Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Lupaan olla kohtelias ja hellä.
Minun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi lenkkeily, uiminen, elokuvien katselu.
Siinä oli muutamia mun harrastuksia.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA 16-19 VUOTIASTA TYTTÖÄ JOKA HALUAA KOKEILLA MILTÄ TUNTUU KU SINUN PEHVAA NUOLLAA
21
188
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Poistimme jo aikaisemmat aloituksesi jotka rikkovat sääntöjä, tämäkin aloitus jälleen rikkoo sääntöjä vaikka et sitä välttämättä sairaana tajua.
Suomi24 ylläpitoTE KUSIPÄÄ T SAATTE KOHTA ALKAA SIIVOILEMAA PASKASIA VESSOJA JOS VIELÄ JATKATTE SAMAA RATAA
- AnonyymiUUSI
48vuotiasRauno48vuotiasV kirjoitti:
TE KUSIPÄÄ T SAATTE KOHTA ALKAA SIIVOILEMAA PASKASIA VESSOJA JOS VIELÄ JATKATTE SAMAA RATAA
Meillä on ihan työt täällä, emme joudu sitä vaihtamaan siksi että rikot jatkuvasti sääntöjä. Sinun tilannetta ei auta että jatkat meidän haukkumista, haluatko että vielä näytän meidän sääntömme joita rikot?
Mitä pitempään jatkat, sitä raskaammiksi rikoksesi etenee.
Suomi24 ylläpito Anonyymi kirjoitti:
Meillä on ihan työt täällä, emme joudu sitä vaihtamaan siksi että rikot jatkuvasti sääntöjä. Sinun tilannetta ei auta että jatkat meidän haukkumista, haluatko että vielä näytän meidän sääntömme joita rikot?
Mitä pitempään jatkat, sitä raskaammiksi rikoksesi etenee.
Suomi24 ylläpitoTe kusipää t joudutte siivoojaa paskasia vessoja jos jatkatke samaa rataa
- AnonyymiUUSI
Te kusipää t joudutte siivoojaa paskasia vessoja jos jatkatke samaa rataa
Emme joudu, miten sinun on vaikea ymmärtää että sinun aloitukset poistuvat jatkuvien sääntörikkomusten vuoksi?
Normaali ihminen ymmärtäisi tämän, onko sinulla läheistä tai edunvalvojaa johon voimme olla yhteydessä?
Suomi24 ylläpito Anonyymi kirjoitti:
Emme joudu, miten sinun on vaikea ymmärtää että sinun aloitukset poistuvat jatkuvien sääntörikkomusten vuoksi?
Normaali ihminen ymmärtäisi tämän, onko sinulla läheistä tai edunvalvojaa johon voimme olla yhteydessä?
Suomi24 ylläpitoViimeinen varoitus
- AnonyymiUUSI
Te kusipää t joudutte siivoojaa paskasia vessoja jos jatkatke samaa rataa
Setä käy kuumana. Se on hyvä ja se on tarkoituskin, että sedällä ottaa kupoliin. Ja setä hermostuu ja alkaa piipittämään.
- AnonyymiUUSI
Viimeinen varoitus
Turhaan sinä varoittelet ketään, itse rikot sääntöjä ja jokaisella nettialustalla on oikeus laatia omat sääntönsä ja ohjeensa.
Sinä olet jatkuvasti rikkonut meidän, surullista että et näköjään tajua varoituksia ilman ennen kuin viranomaiset ottavat yhteyttä.
Suomi24 ylläpito
- AnonyymiUUSI
Onpa kyllä TODELAKIN hyvä, että ylläpito poistelee lauantainakin tun pösilösedän ilmoituksia. Luulisi setää vituttavan, kun et saa pillua sen vuoksi, että sinun seuranhakuilmoitukset poistetaan. Ja senhän huomaavat neitosetkin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä totta on lukijat ja trollin 48 vee seuraajat: Heinolan tunnettu "rudkeskirli" on harrastuksenaan toiminut bspasehyoisena laitos-asukkaiden persern nuolija putsaajans jo vuosia kun kerran joutui asuessaan laitoksessa ( nyt ilm. avohoidokki) siivoamaan huonekaverinsa ripulipaskat ja vaihtamaan vaipat samoin. Niimpä trollikka tämä kaikkien setänä esiintyvä äijän tynkä kokeili nuolla kaverin perseen siinä samalla!
Näin ollen tämä kiihottui aiheesta ja himoitsee sitä nyt ja näin ilmoituksen omaisesti! Jatkuvasti!
Päättäkää neitokaiset ja nuorukaiset itse pyyhittekö itse ja alapesette peffanne vai annatteko "jälkihoitona" tämän perseen nuolija pervertikon tehdä sen!?
Onnea vslintaanne!- AnonyymiUUSI
No olipa tuokin päihtyneen kirjoitusta virheineen!
