Tiedoistani on poistunut maaliskuulta asti kaikki tekemäni velvoitteet. Olen taatusti ne tehnyt. Kela uhkaa tuen leikkaamisella.
Onko muille tapahtunut tällaista? Tekninen vika?
Onko työmarkkinatorin sivuilla ollut teknisiä ongelmia?
15
208
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä kyselemällä varmasti asia selviää....
- Anonyymi
Jos ei ole asiallista sanottavaa voi jättää näkemättä sen vaivan että näpyttelee tänne vittuiluviestin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole asiallista sanottavaa voi jättää näkemättä sen vaivan että näpyttelee tänne vittuiluviestin.
Etkö sinä saatanan debiili ymmärrä kysyä asiaa suoraan sieltä keille tämä kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä saatanan debiili ymmärrä kysyä asiaa suoraan sieltä keille tämä kuuluu?
Kysytty on. Vastausta saa yleensä odotella.
Ei kai ole laitonta sillä aikaa tiedustella täälläkin?
- Anonyymi
Karenssiautomaatti kun koko ajan epäkunnossa! Toimii yhtä luotettavasti kuin OmaKanta! Sitten vaaditaan että ihmisten pitäisi muka asioida täysin sähköisesti! Täydellinen vitsi.
- Anonyymi
Tehkää asiat niinkuin on sovittu niin ei tule karenssia
- Anonyymi
Juuri noin.
- Anonyymi
Viranomaisten kanssa asioidessa on dokumentoitava kaikki. Ota näyttökuvat ja tallenna ne. Erityisesti työvoimahallinnon henkilökunnan kanssa tehdyt toimet, koska he ovat epäluotettava toimijoita.
- Anonyymi
Siitä tulee aika monta tuhatta kansiollista materiaalia jos jokaisen toimenpiteen joutuu erikseen tallentamaan.
- Anonyymi
Ne eivät ole vikoja vaan ominaisuuksia, joilla saadaan karensseja aikaiseksi.
- Anonyymi
Tottavie on ongelmia työmarkkinatorin kanssa. Nytkin se näyttää 11995 avointa työpaikkailmoitusta. Työpaikkoja on sitäkin enempi.
Perin outoa. Eikös se ollut 4 työpaikkaa max. kun piti kuukaudessa hakea. En minä millään pysty jokaiseen 11955 paikkaan laittaamaan hakemusta. Rahkeet ei vaan riitä.Printeristä loppuu muste. Olen tulostellut kaikki lähettämäni hakemukset. Niitä on kämppä täynnänsä. Pienessä kerrostaloyksiössä asustelen, Kolmoskerroksessa. Osan printeistä olen tilanpuutteen takia varastoinut rappukäytävään, Siivooja, isännöitsijä ja taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja siitä monasti jo huomautellutkin. Niitä on ihan ulko-ovelle asti ja hissi täynnänsä. Haittaa kuulema muiden liikkumista. Te-toimistostakin (mikä lie instanssi) ilmoittelevat että heidän palvelimensa on ihan tukossa mun hakemusteni kanssa. Mikä avuksi. Onko teillä samoja ongelmia. Menee päänupi sekaisin. Yhtälö on aivan liian vaikeaselkoinen. Osaatteko auttaa. Aapuva, - Anonyymi
Ei ole mitään poistunut. Eivät ole olleet yhteyksissä tänä vuonna ollenkaan. Työpaikat olen kyllä hakenut ja lähettänyt Työkkäriin. Kaikesta kirjalliset todisteet.
- Anonyymi
Puoleen vuoteen ei ole sinulle tehty uutta työnhakusuunnitelmaa? Eikö tämä kolmen kuukauden välein tapahtuva suunnitelman päivitys pädekään kaikkiin?
- Anonyymi
Ei ole tehty. Virkailija vaihtu organisaatiomuutoksen takia. Uutta ei ole tullut. Viimeksi tämä asia vaati 6 yhteydenottoa. En viitsi tehdä enää heidän hommiaan. Jos uutta suunnitelmaa ei tehty, vanha voimassa. Turha kuvitella, että minun hommat mihinkään häviäisi.
- Anonyymi
Koko tämä kuntakokeilun aikana suunnitelmat päivitetty sillon kun heille sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894