Jos se kirottu puomi poistettaisi!
Nämä puomi jutut loppuisi
11
255
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää poistaa ja ketä se puomi oikeasti haittaa?
- Anonyymi
En kyllä tiedä, ei se ainakaan minua ole haitannut ja käyn järvellä vähintään viikottain.
- Anonyymi
Eikö se olekkaan vielä poistettu ? Tyhmä idea koko puomi. Ei sinne tarvita mitään puomia esteeksi. Kiertäkääpä hiukan muiden kuntien julkisia yleisiä venevalkamoita niin ei ole tuommoista missään muualla. On vain esteetön pääsy 24h.
- Anonyymi
Onhan noita lukituksia paljon ympäri Suomea, pitäskö SUN käydä sissalaa pitemmällä joskus...
Mitä typerää siinä on että ranta saadaan suljettua väliaikaisesti tapahtumien aikana ETTEI sinne pääse ulkopuoliset juuri silloin, järvessä nimittäin on muitakin rantoja jos väkisellä pitää päästä kanoottinsa kanssa sinne järvelle...
- Anonyymi
Hysss saat bannit jos jatkat järkevän asian kirjoittelua sinäkin saat bannit ja moni muu.
- Anonyymi
Jälleen kerran typerä aloitus
- Anonyymi
Puomi auki juhannusaattona klo 15:30-15:40! 👌 Muuten puomi pidetään koko kesän kiinni.
- Anonyymi
Miksi pitää poistaa ja ketä se puomi oikeasti haittaa?
- Anonyymi
ei se ketään haittaa... paska trolli on paska trolli
- Anonyymi
Poumi estää järvelle pääsyn!
- Anonyymi
Oot jo vouhottanut niin ettet osaa enään edes kirjoittaa 😂
Muistatko minä vuonna aloitit tämän yksinäisen puomi ininän?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs501364- 1631183
- 611037
- 8912
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200899- 12832
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä52785- 347765
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91752