- AnonyymiUUSI
Siis suomeksi kokonaan uudelleen!
Kyllä totta on lukijat ja trollin 48-vee seuraajat: Heinolan tunnettu "ruskeakieli" on harrastuksenaan toiminut vapaaehtoiisena laitos-asukkaiden perseiden nuolija putsaajana jo vuosia, kun kerran joutui asuessaan itse laitoksessa ( nyt ilm. avohoidokki?) siivoamaan huonekaverinsa ripulipaskat huomeessa ja vaihtamaan vaipat samoin. Niimpä trollikka tämä kaikkien setänä esiintyvä äijän tynkä kokeili nuolla kaverin perseen siinä samalla, 'naida nysvättyään' ensin siinä onnistumatta!
Näin ollen tämä kiihottui aiheesta ja himoitsee sitä nyt ja näin ilmoituksen omaisesti lähes jatkuvasti! Jacestoitta ilmoitellen mm. näin kuin tänään...
Päättäkää neitokaiset ja nuorukaiset itse pyyhittekö itse ja alapesette peffanne, vai annatteko "jälkihoitona" tämän perseen nuolija pervertikon tehdä sen!? Työn laadusta ei kukaan mene takuuseen...
Onnea valintaanne! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis suomeksi kokonaan uudelleen!
Kyllä totta on lukijat ja trollin 48-vee seuraajat: Heinolan tunnettu "ruskeakieli" on harrastuksenaan toiminut vapaaehtoiisena laitos-asukkaiden perseiden nuolija putsaajana jo vuosia, kun kerran joutui asuessaan itse laitoksessa ( nyt ilm. avohoidokki?) siivoamaan huonekaverinsa ripulipaskat huomeessa ja vaihtamaan vaipat samoin. Niimpä trollikka tämä kaikkien setänä esiintyvä äijän tynkä kokeili nuolla kaverin perseen siinä samalla, 'naida nysvättyään' ensin siinä onnistumatta!
Näin ollen tämä kiihottui aiheesta ja himoitsee sitä nyt ja näin ilmoituksen omaisesti lähes jatkuvasti! Jacestoitta ilmoitellen mm. näin kuin tänään...
Päättäkää neitokaiset ja nuorukaiset itse pyyhittekö itse ja alapesette peffanne, vai annatteko "jälkihoitona" tämän perseen nuolija pervertikon tehdä sen!? Työn laadusta ei kukaan mene takuuseen...
Onnea valintaanne!Tässä uusinnassa esiintyy vielä enemmän kirjoituvirheitä, kuin mitä oli siinä alkuperäisessä. En ole Heinolan sedän kannattaja. Mutta voisivat kommentoijat kirjoittaa vähän selvemmin ymmärrettävää tekstiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä uusinnassa esiintyy vielä enemmän kirjoituvirheitä, kuin mitä oli siinä alkuperäisessä. En ole Heinolan sedän kannattaja. Mutta voisivat kommentoijat kirjoittaa vähän selvemmin ymmärrettävää tekstiä.
Olen ulkomaalainen ja kirjoitan hyvin kuten useimmat teistä. Mutta helppoa trollata kun sulla ym. kyvyt ei enempään riitä!
Sama - in English! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No olipa tuokin päihtyneen kirjoitusta virheineen!
Vai OOT PÄIHTYNYT JA HUUMEISSA PIIPITÄT LAITOSHUTSU!
ALGOMETRISI JA ÄLYLAITYET VOI JOSKUS TEHDÄ TEPPOSIA PIKKUNÄYTÖLLÄ. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä uusinnassa esiintyy vielä enemmän kirjoituvirheitä, kuin mitä oli siinä alkuperäisessä. En ole Heinolan sedän kannattaja. Mutta voisivat kommentoijat kirjoittaa vähän selvemmin ymmärrettävää tekstiä.
Tässä "uusinnassa" olisi taas puhallusta tehtävissä ennen kuin hutsu voisi jatkaa vittunsa levittämistä palstalla!?
- AnonyymiUUSI
Haittaako jos pehva ei ole ihan puhdas ja sielä on kakkaa?
T. Iita 17 Heinola - AnonyymiUUSI
Rane olet idiootti!
- AnonyymiUUSI
Tosi hyvä harrastus tuo elokuvien katselu.
- AnonyymiUUSI
Miksi Heinolan setä vaikenit? Vai vedätkö henkeä? Etkö kestä sinuun kohdistuvaa vittuilua? Jos et kestä, niin ei tarvitse odottaa yhteydenottoja neitosiltakaan!
- AnonyymiUUSI
Lohdutukseksi: Ei seura jää saamatta siksi, että tällaisia materiaaleja poistetaan.
Se jää saamatta kun aloitukset ovat yhtä vastenmielisiä kuin niiden kirjoittajakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673