valoista lähtiessä hondan jättääkin ja varmaan jättääkin, mutta kun päästään isompiin vauhteihin, on bemu enää etäinen piste taustapeilissä 😂
(Mä muuten oikeasti olen näin kaahari liikenteessä 🤣)
Nainen... Määrä ei korvaa laatua, ei edes punaisissa langoissa. Jotka muuten naisten logiikan mittakaavassa ovat myös auttamatta solmussa 😂
See no evil, hear no evil, speak no evil and ingore evil warning signs 😇- AnonyymiUUSI
Kyllä se bemu voi valoista lähtiessä hondan jättääkin ja varmaan jättääkin, mutta kun päästään isompiin vauhteihin, on bemu enää etäinen piste taustapeilissä 😂
(Mä muuten oikeasti olen näin kaahari liikenteessä 🤣)
Nainen... Määrä ei korvaa laatua, ei edes punaisissa langoissa. Jotka muuten naisten logiikan mittakaavassa ovat myös auttamatta solmussa 😂
See no evil, hear no evil, speak no evil and ingore evil warning signs 😇Kovissa nopeuksissa bemu vasta oikeuksiinsa pääseekin 😁 Kiitää tasaisesti maantiellä kuin maantiekiitäjä konsanaan 🚗 Ja tiesin, että sä oot aidostikin kaahari 😂
Solmut on joskus elintärkeitä, älä väheksy niiden tärkeyttä 😂 Ja kyllä se määrä joskus ehkä vähän korvaa.. 😇😂
Tykkäät elää vaarallisesti, mutta sehän jo tiedettiin 😁
- Anonyymi
Valvon palstaa ja ilmiannan väärät mielipiteet.
Terttu-Olavi - Anonyymi
Yksi kesäteatteri, se kuuluu kesään. Jonkinlaista liikuntaa, pitää itse keksiä kun ohjelmoidut tunnit ovat kesälomalla. Uimahallikin kesäkunnostuksessa varmaan heinäkuun. Yksi laivaristeily. Keittiön matto kaipaa pesua.
Mutta tänään menen treffeille.- Anonyymi
Mahtavaa, toivottavasti oli hyvät treffit! 😊
Kesäteatteri tosiaan kuuluu kesään. Toivottavasti pääsen myös käymään teatterissa tänä kesänä.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa, toivottavasti oli hyvät treffit! 😊
Kesäteatteri tosiaan kuuluu kesään. Toivottavasti pääsen myös käymään teatterissa tänä kesänä.
AletheiasJoo ihan ok, treffit meni. Ei vielä ole seuraavia treffejä tarkkaan tiedossa muttei ainakaan lopetettu. On molemmilla muitakin menoja, pitää sovitella yhteistä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihan ok, treffit meni. Ei vielä ole seuraavia treffejä tarkkaan tiedossa muttei ainakaan lopetettu. On molemmilla muitakin menoja, pitää sovitella yhteistä aikaa.
Joskus aikatauluja voi joutua sovittelemaan, kun on paljon muitakin velvoitteita erityisesti, jos on lapsiakin mukana kuvioissa, mutta toivotaan, että löydätte pian sopivan hetken taas tavata 😊
Aletheias
- Anonyymi
Leijuminen on ehdottomasti mun juttuni.
Ohjelmointi ja sen toteuttaminen on hyvin nopeasti raskaampaa kuin työnteko. Ei se mulle ole mitään lomaa eikä lepäämistä.
Käyn järvellä jos käyn, raivaan autotallia jos raivaan, kiertelen vähän maata jos huvittaa...☺️
Ihan yhtä ihanaa on vaan lötkötellä kotona lukemassa hyvää kirjaa.
Ihmiset ovat ihan kivoja, mutta näköjään mitä vanhemmaksi tulen, sitä nopeammin, enemmän ja pidemmäksi aikaa heistä ylirasitun.
Oma rauha on parasta lomaa kaikesta.
xLiner- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että olet löytänyt oman tavan lomailla ja rentoutua ja sehän on ihan parasta 🤗 Minäkin kaipaan omaa rauhaa riittävissä määrin, vaikka muutoin viihdynkin ihmisten parissa. Joskus sitä kaipaa silti ihan varma aikataulutonta oleskelua omassa rauhassa.
Aletheias
- Anonyymi
Kaljaa ja lesbopornoa yötä päivää.
