Valheella, etkä herjalla voi Jumalan valtakuntaa edistää

Anonyymi-ap

Valheella ja herjalla palvelet Saa-ta-naa ja olet silloin Jumalan vihollinen!

Lopunajan ihmiset ovat tällaisia:
”Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
2 Tim 3:2-5

22

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Sentähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa samaan riettauden lätäkköön, ja herjaavat.”
      1 piet 4:4

• Anonyymi

He oudoksuvat, ettette heidän kanssansa juokse samaan säädyttömän hekuman menoon, ja pilkkaavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He oudoksuvat, ettette heidän kanssansa juokse samaan säädyttömän hekuman menoon, ja pilkkaavat.

varför de ock förundra sig och smäda eder, då I nu icke löpen med till samma liderlighetens pöl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varför de ock förundra sig och smäda eder, då I nu icke löpen med till samma liderlighetens pöl.

Wherein they think it strange that ye run not with them to the same excess of riot, speaking evil of you:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wherein they think it strange that ye run not with them to the same excess of riot, speaking evil of you:

2 Tim - eksyttäjän kirjoituksella ei ole vaikutusvaltaa

1 Pi 4:4 - kyllä, taas varoitetaan siitä juoksukilpailijasta, joka väänteli monia hankalasti ymmärrettäviä asioita omaksi kadotuksekseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on nykyäänkin.

• Anonyymi

Liian hyvä kuvaus tästä ajasta.

• Anonyymi

Karua kerrontaa.

• Anonyymi

2. Aik. 18:21

Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.

• Anonyymi

Oikeiden ja väärien profeettojen suhde oli silloin ja niin se on nytkin 1:400.

Yhtä oikeata profeettaa kohden oli 400 väärää profeettaa.

• Anonyymi

Puhuiko sitten itsestään, vai mistä?

2. Tess. 2:11-12

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

• Satu jeesuksesta on todistettavasti valhetta ja jälkikäteen sävelletty.

Jokainen jesusianisti on siis tuomittu helvetin alimpaan kolkkaan jos epätodennäköinen oikea jumala on olemassa.

• Anonyymi

Jeesus on totta ja totuus, mutta siinä ympärillä siipeilee paljon eksyttäjiä, jotka käyttää Jeesuksen nimeä eksyttämiseen.

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

1. Joh. 2:26

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on totta ja totuus, mutta siinä ympärillä siipeilee paljon eksyttäjiä, jotka käyttää Jeesuksen nimeä eksyttämiseen.

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä.
        Oikeat perilliset joutuvat nuolemaan näppejään.

• Anonyymi

Siis jesusianisteillekin parasta olisi, jos minkäänlaista jumalaa ei olisi olemassa. Onneksi se on todennäköisin vaihtoehto!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö sinä sitä totuudellisena ja rehellisenä toimintana, kun olet ilmoittanut olevasi ” edesmennyt” ( siis kuollut ) ja kuitenkin jatkat herjaava kirjoitteluasi?
        Onko sinun mielestäsi Herran tahto, että kirjoitat valheita?
        Onko Teuvo?
        Vai olisiko sinun jo aika siirtyä katuvana pimeydestä valkeuteen?

Joh 3:19
        ” Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.”

• Anonyymi

”Mutta tämä on tuomio: että valkeus tuli maailmaan, ja ihmiset rakastivat enemmin pimeyttä kuin valkeutta; sillä heidän työnsä olivat pahat.”
      Joh 3:19

• Anonyymi

Muistutetaanpa jälleen siitä, että kaikkitietävä Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuvan arkkienkeli Luciferin, vaikka jo tätä luodessaan tiesi mitä tulee tapahtumaan.
      Vastuu Saatanan olemassaolosta ja hänen valtuuksistaan tehdä kolttosiaan maailmassa on näin ollen yksin Herra Sebaotin.

• Anonyymi

Näin on. Surullista!

• Anonyymi

Mitäs siinä valitat, lopeta joutavanpäiväinen jeesustelusi, ja siirry meidän suruttomien iloiseen joukkoon!😀

• Anonyymi

Raamatussa sanotaan, että Saatana oli Jumalan poikien joukossa.

Job 2:1

Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat taas koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6324
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5398
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      61
      4264
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4122
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3891
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      74
      1208
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      326
      1073
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      57
      1024
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      870
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      811
    Aihe