Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Lupaan nuolla sinun kaunista pimpsaa eri paikoissa.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olisi mukava että sinulla on harrastuksia ja omistat legginsit ja MINIHAMEEN.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JOKA HALUAA SPERMAA PILLUUNSA JOKA PÄIVÄ MUKAVALTA SEDÄLTÄ
19
182
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kiitoksia että muutit aloitustasi sääntöjen ohjeisiksi, että eti tarvitse läksyttää tuollaista vammaista paskaa enemmän!
Suomi24 ylläpito - AnonyymiUUSI
Onko Heinolassa punapäistä 48-vuotiasta ukon räähkää joka haluaa, että paskaviestinsä poistetaan palstalta?
- AnonyymiUUSI
Miksi sinulla Heinolan vammainen setä on noin vaikeaa saada naisseuraa? Ei meillä tervejärkisillä tuollaista ongelmaa ole. Ja senhän huomaavat neitosetkin. Onneksi minulla on nuori kaunis tyttöystävä, joka keimailee edessäni minihameessa ja legginseissä.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Mikähän tuokin linkki? Ei auennut. Mutta noitahan pöpipäät laittelevat tämän tästä ja tuon tuosta. Ei taida kuulua tähän, syvälliseen keskusteluun?
- AnonyymiUUSI
Tämänkin päivän 48-vee umpitollo setä käyttää koko hereilläoloaikansa pöljiin ilmoituksiinsa todistaen samalla oman tyhmyytensä ja näyttäen kaikille ihan varmuuden vuoksi mitä se lause "minulla on harrastuksia" käytännössä tarkoittaa. ELI VAMMAISEN SEDÄN AINOA HARRASTUS on mihinkään johtamaton seuranhaku tällä palstalla. On ollut jo yli 13 vuotta.
Oletko koskaan saanut päähäsi lopettaa kun et kerran koskaan sitä seuraa ole saanut (etkä koskaan tule saamaankaan)?
Pöhkö äijänräähkä hokee samoja valheita itsestään kaiken aikaa niin kyllä olisi jo tahdonvastaisen hoidon paikka! Vitun nuija!!!!
T. Aukka Tinus Padasjoelta - AnonyymiUUSI
Onpahan tuo siitä hyvä, että voi joutessaan tuolle pösilölle vittuilla. Ja se ei ymmärrä tyhmyyttään, että sille vittuillaan. Harmi vaan TODELLAKIN harmi, että neitoset koettavat vältellä tuota yksinkertaista setää. Eivät halua riesakseen vammaista, autotonta, asunnotonta, varhaiseläkkeellä olevaa pieni mulukkuista ukonräkää.
- AnonyymiUUSI
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=101406427782435 🤡🤡😁😬 KORVATON RANE SETÄ
- AnonyymiUUSI
Voisihan sitä saada spermaa pilluunsa, mutta kun sedällä tahtoo jo ensikäsittelyssä ruiskia reisille. Eivät neitoset tuollaisesta tykkää.
- AnonyymiUUSI
48vuotiasRauno48vuotiasV kirjoitti:
Kato ku tajusit piipittää itestäs
Ei minulla ruiski kun olen 16 vuotias neitonen!
Inna 16 vuotias Heinolasta
- AnonyymiUUSI
On ja haluaa, mutta ei aloittajan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Olisikohan tässä kesäseikkailun paikka? T. Hanna, 18-vuotias muikkeli Hartolasta (käyn kesätöissä Heinolassa)
- AnonyymiUUSI
Onnea ja menestystä sinulle Hanna. Mutta varo, kun saat tuolta sedältä kaiken maailman taudit, kun tuo setä rassailee kaikkien ukkojen persereikiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onnea ja menestystä sinulle Hanna. Mutta varo, kun saat tuolta sedältä kaiken maailman taudit, kun tuo setä rassailee kaikkien ukkojen persereikiä.
Vai semmoinen setä hän onkin, eipä sitten innosta! Hanna
Anonyymi kirjoitti:
Vai semmoinen setä hän onkin, eipä sitten innosta! Hanna
Mulla ei ole tauteja enkä mä oo homo
- AnonyymiUUSI
48vuotiasRauno48vuotiasV kirjoitti:
Mulla ei ole tauteja enkä mä oo homo
Onhan sinulla sairautena ainakin mielenvikaisuus. Ja senhän neitoset osaavat lukea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sinulla sairautena ainakin mielenvikaisuus. Ja senhän neitoset osaavat lukea.
Niin, sedän imuri on epäkunnossa...
- AnonyymiUUSI
Kerropa, miks et asu yksin? Etkö kykene huolehtimaan itsestäsi vai eikö rahat riitä vuokraan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673