Mikä olisi paras halpa rannekello budjetti alle 100 euroa?
Paras halpa rannekello?
28
402
Vastaukset
- Anonyymi
Casio Edifice tai Timex Weekender ovat molemmat erittäin hyviä valintoja. Kestäviä, tyylikkäitä ja saa usein 50–90 eurolla. Itse käytän Weekenderiä jo kolme vuotta ilman ongelmia.
- Anonyymi
Minulla on Swatch Gent. Maksoi 70 euroa ja on kestänyt hyvin, vaikka koirani (ranskanbulldoggi) tykkää välillä näykkiä sitä, kun rapsuttelen sitä lattialla.
- Anonyymi
Ranskanbulldogit on ihan hirveitä röhkiviä possuja. Ei ihme, että kelpaavat halvat Swatchit, kun koirakin näyttää halvalta lelulta.
- Anonyymi
Casio G-Shock tai F-91W. Klassinen, simppeli, maksaa alle 100 euroa. Toimii vuosikymmenen ja sopii kaiken kanssa. Ammattilaisten suosittelema: https://vuodenmies.com/halvat-miesten-rannekellot/
- Anonyymi
Gshockille peukku
- Anonyymi
Googlaat 20 vuoden takaisia.
- Anonyymi
Voi pyhä Sylvi...
- Anonyymi
2008: Prinssi Charles sanoo, että meillä on 96 kuukautta aikaa pelastaa maailma
- Anonyymi
Näköjään onnistui
- Anonyymi
Voitaisiinko verot nostaa 50% kaikille ja tuloilla auttaa köyhiä?
- Anonyymi
Opettele säännöt.
- Anonyymi
Okei?
- Anonyymi
Tässä menee raja.
- Anonyymi
Hyvä yritys, mutta huonoksi provoksi jäi.
- Anonyymi
Tottakai voivat.
- Anonyymi
Suus sama loru
- Anonyymi
Orient Mako
- Anonyymi
Osuvasti sanottu.
- Anonyymi
Juuri noin. Hyvä kommentti.
- Anonyymi
Mitä kohtaa et ymmärrä?
- Anonyymi
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?
- Anonyymi
Mihin sanomiseen viittaat? Nyt tuo heitto ei kohdennu mihinkään?
- Anonyymi
Haloo säkin.
- Anonyymi
Nosto up
- Anonyymi
Hugo-peliohjelma pyöri telkkarissa
- Anonyymi
Mene peilin eteen.
- Anonyymi
Varmaan se Ilmainen
- Anonyymi
Mistä minä tiedän?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960