Mikä olisi paras halpa rannekello budjetti alle 100 euroa?
Paras halpa rannekello?
14
137
Vastaukset
- Anonyymi
Casio Edifice tai Timex Weekender ovat molemmat erittäin hyviä valintoja. Kestäviä, tyylikkäitä ja saa usein 50–90 eurolla. Itse käytän Weekenderiä jo kolme vuotta ilman ongelmia.
- Anonyymi
Minulla on Swatch Gent. Maksoi 70 euroa ja on kestänyt hyvin, vaikka koirani (ranskanbulldoggi) tykkää välillä näykkiä sitä, kun rapsuttelen sitä lattialla.
- Anonyymi
Ranskanbulldogit on ihan hirveitä röhkiviä possuja. Ei ihme, että kelpaavat halvat Swatchit, kun koirakin näyttää halvalta lelulta.
- Anonyymi
Casio G-Shock tai F-91W. Klassinen, simppeli, maksaa alle 100 euroa. Toimii vuosikymmenen ja sopii kaiken kanssa. Ammattilaisten suosittelema: https://vuodenmies.com/halvat-miesten-rannekellot/
- Anonyymi
Gshockille peukku
- Anonyymi
Googlaat 20 vuoden takaisia.
- Anonyymi
Voi pyhä Sylvi...
- Anonyymi
2008: Prinssi Charles sanoo, että meillä on 96 kuukautta aikaa pelastaa maailma
- Anonyymi
Voitaisiinko verot nostaa 50% kaikille ja tuloilla auttaa köyhiä?
- Anonyymi
Opettele säännöt.
- Anonyymi
Okei?
- Anonyymi
Tässä menee raja.
- Anonyymi
Hyvä yritys, mutta huonoksi provoksi jäi.
- AnonyymiUUSI
Tottakai voivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153