- Anonyymi
Toivottavasti sataa koko kesän, niin muitakin vituttaa.
- Anonyymi
Toivottavasti ei nyt ihan koko kesää sentään sada, vaikka kesäsade onkin ihana ja tarpeellinen. On ihana joskus kesäisinkin käpertyä vietin alle lukemaan hyvää kirjaa ja kuunnella miten sade rummuttaa ikkunapeltejä 🤗
Aletheias
- Anonyymi
Ei ole rahaa, niin en vietä sen kummempaa kesää, käyn salilla ja juoksen, uin, sekä syön. Niin ja otan aurinkoa, jos on lämmin päivä.
- Anonyymi
Kesäurheilu on ihan parasta ja usein todella edukastakin! Eilen viimeksi kävin parin tunnin lenkillä ihanilla metsäpoluilla ystävän kanssa ja sen päälle vielä lounastettiin rantakahvilan terassilla auringonpaisteessa. Loistava tapa viettää kesäsunnuntai 👌🏻
Aletheias
Kotona puuhastelua ja treffejä, toivottavasti
- Anonyymi
Sinulla onkin ihan parasta treffiseuraa, niin mikäs siinä treffaillessa 🤗
Aletheias
... mitä suunnitelmia sinulla on kesäksi?
- Lomaa, laiskottelua, mökkiä, grillaamista, puuhastelua (mökillä on kesken pari projektia, joihin otan osaa vaihtelevalla motivaatiolla)
Miten haluat viettää kesäsi ja kenen kanssa?
- Kesäloma kuluu läheisten seurassa. Joskus vetäydyn myös omiin oloihini. Jokainen kaipaa joskus pientä vetäytymistä ja hengähdystaukoa.
Pidätkö enemmän siitä, että on paljon suunnitelmia vai siitä, että saat vain leijua kesätunnelmissa ilman sen suurempia suunnitelmia?
- Suunnitelmia saa olla, mutta ei niin, että ne muuttuvat kaaokseksi. Kesäloman ei tarvitse olla yhtä suorittamista. Väliin pitää mahtua myös luppoaikaa.
Mikä tekee juuri sinun kesästäsi ihanan?
- Tapana on ollut käydä lavatansseissa, ainakin kerran kesässä. Olisi ihanaa päästä taas tanssimaan. Edellisestä kerrasta on jo aikaa.
Kiitti kivasta kesäsuunnitelma gallupista! 😁🌸- Anonyymi
Ihana tuo kohta, jossa kerrot ottavasi osaa projekteihin vaihtelevalla motivaatiolla 😁 Itselläni olisi pientä maalaushommaa tiedossa kesällä ja motivaatio todellakin vaihtelee 😅
Kesäsuunnitelmasi kuulostavat kivoilta, sopivasti kaikkea rennolla otteella 🤗 Toivottavasti löydät ajan käydä myös lavatansseissa! Kuulostaa ihanan suomalaiselta ja juuri sopivalta kesätekemiseltä 🌞
Aletheias
- Anonyymi
Ei mulla ole oikeen koskaan suunnitelmia, jos on ne syntyy lyhyessä ajassa. Johtuen siitä, että moni muukin ihminen ja asia vaikuttaa eli tilanteet elää.
Ainoa suunnitelma ilman tarkkaa päivää on huvipuisto päivä. Ja anoppia tarvii käydä morjestaa, muuten ei mitään normista poikkeavaa.
Jasu- Anonyymi
Tup onkin fiksua jättää riittävästi joustovaraa sille, että jos suunnitelmat muuttuvat tai eivät toteudukaan. Jotkut suunnitelmat toki on pystyttävä lyömään lukkoon, kuten omassa tilanteessani esim mökkiloma on juuri silloin, kun mökki on varattu, mutta liian tiukoille vedetty ja suunniteltu kesäloma tuppaa yleensä menemään pieleen.
Mikäs on teidän perheen suosikki huvipuistoista?
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tup onkin fiksua jättää riittävästi joustovaraa sille, että jos suunnitelmat muuttuvat tai eivät toteudukaan. Jotkut suunnitelmat toki on pystyttävä lyömään lukkoon, kuten omassa tilanteessani esim mökkiloma on juuri silloin, kun mökki on varattu, mutta liian tiukoille vedetty ja suunniteltu kesäloma tuppaa yleensä menemään pieleen.
Mikäs on teidän perheen suosikki huvipuistoista?
