Olen elänyt vuosia yksinäisenä parisuhteessa ja vihdoin saanut lopetettua itselleni selittelyn siinä asiassa. Aloitan pian oman elämän. Sydän on kuitenkin särkynyt. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten pääsit eteenpäin?
Yksinäisyys parisuhteessa
16
364
Vastaukset
- Anonyymi
Sydän särkynyt? Miksi? Siksikö, ettet jää parisuhteeseen, jossa olet yksin vai siksikö, että lähdet parisuhteesta, jossa olet yksin.
Mitenkö olemme selviytyneet? Oikealla asenteella ja arvostamalla itseä.- Anonyymi
Sydän särkynyt sen takia etten ole kuunnellut tunteitani, vaan olen koettanut selitellä asiat parhain päin.
Olen iloinen puolestanne, että olette saaneet suhteenne toimimaan.
- Anonyymi
Menneisyyteen ei kannata pahemmin katsella, keskittyy tähän päivään ja huomiseen.
Hetken kuluttua huomaat että olo kevenee pikku hiljaa vaikka takapakkia välillä tulisikin.- Anonyymi
Kiitos sinulle vastauksestasi. Uskon, että näin tämä menee vaikka kipeää tekeekin.
- Anonyymi
Toivottavasti toisen sydän ei särkynyt…
- Anonyymi
Loppupeleissä aikuinen ihminen on vastuussa omasta tunteistaan. Olen kantanut vastuuni ja keskustellut asiasta avoimesti sekänaiemmin että nyt lopullisen ratkaisun edessä.
- Anonyymi
juurikin
Olen joskus elänyt sellaisessa suhteessa, jossa koin olevani alituisesti yksin ja vastuussa. Mun oli vaikee jättää häntä, mutt sain repäistyä itseni irti. Vaikeeta se oli, mutt pakollista.
- Anonyymi
Ymmärrän tunteesi.
- Anonyymi
Ja tällä valitusvirrelläsi kuvittelet saavasi pillua/uuden parisuhteen tältä palstalta?
- Anonyymi
Kommenttisi on ala-arvoinen eikä liity millään tavalla pohdintaani. Kertonee enemmän sinusta ja kapeakatseisuudestasi ihmisenä.
- Anonyymi
Mielestäni siitä pääsee helposti yli kun miettii asian niin että jos kerran on joutunu oleen yksin parisuhteessa ni onko toinen edes välittyny sinusta
- Anonyymi
Totuus on joskus niin kipeä kohdata, että sen mielellään työntää mielestään, mutta minäkin uskon, että lopullinen päätös pn lopulta helpotus.
- Anonyymi
15 vuotta tähän mennessä, sydäntä minulla ei ole
- Anonyymi
Parisuhteet pitäisi alunperinkin sopia määräaikaisiksi. Olisi helpompaa kaikille kun tietäisi eropäivän jo alussa.
- Anonyymi
Parisuhteet ovat ihmissuhteita joiden sisäistä dynamiikkaa ei tiedä kukaan muu kuin siinä olevat kaksi ihmistä. Itse ajattelen, että oma suhteeni perustui rakkauteen jossa jaksettiin yhdessä hyvät ja huonot ajat. Ne raskaimmatkin. Joskus oli yksinäistäkin, mutta silti rakkautta toista kohtaan.
Nyt kun toista ei enää ole niin elämä on hiljaista.
Arvostan ja kunnioitan sitä mitä meillä oli. Rakkaus, huolenpito ja toisen olemassaolo oli tärkeää. Kuolema pysäyttää ja antaa tilaa yksinololle.
Kuolema ei kysy halusinko jatkaa elämääni yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061582
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup81051- 61940
- 64768
- 1750
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329732J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen69703- 45680
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8629Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58627