Tähän aikaan kuuluvat väärät profeetat.
Profetioita ei saa arvostella ja kritisoida.
https://youtu.be/rPllzcxSSw8?si=8_DMnxV86SPq7Ygm
Väärät profeetat ja kritiikin vaimentaminen
5
93
Vastaukset
- Anonyymi
Sen tähden täytyy itse keksiä laajennuksia sanaan omilla tulkinnoilla ja se tarkoittaa Raamatun yliopetusta, mitä on kutsuttu galatiantaudiksi.
- Anonyymi
Galatian seurakunnalle.
Gal 1:9,12,20; 3:15: "Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu. … enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut. … Ja mitä kirjoitan teille, katso, Jumalan kasvojen edessä minä sanon, etten valhettele. … Veljet, minä puhun ihmisten tavalla. Eihän kukaan voi kumota ihmisenkään vahvistettua testamenttia eikä siihen mitään lisätä." - Anonyymi
Älä kritisoi Wikersonin näkyä, Tukholman profetiaa tai Klimenkon pojan profetiaa!!!!!!!!
- Anonyymi
Näillä eväillä ja profetioilla mennään.
- Anonyymi
Henkikasteet, voitelut ja henget.
Afrikassa, missä valtaosa tämän ajan "ihmeteoista" tapahtuu ja mistä moni lahkolaispastori on käynyt hakemassa voitelua ja siunausta asettumalla sikäläisten hengellisten poppamisten käsien alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510