Ihastunut alaiseen? Tai kiinnostunut alaisesta?
Miten tilanne meni ja mitä kävi?
Oletko ikinä
18
854
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä passaa lähtee hurjasteleen. Pitää noudattaa liikennesääntöjä, niin ei matka katkea enneikojaan.n
- Anonyymi
En ole. Enkä aio.
- Anonyymi
En pidä ketään alaisenani, vaan tasavertaisena ihmisenä. Eräs nainen on ollut jo pitkään mielessäni. m>n
- Anonyymi
Ihana ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ajattelet kuten hän, kaivattuni. Hän on herra jalomielisyys 😍
- Anonyymi
Virka-ajan ulkopuolella jokainen on vaan ihminen. Ei mitään merkitystä.
- Anonyymi
Olen. Tälläkin hetkellä, mutta aika yksipuolista ja huonosti kävi.
- Anonyymi
Mulla toisinpäin. Eipä se toinen toki näe mun ajatuksia..
Oon ihan täysin lääpälläni. Hän tosin ei ole oikeastaan mikään esimies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla toisinpäin. Eipä se toinen toki näe mun ajatuksia..
Oon ihan täysin lääpälläni. Hän tosin ei ole oikeastaan mikään esimies.Että miten sen nyt ottaa. En voi itselleni mitään.
- Anonyymi
Voi kuule.
- Anonyymi
Tämä nainen on pahasti ihastunut esimieheensä. Tänäänkin iski yhtäkkiä kova halu suudella häntä, olis tuntunut niin luonnolliselta ja oikealta.
Minun mielestäni, ei varmaan hänen mielestään. Hänellä tuskin on hajuakaan millaisen reaktion saa mussa aikaan. - Anonyymi
Mulle kävi toisinpäin. Ihastuin esimieheeni. ❤️
- Anonyymi
Jos oikeasti uskoo siinä olevan mahdollisuuksia johonkin elämän mittaiseen, en antaisi esimies-alainen -suhteen vaikuttaa asiaan. Asiat voi aina järjestellä toisin, mikäli juttu etenee.
- Anonyymi
Olen tehtaalla töissä ja täällä on muutama kaunis nuori nainen, mutta ei sitä oikein kehtaa lähestyä heitä. t. Käyttöinsinööri
- Anonyymi
Kyllä olin rauhassa meni hayskaa oli.
- Anonyymi
Valitsee itse on selvä tapaus
- Anonyymi
Kivaa töissä
- Anonyymi
En ole, mutta uskaltaisko kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503825Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,873249SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.862655Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72436Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472393Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392236Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv841843- 42989
- 95978
- 53869