Ennen nettiä parikymppisenä aloitin bodauksen ja keksin jostain sellaisen jaon missä tehdään yläkropan työntävät, yläkropan vetävät ja jalkojen lihakset eri päivinä.
Myöhemmin selvisi että tämä on ihan suosittu tapa. Kävin kolme kertaa viikossa ja kehityin hyvin. Sitten vaihdoin bodauksesta voimaan enkä vaihtanut jakoa mutta ohjelmaa hieman muokkasin. Kehityin edelleen ja kehitys jatkui vuosia kunnes lopetin.
Vanhana ukkona aloitin uudestaan ja jatkoin samalla voimaohjelmalla ja olen kehittynyt hyvin.
Piruuttani luin netistä tavastani harjoitella ja se lytätään täysin. Lihasta pitäisi harjoittaa vähintään kaksi kertaa viikossa ja kerran viikossa sopii lähinnä aloittelijoille. Kokeilin tätä tapaa jossa harjoitellaan useammin mutta kehitys otti takapakkia. Kokeilin eri jakoakin mutta ei auttanut ja palasin hyväksi todettuun. Tulipahan kokeiltua.
Miksei lihasta tai liikettä muka voisi harjoitella kerran viikossa?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Huomasin ihan saman, tein myös nuorena, ja olin pallilla , useasti.
Nyt vanhana otin selvää tekoälyltä ja maailman parhailta valmentajilta, mikä paras tapa, ja kas kummaa samaa tarjosivat, olen treenannut itseni nuoruuteni kuntoon neljässä vuodessa ihan samalla ohjelmalla, vyötärö pieni ja lihakset ovat jopa kasvaneet ja rasvaa hävinnyt n. 20 kg. ruokavalio on kunnossa ja tehnyt paljon aerooppista joka päivä.
Vuosien jälkeen treeni into palannut ja lihaskuntokin kasvanut rajusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653