AletheiasMeillä tämä joustovara liittyy lähinnä eläimiin, joita meillä on paljon. Niiden vuoksi ei mihinkään voi lähteä päivää pidemmäksi, niinpä ei tule suunniteltua kuin sen verran, että kun sää suosii lähdetään huvipuistoon. 😄
Särkkis on ainoa kohde missä on tarpeeksi huvia ja ei liikaa jonoja. 🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä tämä joustovara liittyy lähinnä eläimiin, joita meillä on paljon. Niiden vuoksi ei mihinkään voi lähteä päivää pidemmäksi, niinpä ei tule suunniteltua kuin sen verran, että kun sää suosii lähdetään huvipuistoon. 😄
Särkkis on ainoa kohde missä on tarpeeksi huvia ja ei liikaa jonoja. 🙂
JasuMutta joo, tämä on valintakysymys. Haluaako reissailla lomilla vaiko olla eläinten kanssa ja mä haluan olla eläinten kanssa kotona. Onneksi muu perhe on samaa mieltä.
Onnelliseksi tekee nämä eläimet. Reissaaminen taas vaan kuluttaisi voimavaroja. Kesällä matkustelu on arsesta, kun jokapuolella on ihmisiä ja ruuhkaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joo, tämä on valintakysymys. Haluaako reissailla lomilla vaiko olla eläinten kanssa ja mä haluan olla eläinten kanssa kotona. Onneksi muu perhe on samaa mieltä.
Onnelliseksi tekee nämä eläimet. Reissaaminen taas vaan kuluttaisi voimavaroja. Kesällä matkustelu on arsesta, kun jokapuolella on ihmisiä ja ruuhkaa.
JasuEläimillä on kyllä terapeuttinen ja onnelliseksi tekevä vaikutus ❤️ Matkustelu on tietty haasteellisempaa, kun eläimille pitää löytää vastuullinen hoitaja. Tuo on yksi syy, miksi olen vitkastellut lemmikin hankintaa, koska minun tukiverkostoni asuvat kauempana ja eläimelle olisi haasteellista löytää hoitajaa. On minulla ystäviä, jotka takuulla auttaisivat, mutta kaikilla on omat kiireensä enkä voi laskea sen varaan.
Kesäruuhkat ovat kyllä joskus kuluttavia! Kestän ruuhkaa ja ihmisiä kohtuullisen hyvin, mutta vastapainoksi on päästävä rauhallisempaan ympäristöön. Aionkin tänä kesänä käydä paljon esim sympaattisissa kesäkahviloissa, joissa on yleensä ihanan seesteinen tunnelma 🙃
Ai niin, Särkänniemi taitaa olla meidänkin suosikki, ainakin sinne on tarkoitus suunnata nuorison kanssa tänä(kin) kesänä 😁
Aletheias
- Anonyymi
Valmiiksi mustasukkainen sinkusta
- Anonyymi
Valmiina putsaamaan pöydän.
- Anonyymi
Yksin olen niin kauan kunnes löydän uuden kumppanin elämääni. Kaipaan, vaikka luulin etten, häntä jonka kasvot ovat nyt erilaiset. Hänessä on jotain sellaista, mikä saa aikaan sellaisen tunteen, että tekee mieli halata.
Ja nyt huomasin meilä päin KESKIAIKA markkinat ja ens viikonloppuna. Tosi hienoo, siinä on paljon nähtävää. Muistan kun siellä oli se raudansulatus, saippun tekoo, langan värjäystä, seppiä ja semmonen risusta tehty puusorvi. En oo pitkään aikaan käynytkään, mutta nyt ne on puistoremontin takia jo kesäkuussa, niin pääsen. Kun normisti ne on elokuussa sillon kun oon ruotsissa. En tiedä sitten pääseekö ne samat näyttelijät mukaan.
- Anonyymi
Itkuraivoulostan, katkeroidun ja jatkan olemalla menemättä töihin kun kaltaiseni kiltti ja kunnollinen mies ei naisille kelpaa.
- AnonyymiUUSI
Pusyä sinkkuna ja väistellä rakkauden nuolet✌🤷♀️
- AnonyymiUUSI
ei onnistu, karma ampuu amorinnuolen ahteriisi ✌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei onnistu, karma ampuu amorinnuolen ahteriisi ✌
Voi minua! Luojavarjelkoon🙄🙏🤷♀️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024